Winter wonderland

Hei kjære lesere! 

I dag har vi hatt vår aller første vinterdag her i Lillestrøm. Våknet opp til en komplett snøkledd hage. Noe som var til stor glede for ungene om ikke til særlig stor glede for oss voksne. Hvertfall ikke like wonderful for oss som enda ikke har fått byttet til vinterdekk. For å si det sånn, mine vinterdekk ligger i Alta! Så jeg reiv meg litt i håret og kjente frustrasjonen tok meg litt. Min første tanke da jeg tittet ut av vinduet i morrest var at nå kommer vi oss ingen plasser og må bare la bilen stå. Men i og med at ikke snøen legger seg, så går det fint enn så lenge.

Nå ber jeg bare til gud om at vinterdekkene kommer raskt, før det legger seg is på veien, og at jeg finner en sterk og handy bil-mann vil bytte om dekk for meg Amen! 

Haha, mistet akkurat barnehagesekken i bakken, derfor ser det litt ut som at jeg er på vei til å tryne, men det gjorde jeg altså ikke. Nathaniel synes det var kjempegøy med snøen og de hadde visst aket i barnehagen i dag. Snart må vi vel ta skiene fram, det har han nemlig snakket konstant om i stort sett hele dag! Er så herlig å se at de små blir så glad for noe som vi egentlig tar som en selvfølge. For å sitere ” Mamma, det eeeer så gøy å spise snøen” 

Ellers har jeg vært i Oslo i dag på et bloggrelatert businessmøte og så har jeg fikset litt på neglene! Alt i alt en veldig koselig dag.

I morgen skal Emma til pappaen sin og jeg og Nathaniel skal tilbringe helgen med masse kos og om snøen kommer for fullt og vi blir stuck med bilen, så har vi i alle fall akebrett, ski, snøspader og leketraktor. Funker det også! 

Nå skal jeg feste keratinextensions på det 3 barnet mitt, min kjære Vilde, og så er det nok kvelden tenker jeg! 

Blogges 

30 kommentarer
    1. Kjempe koselige bilder av dere! Ble så glad når jeg så at du hadde blogget et nytt innlegg 🙂 Koselig med snø for de minste, ha en kjempe herlig helg 🙂

    2. Flotte bilder av fine mennesker! Gleder meg som et barn til snøen kommer. :-))
      Ønsker deg og dine en fin dag imorgen.
      Klemmer, fra
      mammaglede.

    3. Hei. Ikke for å være frekk med fester du kerantine extentions på ett lite barn?
      Ikke ta det vondt, for jeg elsker bloggen din!! Det er bare ett spørsmål <3

    4. Så glad for det bare sluddet her og ikke snøen la seg,synes det er tidlig,men var kjølig da.
      Så nydelig N er og koslige bilder

    5. NÅ er det gøy å lese bloggen din nå. Etter at du fornyet bloggen din, er innleggene blitt mye mer positive og en glede å lese. Keep up the good work!
      Vi har heldigvis ikke fått vinteren enda, men vi håper allikevel på at den skal bli uten snø, slik som forrige vinter.
      Ha en kjempefin dag videre, Rannveig 🙂

    6. Rannveig, ser I VG at det ligger en liste over hva toppbloggerene tjener. I følge listen så må du enten ikke være betegnet som en toppblogger eller så tjener du mindre enn 47.000 I året. Ikke rart du må ty til andre inntektskilder da. Det er jo forresten lenge siden du har nevnt den der “ler hele veien til banken”- greiene dine og….

    7. Lurt å la bilen stå hvis man ikke er skodd for vinterføre, hvis man kommer ut for en ulykke er det automatisk den som har sommerdekk som får skylden uansett om det er den andre som har skyld!! Hvis denne har vinterdekk!

    8. Man kler seg vel ikke såppass lettkledd når man går ute i slikt vær da Rannveig. Ta heller på en god og varm jakke så slipper du å bli forskjølet:)

    9. Hei! Vi er en gruppe ungdommer på 5 stk som har laget en blogg i samarbeid med Leger Uten Grenser og vi er med i en konkurranse som går ut på å få flest treff på bloggen. Så i den forbindelse lurte vi på om du/dere kunne ta en titt på bloggen vår og gjerne legg igjen en kommentar, det ville vi satt veldig stor pris på! Vi vet at det er litt upassende å skrive om det hær, men vi vil så gjerne vinne konkurransen 🙂

    10. Det der er fortsatt ikke sommerdekk-føre, uansett hvor mange ganger du sletter kommentaren min!
      Det er direkte uansvarlig å kjøre på slikt føre, og burde endt i beslaglegging av førerkort!!

    11. Så kjekt å lese bloggen din nå, virker koslig. Du er ikke den eneste som blir å skifte til vinterdekk i løpet av de neste ukene nå! Jeg vil heller ikke stå uten bil når jeg skal på skole og ungen skal leveres i barnehagen haha 😀

    12. 21:24 Hvordan kan det være barnemishandling? Tviler nok på at du vet hva barnemishandling er når du kommenterer sånt som du gjør. Veldig barnslig av deg, og det sier jo også at du heller ikke er så moden 😉

    13. Seriøst. Barnemishandling? Latterlig du har jo ikke peiling på hva du snakker om. Over halve den norske befolkningen kom det første snø fallet som et sjokk igjen som alle andre år. Så rannveig er nok ikke alene som mamma som tok sjansen på sommerdekk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg