Tusen takk!

Jeg vet jeg gjør det altfor sjeldent, og det er egentlig ganske synd! Jeg vil med dette innlegget egentlig bare rette en stor takk til alle dere som hver dag leser bloggen min fordi dere liker den og vil følge med på livet vårt! 

Det blir altfor mye fokus rettet mot det negative, men jeg ber dere være forståelige. Det er ikke alltid like enkelt å fokusere på de positive tilbakemeldingene jeg får her når man får så mye dritt daglig, som det jeg gjør. Jeg er en sterk jente med bein i nesen, men det kan bli for mye for meg også. Jeg er tross alt bare et menneske som alle dere andre. Jeg var faktisk på tanken om å stenge kommentarfeltet for en stund, rett og slett fordi jeg ikke trenger slik negativ input i hverdagen min. Men jeg bestemte meg for noe annet, jeg skal heretter blokkere alle ip-adresser som kommer med spydige usakligheter og drittslenging, og slette alt av slikt som måtte komme i framtiden. Her skal vi være positive! 

Etter å ha lagt ut snap’en min her på bloggen, så har det strømmet inn med koselige hilsener fra dere fantastiske lesere! Det ga meg egentlig litt ekstra motivasjon til å fokusere på dere, og ikke de som er her for å spre eder og galle. Så, TUSEN , tusen takk. Det betyr mer for meg enn dere aner!! Takk for at dere legger igjen fine, hyggelige kommentarer! Dere gjør rett og slett dagen min bedre! Og jeg setter stor pris på dere lesere! 🙂 

 

Også veldig koselig å høre at så mange var fornøyde med det nye designet! Var faktisk utrolig fornøyd selv. Det er selvfølgelig flinke Rikke(Rrh design) som har laget, som alltid. 

 

Ha en fantastisk dag videre kjære dere! Og følg meg gjerne Instagram HER

Blogges! 

23 kommentarer
    1. Tusen takk for at du er så sterk og ikke gir opp! Kjempe fint nytt design. Du er god Rannveig! Ha en kjempe fin dag. Klem fra Thea. 🙂

    2. Fortsett å stå på som du gjør! ble veldig positivt overasket over dette innlegget, bra du blokker folka som bare er her for å slenge dritt. Designet var forresten nydelig<3

    3. Jeg har et spørsmål, hva tenker du om det robin, altså kjæresten din sophie elise sitt lille blogg innlegg? om du så ikke har fått det med deg, kan du sjekke dette opp? og skrive hva du syntes. jeg leser din blogg hver dag, å du har sterke og ekte meninger. sophie la seg flat for kjæresten sin, latterlig syntes nå jeg. Reagerte på alt du skreiv på bloggen sin, ho har ikke mange lesere igjen etter dette…

    4. bra du tar tak i ting og stenger alle de som slenger dritt ute,ingen fortjener det :).
      Synes du er kjempe fantastisk og veldig god mor, og elsker bloggen din

    5. Jeg hadde vært stolt av mamman min dersom hun hadde en sååå fantastisk kropp og i tillegg tørr å vise det til verden og tørr å være stolt av det!
      Rett og slett Fantastisk, Rannveig! 🙂 <3

    6. Dette er ikke for å være negativ eller frekk, men er det veldig stor forskjell på puppene dine? Den ene, uten stjerne, ser veldig mye større ut enn den andre.

    7. ENDELIG!
      Hurra, nå liker jeg meg her inne!
      Flott header, positiv Rannveig, søteste ungene ever og bare fryd 😀
      Stå på, du er kjempeflink 🙂

    8. Ikke steng kommentarfeltet eller gjør noe med de negative kommentarene! Det er jo en del av det som er gøy med å lese noens blogg. Syns generelt mammatilmichelle sin blogg er dritkjedelig fordi hun ikke har kommentarfelt. Er jo en del av underholdningen av å se på alle de stygge og syke kommentarene som hagler inn 😛 det er så mye sykt.. men skjønner på dine vegne at det ikke er like greit. Men min mening da..liker å lese blogg + kommentarer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg