Barnehagefotografering – outfits

Hei igjen kjære lesere!

Det er jo tiden for barnehagefotografering nå, og i morgen er det gullungenes tur til å foreviges! Har bestilt vanlig fotografering, i tilegg til søskenfotografering, så jeg gleder meg verre enn et lite barn på julaften til å se bildene. 

Har funnet fram et par outfits til begge, så får vi se imorgen tidlig hvilket det blir til. 

Nathaniel skal ha på nickers fra MeMini ( ELSKER MeMini!) og så står det mellom cardigan’en(også MeMini) og den hvite genseren i strikk! Hva synes dere? 

 

Hvilket av disse to outfits’ene til Emma likte dere best? Tror muligens jeg går for kjolen, i og med at den står litt mer i stil til Nathaniels outfit. Litt sånn “gammeldags” stil, noe jeg liker utrolig godt egentlig! 


Går forresten kjempebra med de i barnehagen! Begge to har blitt så utrolig store, tiden vifrkelig bare flyger! Nathaniel passer ordentlig på Emma slik en ekte storebror skal gjøre, og å være mamma til disse to vakre gullene mine er det beste som noen gang har skjedd meg, og jeg ser fram til alt som kommer i framtiden!  For hver dag som går, og Emma blir eldre, blir de mer og mer “lik” hverandre i alder, om man kan s det slik. Når Emma var baby, var det naturligvis stor forskjell på de, men den jevner seg sakte men sikkert mer og mer ut. De leker kjempefint sammen nå, og det er så herlig å se på!

Jeg skriver jo generelt ikke så mye om ungene, og det er helt bevisst med tanke på deres sikkerhet. Jeg prøver å skjerme de til en viss grad slik at bloggen handler mest om meg, og ikke de i og med at det er min blogg, og ikke deres. 

Blogges! 

24 kommentarer
    1. Jeg hadde kommet til å valgt den hvite strikkegenseren til Nathaniel og kjolen til Emma. Du har nydelige barn ♡

    2. Den strikka kjolen passer jo godt til Nathaniel sine klær, så siden de skal ha søskenfotografering ville jeg ha gått for den:)

    3. Kjolen og den hvite strikkegenseren synes jeg 🙂 Men ta med et ekstraskift om det plutselig blir vått eller skittent. Dette glemte jeg og ente opp med barnehagebilde med en litt for liten ullgenser jenten hadde liggende på plassen. Første barnehagebilde er alltid ekstra stas og skjønner du gleder deg 😀

    4. Nydelige unger og nydelige klær!
      Jeg tror jeg ville gått for den hvite genseren til Nathaniel, og kjolen til Emma. De matcher bra, og det er så skjønt med sånn gammeldagse klær 🙂 Utrolig fine farger sammen også 🙂
      Håper du velger å legge ut bilde når det er ferdig, enten her eller på insta.

    5. Hvordan fikk du tak i de fine klærne til nathaniel? 🙂 elsker den stilen har lyst på det antrekket til min lille sønn:) stå på med bloggen din rannveig! Og ikke bry deg om de som har så mye vondt å si uten engang og kjenne deg! De er bare misunnelig!! :)<3

    6. Husk å spørre om fotografering skal være ute. Da får barna på vanlig yttertøy og bildene blir ikke helt hva man forventet. Har bommet på den selv.

    7. Garantert den kjolen til Emma, den litt gammel stilen passer bedre 🙂 Hun er trossalt 1 år, og da ser kjolen eldre ut

    8. Jeg ville valgt den blå cardiganen til N og den rosa strikkekjolen til E. Rosa og blått kan ikke gå feil, fine klær var det også. Bildet blir nok kjempefint, skjønner at du gleder deg! Du har fantastisk nydelige barn og du har all grunn til å være stolt.
      Vi er like gamle vi to og når jeg leser bloggen din så gleder jeg meg mer og mer til å få egne barn i fremtiden. Ha en fantastisk fin uke! 🙂

    9. Så flotte klær! Alltid kjekt med fotografering! Å i tillegg blir det en flott julepresang til de di er nære:)

    10. Du har nydelige barn! All grunn til å være stolt:)
      Gleder meg selv til jeg og samboeren skal få barn:) det er enda noen år til, men vi begge er “baby-syke” allerede:p men vi skal utdanne oss ferdig først! Tenker det blir lettest for oss.. Men du gjør en god jobb med dine barn! Kan du fortelle om de negative og positive sidene med å gå gravid? Trente du noe under graviditeten? Gikk du på skole når du var gravid?:)

    11. Hej Rannveig 🙂
      Mitt företag kommer snart lansera våra senaste eleganta modeprodukter och göra en exklusiv förlansering till större bloggare och kändisar.
      Eftersom du bloggar om mode och har en cool stil som passar vårt varumärke får du gärna välja ut en modell och färg som du gillar.
      Maila mig om det hade varit intressant så kan jag berätta mer och skicka bild på våra produkter
      Ha en bra dag! 😉
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg