Bare gå å legg deg med solpudderboksen din, du

Har fått en del hendvendelser fra lesere om jeg ikke kunne skrive min mening om Robin, Sophie Elises nye kjæreste, og hans uttalelser om at damer på over 50 kg ikke burde vise seg på stranden, i tilegg til henne som støttet han opp i saken. Tenkte først at jeg ikke orker å legge meg bort i det fordi jeg rett og slett ikke bryr meg om noen av dem. Men så tenkte jeg om igjen, det er jo viktig å få belyst saken om hvor lite hjerneaktivitet det faktisk er mulig å oppnå for et menneske. 

Innledningsvis i dette innlegget vil jeg først bare si at jeg ikke har noe personlig i mot Sophie Elise, kjæresten hennes, eller noen andre som var med på skrive om disse “50 kg damene som ikke bør vise seg på stranden”

Robin, det er helt greit at du liker å se på skjeletter med svære silikonpupper, det er en ærlig sak det.  Men da må du også forstå at det gjelder et fåtall av menn. Faktisk er det forsket på at kvinner med kvinnelige former anses som mer attraktive! Les hvorfor HER. En gladnyhet for alle oss med former og som er stolt av det! Hihi 🙂 

Man begynner virkelig å lure på hvor mange(eller få..) hjerneceller som romsterer i topplokket til Sophie Elises’ kjæreste, når han går til media og sier at han tråkket på tærne til 95% av Norges jenter fordi han ville tjene penger på bloggen sin. Dette blir nesten litt sånn Rene Kleveland-syndrom aktig (som forresten er Norges kleineste riksklovn) Så utrolig desperat på lesere, at de skriver om absolutt hva som helst for å høste inn et par tusen ekstra lesere. Det meste ren provoserende bullshit som du med en gang du er ferdig å lese, merker at du angrer på at du brukte 5 sekunder av livet ditt på å lese. 

Jeg har som dere vet selv en relativt kjent blogg, og er for å si det sånn, meget velkjent med konseptet om at man av og til må provosere for å holde på leserne. Slik er det når man har en blogg og man er avhengig av inntekten den gir. Det er et verktøy jeg selv har brukt, og enda bruker til tider. Slik er det bare, så der ser jeg absolutt hva Sophie Elise mener. Den er fullt forståelig! Men det finnes da virkelig grenser, eller?  Hvor mange jenter som ikke er kortvokste eller ekstremt undervektig kan rekke opp handen og si at de veier mindre enn 50 kg? Ikke meg hvertfall. Selv veier jeg 55 kg, og er fantastisk fornøyd med både vekten min og kroppen min. Jeg er ikke bare fornøyd, jeg ELSKER kroppen min og er stolt, selv om jeg ikke veier under 50 kg. Jeg viser meg gjerne på stranden anytime, liksom. 

Når det er sagt, skal man, uavhengig av vekt, kunne vise seg på stranden ( eller hvilken som helst annen plass) og være stolt! Jenter, ikke gidd å hør på en solkremdynket forvokst Kendukke(eventuelt drittunge, you pick) som åpenbart kun prøver å provosere dere i et desperat forsøk på å tjene noen ekstra kroner på bloggen sin. 

DERE ER VAKRE UANSETT STØRRELSE ELLER FORM! Og Robin, gå å legg deg med solpudderboksen og øyebrynsblyanten din. Forhåpentligvis koser du deg også med den ekstra 1000lappen du fikk denne mnd for å provosere og fornærme nærmest samtlige av Norges kvinnelige befolkning.

Ha en fantastisk dag kjære lesere!

99 kommentarer
    1. Hei Rannveig!
      Jeg forstår godt at du ikke orket å bry deg med saken i første omgang, men jeg er glad for at du ombestemte deg. Som du selv sier har du en kjent blogg som mange yngre jenter leser og ser opp til, så det er fantastisk bra at du forteller din mening om hvordan kvinner bør se ut hvis de skal ha god helse. Jeg har full forståelse for at Robin sitt innlegg var et PR stunt, men jeg synes ikke man skal vinne lesere på bekostning av andre menneskers liv og helse. Det er et enormt kroppspress blant unge jenter for tiden, så hver minste lille ting kan provosere frem spiseforstyrrelser og et forvrengt syn på sin egen kropp når de er i en sårbar alder. Og selvfølgelig kan alle vise seg på stranden – uansett høyde, uansett farge, uansett vekt. Slapp av jenter, kos dere med god mat og vær tilfreds med kroppene deres. Ikke la en ung manns drøm om å bli toppblogger i et par måneder ødelegge for deres selvtillit 🙂
      Ha en fortsatt fin dag, alle sammen!

    2. ^ Så.. Under et innlegg som tar for seg mobbing av andres utseende hadde du behovet for å mobbe hennes? Reflektert!

    3. Klapp igjen ditt jævla andetryne!! Første kommentaren jeg skriver på bloggen din. HVA HAN GJORDE FOR Å TJENE PENGER? Du bruker vel flere timer på overskrifter som “gravid igjen”, “voldtatt to ganger” “slutter å blogge”, “flytter@, for så å skrive under @neida tulla!!!! Herregud. Du holder jo på med det samme 🙂

    4. Hmm.. Følte kanskje ikke du var den rette til å kommentere disse uttalelsene?
      Hvor mange ganger har ikke du skrevet på bloggen at du skal ned i vekt selvom du allerede er syltynn? Får ikke helt dette til å stemme overens.. Meeen meenn.. Også sies det jo at kjæresten til Sophie Elise ikke kom med disse uttalelsene selv heller. Men hvem vet!

    5. Du sier du ikke tenkte å bry deg, hvorfor skrive innlegg om det da? Da bryr du deg, og som du sier, klarte han å provosere deg ved at du skrivet et innlegg om han. Så er det sikkert noen av leserne dine som ikke har lest innlegget, og leter seg ihjel etter innlegget og vips, der tjente han noen tusen til. OG at du kaller han ting (og Sophie, for den saks skyld), gjør deg bare mer barnslig. Og som du viser så fint på bildet, så er du like “beinranglete” som Sophie.
      Tenk litt gjennom før du uttaler deg, sparer deg for masse kritikk.

    6. Helt enig med deg, man må være som man er 🙂 Som sagt så skal alle få vise seg på stranden,uansett hvordan man er. Så og si alle er overvektige da hvis tallet skulle vært 50kg. Uansett stunt eller ikke, dumt å komme med en slik kommentar ! Synes det er tøft av deg å skrive din mening på bloggen men det er bra sagt 🙂

    7. Endelig var det noe andre enn deg som kom med en idiotisk uttalelse, da må man jo bare utnytte det for å føle seg litt bedre selv… eller?

    8. hvorfor skal folk hakke på hvordan andre er ? det er så idiotisk og trassig å lese.. om dere ikke har noe fornuftig en å slenge dritt og hakke på andre kan dere gå å rottne en annen plass.. for sånne som dere er jo det som er problemet her i landet.. alle som skal slenge den ubrukelige kritikken og hakke ned andre, og blande dere inni ting dere ikke har noe med å gjøre sånn sett.. om følgerene til rannveig ville ha hennes mening, så er det jo nesten sånn at rannveig blir “pliktig” til å skrive et sånt innlegg grunna presset og alt som er for tiden.. men så kommer jo alle dere ubrukelige stygge tragiske nedlatende mennesker inn og skal klage og sutre enda mer… dere er til å spy av hele gjengen… rett og slett ubrukelige… det er jo nesten sånn at det er dere som burde fått kritikk og hakking på alt mulig rart… 😉 gå å ta dere en feit bolle en eller annen plass og pass på vekta…

    9. Altså, jeg kunne ikke vert mer enig med deg, MEN! Han han og henne har sagt at dette ikke er noe han selv har skevet, men som kompisa til Robin skrev på deres blogg på tull for lenge siden. Synest det er teit å rakke ned på sophie om du ikke har lest hennes side av saken. Hun var absolutt ikke enig i denne “50kg og under” saken!

    10. Blir feil at du legger ut et egentlig ganske skrytende innlegg om deg selv, her. Du skriver hvem kan rekke opp hånden uten å være undervektig, og si at man veier 50 kilo? Ikke du? Du veier 55 kg sier du, noe som ikke er mye det heller, og det vet du godt selv også. Du vet like godt som alle oss andre at du er tynnere enn mange jenter som leser bloggen din, men alikevel skriver du om at du vil slanke deg, du motsier deg selv her, og sier at du er dritstolt av kroppen din? Dobbeltmoral. Alle bloggere bruker alle muligheter de kan få til å få seg litt oppmerksomhet, og ærlig: du rakker ned på en som rakker ned på en annen, gjør deg dette bedre?

    11. Å gud, du dommer deg loddrett ut nå. For det første så var det ikke kjæresten til Sophie Elise som skrev det innlegge, det var han andre som har bloggen med Robin som heter Aksel. Ikke skriv stygt før du har lest innlegge til Sophie Elise, der hun forteller klart å tydelig at det ikke var kjæresten som skrev innlegge men Aksel. Så hvor mange hjerneceller er det i ditt topplokk? Så nå kan nå du tenke deg litt om din solbrune duckface selvgode blonde dumme jente, tenke deg litt om å forstå at innlegge var ikke seriøst en gang. Tragisk å se hvor dårlig selvtelit du egentlig har, de som har god selvtelit og er voksen nokk å tenger med hjernen rakker ikke ned på andre. Så det du skrev om at du var fornøyd med deg selv blir litt feil når du rakker ned på andre.

    12. Til alle som sier at Rannveig ikke er den rette til å skrive innlegg om dette siden hun selv skriver provoserende innlegg:
      Det er en STOR forskjell på innlegg som Rannveig har skrevet for å provosere, og det innlegget som Robin skrev for å provosere. Når Rannveig skriver innlegg om “gravid igjen”, “voldtatt to ganger” og “flytter”, som en person ovenfor kommenterte, er ikke dette noe vi lesere blir lei oss for eller føler oss mobbet. Innlegget som Robin skrev derimot, er rett og slett mobbing av jenter som veier over 50 kg. Han tråkker på andres selvbilde/selvtillit, og får oss til å føle oss direkte uønsket på stranden. Rannveig derimot, skriver innlegg som handler stort sett om hennes hverdag. Og når hun først skal provosere, mobber hun ikke andre folk. Tenk litt på det!

    13. “menn foretrekker damer med former”? Nå kan vel jeg si at dette er mobbing av jenter/damer som ikke har former:) tenk deg om før du skriver noe

    14. Jeg regner med at om noen skriver et innlegg om deg og din blogg så forventer du at de sjekker litt opp i ting og gjerne leser hva du selv har skrevet først. Noe du tydelighvis ikke har tatt deg bryet av fordi da hadde du visst at Robin deler bloggen me en annen og var ikke med på å skrive innlegget. Det ble også skrevet for nesten 2 mnd siden men blusset plutselig opp i media denne uken. Så hele greien har veldig lite med enten Robin eller Sophie å gjøre! Det blir da bare ekstremt latterlig av deg å kommentere det når du selv har vært den folk snakker om:)

    15. Bra skrevet! Alle kvinner (og menn for den saks skyld) bør være fornøyd med seg selv! Ingen bør sitte inne alene og ikke tørr å gå ut fordi de ikke er tynne nok/ muskler nok osv. 🙂

    16. Altså, kanskje han liker tynne damer (til sophies fordel), så finnes det menn som liker kvinner med former (til andres fordel). Alle må jo få like det de vil. Ikke at det var Robin som skrev det, og det hele var en kødd fra sophies side, noe de fleste med en IQ på 20 forsto 🙂

    17. Endelig er jeg enig med deg, Rannveig! Og hva har den spinkle guttungen å si, uansett? Samme som at ei jente skulle uttalt seg og sagt at gutter uten sixpack o.l ikke har noe på stranden å gjøre

    18. Kjempebra innlegg. Det er så viktig å opplyse om at dette er noen få personers synspunkt.
      Egentlig kan en ikke ta disse utsagnene seriøst, da disse bloggerne KUN gjør dette for å provosere.
      Ønsker deg en kjempefin dag videre <3

    19. Robin skrev ikke det innlegget det har han OG sophie sagt og da blir det dumt at du legger ut her noe som du sku ha vært mer oppdatert på. Robin skriver på svensk 😉

    20. Kjempe bra innlegg 🙂 håper du sletter de stygge kommentarene, synes så absolutt ikke at folk skal få fortsette med sånn drittslenging.

    21. Du blogger skikkelig bra for tiden! Gjorde seg med nytt design og bedre kvalitet på bildene dine + at du skriver om relevante og spennende teamer! Liker! Ha en fin dag 🙂

    22. Det er flott at du, som en ganske kjent blogger, viser at du er imot uttalelsen han Robin skal ha kommet med, men dette er personangrep!
      Jeg tenker at dersom du ønsker å fremstå som en seriøs blogger, bør du tenke over hvordan du ordlegger deg. Et lite tips i beste mening fra en jente til en annen. 😉

    23. *facepalm*
      Har ikkje ord. Kvifor har da seg slikt, kvar gong eg e innom bloggen din, e du negativ? Frekk, og hakkar ned på folk på da grovaste? Veit du kordan da e å væra grei, i da heila tatt? Er ikkje vanskelig, og får deg te å føle deg bedre også. Behandla folk slik du VIL bli behandla sjølv..
      Ha ein fin kveld vidare! 🙂

    24. Første gang jeg er enig med deg i noe 🙂 Du hadde nok ikke hatt vondt av 5 kg ekstra, du heller, men det viktigste er at du selv er fornøyd og føler at du har nok overskudd til å takle hverdagen. Kjempefint design på bloggen!

    25. Greit at du reagere som du gjør og æ hadde sikkert gjort akkuratt det samme ,men da hadde æ hengt ut riktig person! 🙂

    26. Har du katten enda? Når har du tenkt å lage videoblogg med svar på spørsmålsrunden? Lurer sånn på hvilken dialekt du prøver deg på, i og med foreldre i barnehagen sier at du nå snakker Østlandsk.

    27. Hm, jeg må si jeg er overrasket over at du valgte å kommentere hva Robin sa, for du har alltid slått meg som en som er meget opptatt av utseende og det å ha lav vekt.
      MEN.. Og her kommer det store men’et. Uansett om DU vil være tynnere, tjukkere, mer dekket i tatoveringer, større pupper, større rumpe, mindre nese, samma hva…
      DET trenger jo ikke å bety at du er enig til Robins uttalelse?!
      Forstår ikke hvorfor folk blander inn at du en gang har sagt du ønsker å slanke deg, ved å sette et likhetstegn mellom det å ville slanke seg og det å ikke ønske at kvinner over 50 kg skal kunne gå på stranda.
      Hvorfor må alle blande korta hele tida..

    28. Ja Gud, du har jo skikkelige former! Jeg og! Hoftebeinene mine stikker også ut, det er vel former det? Flott at det ikke er personlig mot Sophie Elise, og at du skriver at Robin liker å se på skjelletter med svære silikonpupper.
      Blir faen meg det samme som å si “ikke vondt ment, men du er sykt feit” (for selvom du sier at det ikke er vondt ment, så skriver du det på en måte som folk kan ta personlig! (Håpet du tar poenget)

    29. Ho sa at dæ va forskæ på at menn syns dame mæ forme e meir attraktivt, ikke at “vess du ikke har forme har du ingenteng i offentlighetæ å jær”. Å jo? Ho Rannveig har forme. Man træng då fan ikke va overvektig førr å ha forme?
      Bi så slapp a alle dåkker som alltid ska perk på ALT

    30. Hvis Robin liker skjeletter med silikonpupper, så kan du jo skryte på deg hans oppmerksomhet;-) Dette innlegget her tjener nok du også på, så som du selv sier, så er du absolutt ikke helt borte selv heller, når det gjelder å provosere. Just sayin;-)

    31. Du burde kanskje ha satt deg litt mer inn i saken. Folk gjør noen ganger ting de ikke er så jævla stolte av senere, og vi skal ikke være så kjappe med å dømme folk bare fordi de er forfengelige heller da, hva har det at han bruker solpudder å gjøre med han som person, ja han liker å se bra ut men det gjør han ikke til en dårlig person. Alle gjør feil, og ingen er perfekte. Innlegget han og kompisen la ut på bloggen sin var teit, og det var dumt av dem. De gjorde en feil og han beklager. Så hvorfor ikke bare la det ligge da. Det er så utrolig teit at alle må fly opp i trynet på en person for noe de sa og spy eder og galle all over den personen. Tenk om noe vi gjorde en feil også skulle halve norge ha kommet etter oss med høygafler, det blir bare for drøyt. Men det er vel bare sånn det er og blir for sånne “kjentfolk” da.

    32. Skjønner ikke helt hva du skal fram til her. Kritiserer du svensken for å like “skjelett med svære silikonpupper”, eller hyller du han for det?
      Du og SE er jo samme ulla – “skjelett med svære silikonpupper”, som du kaller det. Kritikk mot SE slår dessverre rett tilbake på deg selv.
      Pussig innlegg.

    33. *klapper* 🙂 helt enig med deg ang størrelse og vekt – man får være som man er og stolt deretter 🙂

    34. Merkelig innlegg…fatter ikke hvorfor DU, av alle skulle føle seg truffet eller provosert av dette innlegget. Var det kun for å få en mulighet til å skryte av din egen kropp?? Akkurat som om 55 kilo – og stolt av det er relevant i denne saken?? Driti ut

    35. Kjempe allright at du står opp og sier meningen din.
      Er ikke noe blogg leser, men titter likevell innom et par av og til.
      Først og fremst ønsker jeg å si til deg at du ikke må bry deg om alt oppkastet du får i kommentarer.. Så, vil jeg si at jeg er svært enig med deg. Desverre er Sophie og Robin to personer som elsker all omtale(uansett positiv eller negativ). Sophie støtter Robin i uttalelsene fordi hun ikke ser lengre enn nese tippen. Men, sant skal sies dere er pene begge to. Finest m naturlig look, men sophie vil aldri bli fornøyd med utseende sitt.

    36. Min dame er 60 kilo og lav, men hun er min fitness babe full i like mye muskler som meg, skal love deg hun er diggere enn andre damer på “50” kilo, hva faen er det for en ting å si, tror aldri jeg har hørt verre, har veninner på under 50 som ikke vil sole seg fordi de er for tynn.. Det der går begge veier

    37. Rannveig, MÅ du uttale deg om “antall hjerneceller” og lignende kommentarer om andres hjernekapasitet?
      Må jeg minne deg om ditt utsagn når du hadde en opptreden på Charterfeber i fjord høst når du fikk mistet bagasjen din på en eller annen flyplass, jeg siterer; “Vi bor da i verdens rikeste land, dette skal ikke gå ann”.
      Trenger jeg si mer?

    38. Herlig at DU synes det er viktig å få belyst saken om hvor lite hjerneaktivitet det faktisk er mulig å oppnå for et menneske…

    39. Hahaha… Blakk igjen nå el, siden du kom med enda ett innlegg der du beviser at hjerneceller er det noe du virkelig ikke einer deg å snakke om! Du spyr ut av deg de mest dummeste meninger jeg noen sinne har lest. Og når det kommer til snakk om kropp, så passer du på og vrenge av deg klæra bare for og vise deg frem. Hver gang jeg ser deg halvnaken, så lurer jeg på hva jeg spiste til mat igår!

    40. “god nyhet til oss med former” haha, de formene du har er nåvell kjøpt og betalt.. 😛 du eier jo ikke hofter eller rumpe..

    41. At du ikke er flau.. Vær så snill å husk på at barna dine kommer til å bli mobbet om de har en mor som legger ut alt mulig barnslig.

    42. jeg er naturlig tynn og har absolutt ingen former, men veier over 50 kilo. så for meg er det bare bare skjule kroppen mest mulig 🙂 herlig !,

    43. haha du skriver: Robin, det er helt greit at du liker å se på skjeletter med svære silikonpupper, det er en ærlig sak det. Men da må du også forstå at det gjelder et fåtall av menn.
      ingen menn liker deg da med andre ord? du driter deg sånn ut rannveig.. uff, stakkars

    44. Det skal sies at din blogg er 46508965345356875687454474252436568 ganger kjedeligere å lese en de bloggene til de bloggerne du driver å skriver om. Jeg vedder på at 95% av dine lesere er kåte jævler fra andre land som ikke engang vet hva du skriver, men kun ser på de stygge, dristige og overdrevene bildene du legger ut. Resten av dine lesere må være sånne som meg,sånne som klikker seg innom i ny og ned for å se hvor latterlig og ubrukelige innlegg du skriver. Ellers kan du jo ha noen fans da, som er like blåst som deg selv, det er jo mulig. Sant at det er bullshit av jenter over 50 kg er stygge og ikke har noen grunn til å være på stranden, jeg selv veier 75 kg men er faenmeg bedre trent og 10 ganger finere enn sånne dukker på 50 kg med store pupper. Det kan jeg si selv, for det vet jeg. Men du bør så sykt gi faen i å vær spydig og frekk mot andre for å SELV få de leserene du ønsker, det er så latterlig – for det er åpenlyst hvem her som ønsker lesere, Rannveig.

    45. Robin skrev aldri det inlegget Rannveig. Når skal du få med deg det? Oppdater deg mer før du bestem at du ska henge han ut på internett for noe han ALDRI har gjort!
      Teit gjort…..

    46. Sosiale medier er bare falskt. At noen gidder å ta seg nær av noe som helst som står, overrasker meg. Jeg er takknemlig for at jeg har et ekte liv med jobb, venner, trening, barn og kjæreste. Virker kanskje gammeldags, men jeg er faktisk bare 21 😉 la folk gjøre som dem vil (så lenge det ikke er kriminelt)og bruk hjernen. Jeg vil kalle meg selv pen og jeg har fin kropp, vekten bryr jeg meg ikke om :)..Så lenge jeg føler meg bra, og det anbefaler jeg andre også. Er du overvektig så det er skadelig for deg, Bør du kanskje tenke på det…men ellers, lev livet og ha det gøy! 😊😊♡

    47. Og du, jenta mi…kanskje du burde kontrollere innleggene før de blir publisert? Er ikke noe å hyggelig å lese all den dritten folk skriver om deg. Du er fin som du er, ikke ta deg nær av andre..du må være sterk som tåler all kritikken, ikke alle som greier det 🙂 stå på og vær deg selv!

    48. Og du henger ut, som vanlig. Du skriver i nærmest hvert eneste innlegg dritt om alle og enhver. Du kritiserer andre da de kommenterer og henger ut deg da de ikke vet “fakta”.
      Jasså, kanskje du burde lese deg opp litt før du kommenterer dritt om andre også 🙂 ?
      Og bare sånn at du er klar over det – vi ser rett gjennom deg. Selvfølgelig er du stolt over å være 55 kg, derfor må du jo bare få med det også – bare for å skryte litt..

    49. En ting jeg virkelig ikke forstår, er hvorfor de fleste toppbloggerne bruker den store makta de har på å formidle sånne respektløse og lavmådige temaer. Og du rannveig, er inget unntak. Dere har en enorm påvirkningskraft, og jeg skulle ønske dere kunne bruke fornuften littegrann. At du faktisk skriver et innlegg over hvor dumme folk er som skriver slike innlegg er faktisk helt totalt latterlig. Bla litt tilbake i arkivet ditt og les hva du selv har skrevet, du er ikke noe bedre enn “drittungen”” Robin. Du prøver (legg merke til prøver) å fremstå som vell reflektert med gode verdier, noe du virkelig ikke har. Du har formidlet mye her selv, blant annet kroppspress og uteseendepress. Du er fryktelig naiv mot deg selv, og henger folk ut i hytt og gæver. At DU faktisk tar deg retten til å kritisere andres holdninger gjør meg forbanna. Fei for din egen dør først. Det er virkelig skuffende å se hvordan dere misbruker den makta dere faktisk har, når dere kunne forandra så mye på en positiv måte.

    50. Du er ikke bedre enn han andetryne! Hva faen er galt med deg når du rakker ned på en person offentlig? Noe kan man faktisk holde for deg selv, å det gjør du kun for PR

    51. du er kvalmende, og de kvalmende argumentene dine for å få deg 1 plass lengre opp på blogg lista lol.

    52. Kjære lille venn, du er faen med ikke noe bedre selv. Før du begynner å kommentere andre som gjør PR-stunt så kan du kanskje tenke litt på dine. Du skriver altfor ofte ting du ikke mener som overskrifter for å dra inn lesere, så sier du etterpå; Neida, tulla bare! Hva faen egentlig? Forresten, hjerneceller, solpudderboks og øyenbrynsblyant? Hahaha, den setninga der tenkte du ikke lenge på, gitt. Kan plusse på botox på den setninga der, så ser du kanskje hva du nettopp beskrev. Jeg skjønner forresten ikke hvordan bloggere som deg gidder å skrive om sånne ting, dere har faktisk andre ting dere kan ta opp, med all den makten dere har. Folk leser jo det dere skriver. SPESIELT unger i 14 årsalderen og oppover, hva slags forbilde er du for dem egentlig? Har du først tatt på deg jobben som toppblogger, burde du kanskje skrive om litt andre ting enn det du gjør. Mote har ingenting å si, det er greit, det er bare det med merkeklær til barna er best, silikon, slanking, baksnakking, ditt og datt som får meg så jævla irritert.

    53. Fantastisk skrevet.
      Jeg veide 54 kg da jeg jobbet som modell. Min mor som var 4 cm lavere enn meg veide 49 kg 🙂 Jeg har ikke ment så mye om Sophie Elise før dette, men jeg fikk helt avsmak for hun støttet jo innlegget. Det triste er at fjortiser leser bloggen hennes. Det virker på meg som om TV2 har samlet selve freak-showet i serien bloggerne. Du har Suzanne, Sophie Elise som virker helt fjern og ikke minst Norges nye svar på Cowboy-Laila & Per Jan: Marna Haugen og Ørjan Burøe – too much information og veeeeldig gammeldags Se & Hør. Det er forresten ikke bare Sophie Elise fra Bloggerne som slenger dritt. Han Ørjan er skikkelig stygg i munnen og driver med drite ut andre humor. Ikke rart han ikke var kjent før Bloggerne. Skulle såååå ønske du var med der Rannveig.

    54. Såklart påpeker JEG dine kommentarer om antall hjerneceller osv, du kjente meg når vi var sånn ca 15-16?
      Tingenes tilstand nå er at du ikke vet hvor jeg er i livet, mens jeg derimot vet hvor du er i livet, på grunn av at du henger deg selv ut i media.
      Etter din opptreden på tv3’s Charterfeber så følte jeg det nødvendig å slette deg fra venn på facebook, på grunn av at jeg følte det som bortkastet tid hver gang jeg leste noen av de hjernedøde statusene dine.

    55. Hvorfor gidder du å bry deg? Du synker jo lavere enn Robin av å hakke ned på både han og Sophie. Du er eldre enn dem og burde faen meg ha mer mellom ørene dine. Ta deg en bolle a. Skjerp deg, du er et tragisk menneske som oppfører deg som en toåring.

    56. Og hvorfor i all verden dra inn Kleveland her. Om det er for å miste lesere, gratulerer.
      Du har tidligere vært en virkelig flink blogger. Men nå bør du kanskje revurdere hva du skriver i og med at du er et forbilde for flere små tenåringer. 🙂

    57. OK at du kommer med din mening om uttalelsen, men å avslutte innlegget så usaklig som du gjør, fører til at hele innlegget blir vanskelig å ta seriøst. Å dra inn hvordan han sminker seg og ser ut blir for domt, du av alle burde skjønne det 🙂

    58. Kjempe bra skrevet Rannveig, jeg kunne ikke vært mer enig!:) Syns det er veldig fint at du også står for at vi alle er vakker uansett strl, for slik verden er i dag så er det enormt stort kropps press og det kan Gjøre enhver usikker til tider, og da er slike ord gull verdt.Selv er jeg slank og fornøyd med kroppen min på 60 kilo og kan faktisk ikke se at fordi jeg veier det så skal ikke jeg kunne være på stranden:p. Alle jenter uansett strl har like stor verdi!♡ Vil også få si at du er ei fantastisk jente med et nydelig utseende og mitt forbilde på så mange måter♡ Fortsett med den gode bloggingen du Gjør♡ Ha en knall god dag videre:)

    59. For det første syntes jeg vi skal holde Sophie Elise utenfor denne diskusjonen, for hun hadde ikke noe med innlegget å gjøre. det var madia som skrev “Sophie Elises kjæreste …”
      syntes det blir llitt feil av deg at du skriver et innlegg der du kritisere en en person som “mobber” folk for utseende deres også avslutte innlegget ned å rakke ned på utseende på den personen. Det gjør deg ikke så veldig mye bedre enn Robin.

    60. du har helt utrolig fin kropp! Kan du legge ut hvordan du trener osv for å få en så fin midje og mage?

    61. Kanskje du burde følge litt mere med og se at det faktisk IKKE er kjæresten til Sophie Elise som har skrevet det innlegget.
      ” Det hele startet med et proviserende innlegg om damer , kg og strandliv. Nå har det tatt helt av og jeg er veldig lei med for det. Robin har fått mest pepper for dette og jeg har sluppet billig unna. Det var meg som skrev innlegget for å provosere og ante ikke konsekvensen av hva jeg skrev. Innlegget var lite gjennomtenkt og var kun ment som en fleip og ønske om oppmerksomhet.
      Jeg er lei meg for om jeg har såret noen av dere flotte jenter der ute som har lest det idiotiske innlegget. Jeg legger meg helt flat og ber om unnskyldning. Robin har som sagt fått mye pepper for noe jeg skrev og det er ikke hyggelig. I tillegg har media forvrtngt mye av de vi har sagt. Men sånn er livet i søkelyset. Vi har lært av dette og skal nå prøve å holde oss på matta og ikke være usaklige.”
      JA! Ja, det er et sykt blogginnlegg, men ikke gå så sykt personlig på dem når du sier at “neida, det skal jeg ikke gjøre….” – in my ass.
      Og hvorfor i alle dager skal du dra inn Rene som “Norges kleineste riksklovn”? Haha,hvis du tar bort klein og riks, så tenker jeg vi snakker litt mere saklig. Det å få frem så mye ærlighet med så mye humor (jeg syntes det hvertfall det er festlig at han ikke går rundt grøten og heller rett på sak).

