God morgen!

Her har vi allerede vært våken i noen timer nå. I og med at det er bare meg og Nathaniel, har vi hatt meget rolig morgen for å si det slik. Deilig det! Dagen startet som normalt, med at Nathaniel står opp og kommer å legger seg å sover sammen med meg. Haha, det er så koselig!

Ellers har vi spist god frokost, kokt egg og laget havregrøt. Nå sitter Nathaniel å ser på Brannmann Sam, og snart skal vi ordne oss og finne på noe sosialt! Tenkte også at vi må dra en tur på lekeland i dag siden det er en stund siden sist. Lekeland og bondegård er jo de to største slagerne, men i og med at det regner og er vått ute, tror jeg vi går for innendørs i dag altså. 

 

Senere kommer jeg ut med vinnerne av forrige giveaway (som jeg egentlig skulle legge ut i går) samt en ny giveaway hvor dere kan vinne jenters beste venn! Følg med for å få sjansen til å vinne denne fantastiske dingsen som jeg selv sverger til! 

Før jeg avslutter her vil jeg egentlig bare ønske dere en fantastisk lørdag videre! 

Blogges!

11 kommentarer
    1. “Dagen startet som normalt, med at Nathaniel står opp og kommer å legger seg å sover sammen med meg.” Tenk hvis du kunne lært deg og/å reglene 🙁

    2. et lite tips siden du har katt, noen dyrebutikker har sånne klippekort, så når du kjøper kattemat, så får du f.eks pose nr 5 gratis 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg