De fineste vippene og neglene får du her!

Hei kjære lesere! Hvordan har deres dag vært i dag?

Tenkte å tipse dere om hvor jeg legger vippene og neglene mine i og med at jeg er så  fornøyd. Går fast til Beautyalle i Oslo, en skjønnhetsalong som ligger sentralt til på Bygdøy Alle i Oslo. Er så utrolig fornøyd hver gang jeg har vært der, og jentene på salongen, Tina og Iwona, er ikke bare hyggelige og serviceinnstilte, men også veldig dyktige i jobben sin. 

//Reklame// Her er noen bilder fra forrige gang jeg var å satt etterfylling på vippene mine 

Før påfylling: 

 

Under påfesting…..  

Mange tror dette gjør vondt, men det gjør det altså, ikke i det hele tatt. Som sliten tobarnsmamma kan jeg ærlig inrømme at jeg har sovnet flere ganger, haha. Så lite vondt er det! 

 

Etter påfylling: 

Hva synes dere om vippene? Jeg har den lengste lengen, rett og slett fordi jeg liker de lange! Jeg vil at det skal synes. Men dette er helt smak og behag, og det finnes lengder som ser mer naturlig ut. Mange forskjellige lengder å velge i! 

Kvalitet trenger ikke alltid være dyrt, her betaler du nemlig bare 999;- for et nytt sett med vipper, og 499;- for påfylling. Hvorfor gå til en salong som skal ta betalt i dyre dommer, når man kan få det like bra, men mye billigere? Jeg er hvertfall utrolig fornøyd, og det vet jeg mange andre også er i og med at de har mange faste kunder. Lønner seg derfor å bestille time i litt god tid før du vil ha time, da det kan være noe ventetid.

Har også satt på acrylnegler på Beautyalle, noe som passer helt perfekt for meg. Jeg har ikke tid til å sette på løsnegler flere ganger i uka, men likevel så elsker jeg looken og hater kjedelige, korte negler. Dette er løsningen!

 

 

Negler FØR…. 

 

In progress… 

 

OG negler etter. Jeg ELSKER elsker elsker disse neglene! 



Mulighetene for designet på acrylneglene er uendelige. De har alle slags farger og all slags forskjellig pynt, helt ettersom hva du foretrekker selv. Jeg er jo veldig glad i rosa, det er vel ingen hemmelighet…. hehe! 

For å bestille time eller for å få informasjon om flere behandlinger, kan du enten gå via deres hjemmeside på www.beautyalle.no, eller kontakte de på telefonnummer 400 68 792.

Du kan også sende de en e-post til [email protected]. Lik også gjerne Beautyalle på facebook HER! 

 

Har du acrylnegler eller vippeextensions?

 

20 kommentarer

Siste innlegg