    62. 55kg? Ikke det at det er mye altså. Kan jeg spørre hvor høy du er? Jeg syns du er så tynn! Jeg veier nå 51kg og er 165høy og syns ikke jeg ser like tynn ut som deg. Jeg ammer og går bare nedover og nedover i vekt! Kanskje jeg har blitt litt blind på meg selv. Og ja, altså jeg tar ikke det seriøst hva disse to har klart å hoste opp for det er jo helt åpenbart at det er skrevet for å få pr! Men en jente på 13-14 år skjønner kanskje ikke det og tror faktisk at man er “ekkel” fordi man veier over 50kg! Man er da mye finere med litt kjøtt på beina mener nå jeg da:)

    63. Nå skjønner jeg hvorfor du er så irritert på sophie elise… Du er jo bare sjalu forde hu ser 100 ganger bedre ut en deg å hu tjener mye mere penger en deg… Så ja da skjønner jeg hvorfor du er irritert og sjalu!

    64. Jeg skjønner hensikten din og hva du mener med dette innlegget. Men når du først skal ta for deg mobbing, burde du tenke over hva du da skriver om Sophie Elise og Robin.. Greit at du mener det du mener, men når det utvikler seg til å bli mobbing, er det vel litt vel i overkant, eller? Synes det er kjempebra at du velger å uttale deg om saken og sier at det ikke burde være noe problem å gå på stranden uansett hvilken størrelse du er, men dette blir kanskje også litt feil når du sier “menn liker kvinner med former”.. Det er jo ikke bare de med former som sliter med kroppen, men også de som ikke har former i det hele tatt. Tenk deg det, du er tynn og har kanskje en sunn og frisk kropp, men ingen former eller kurver i det hele tatt! Du sitter der og ikke føler deg feminin, som en pinne rett og slett, null pupper eller hofter. Og i tillegg skal du da si at menn kun liker de med former? Det blir helt feil, i følge min mening! Har absolutt ingen ting i mot deg eller noen andre som velger å uttale seg om denne saken, men du burde virkelig tenke deg om når du skal ta for deg et sånt tema, spesielt når du har en av norges mest leste blogger. Dette innlegget gikk nemlig på kort tid fra om å handle om kvinner og jenters kropp og selvfølelse, til å handle om deg henge ut Sophie Elise, kjæresten hennes, og alle jenter uten former og/eller kurver.

    65. han povoseser like mye som deg selv, du tenger ikke kommentere dette, blir helt ærlig sinsykt merkelig

    66. Du e nå over alt, å det bjune å bli iriteranes å ha alle dine meininger på ting. Eg tokk meg tiå te å lessa litt å fina ud ka du egentli e, for der e så jæv.. Mye negatift om deg. Å ite å ha sett litt så bjunne eg å forstå koffår, charterfeber å facebook å isje minst youtube.
      Ka med å legga ner bloggen, å fokuser på ongane dine å få deg en jobb som du kan trivas i. Du kan umulig trivas med dette hr, sel om du seie du isje bryr deg så lage du en maske som snart spreke.
      Blir du sycophantic nerbrøde så går det ut over hverdagen din å ongane, ta deg i skine å jør det bedre for deg å dine.
      Eg ønske nå isje å se elle få innleggg om dine meininger på ting hvertfal, eg vett at det isje e du som sene det te meg, men kver gang du velge å gjør/sei noe for litt oppmerksomhet så får eg linkår te galskapen.

    67. Bra innlegg, skjønner poenget ditt. Men veldig dumt at du – som mange andre, hakker på Robin som ikke skrev innlegget engang. Det var han andre duden som har bloggen med han. Men bare fordi Robin er Sophie Elises kjæreste er det vel bare han folk legger merke til å bloggen dems. 🙂

    68. Jeg er enig med nesten alt du sier. Mange av de jentene som leser bloggeene deres er allerede usikker på kroppen sin og da hjelper det ikke når folk kommer med sånne kommentarer.
      Men jeg synes også at det feil at du skriver at du har former…. du har ikke “former”!
      Jeg synes at selv om du ikke sier det like direkte så er du også med på å gjøre jenter usikker på kroppen sin!
      Jeg tror at du hadde fått større respekt hvis du ikke hadde nevnt din vekt eller lakt med et bilde av kroppen din i dette innlegget!

    69. herregud, dette blir bare teit.. å slenge drit om folk for å få lesere er ikkje noko bedre.. og sjølv om du ikkje skrive det innlegge hjelpe du nok ingen med kroppspress.. du legger ut blider av kroppen din å skriver du veger 55kg som om det er mykje, det er ingenting for ei dame på din alder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg