Drømmemann, hvor er du?

Vi har alle kjent paa den. Følelsen av at alle andre rundt deg faar barn og gifter seg. og du sitter der, omtrent saa singel som man kan faa blitt.  Vel, det med barn kan vi like greit stryke i mitt tilfelle, for jeg har to stykker, og har ingen flere planlagt i umiddelbar framtid. Men, alle rundt meg finner drømmemennene sine i en aldeles rekordfart! Noe jeg ikke akkurat kan skryte paa meg. Noen gang. Jeg har baade vært forlovet, med mer. Likevel har jeg aldri tenkt, han her, han ER mannen i mitt liv. Faktisk, aldri. 

Det er ikke det at jeg ikke faar nok oppmerksomhet, veldig mye snarere tvert i mot. Jeg faar daglig bombardert innboksen min paa facebook blandt annet. Alt fra romantiske frieri til slibrige seksuelle og mindre ønskede tilnærmelser. Det er bare det, at med all den oppmerksomheten jeg faar fra det motsatte kjønn, utelukker jeg det meste og leser ikke en gang meldinger jeg faar. Det blir rett og slett for mye av det gode/fæle, og dette fører igjen til at jeg bare melder meg ut og ikke orker aa svare noen.  Man blir vant til det meste bare man faar det nok, og oppmerksomhet og komplimenter er en ogsaa en av de tingene. 

Det er heller ikke det at jeg paa død og liv maa ha en mann. Fordi jeg vil nemlig ikke ha hvilken som helst mann. Jeg skal ha drømmemannen. Og han gjør det best i aa dukke opp en eller annen gang i framtiden! Og han er nødt til aa komme aa banke paa døren min, for jeg klarer tydeligvis ikke aa finne han selv. De sier man skal kysse mange frosker før man finner prinsen, men jeg maa ærlig inrømme at jeg begynner aa bli temmelig lei spygrønne slimete frosker naa altsaa. 

 

25 kommentarer
    1. Drømmemannen finnes i hvert fall ikke :))) Jeg har teste ut “de fleste”, trodd de har vært drømmemannen…fått to barn med forskjellige, gifta meg med to andre…INGEN VAR DRØMMEMANNEN…..Nå har jeg slutta å leite, nå kan heller en mann leite etter drømmekvinnen – som sitter her på Hamar :))))

    2. Ikke vær på leit, da møter du han ikke. Ta det med ro og slapp av så dukker han nok opp når du minst venter det 😄 snakker av erfaring 😉

    3. Du ønsker “drømmemannen”. Er nå du “drømmedama” er mitt spørsmål da? Slik du opptrer. Og da tenker jeg på å stille opp i Scandal beautis. Diverse andre slibrige blader der menn sitter og drar seg i laksen når de leser. Du har 2 barn med 2 forskjellige menn i en alder av 21 år?? Du er dramaquin med store bokstaver, og du roter deg stadig opp i dramasituasjoner. Er nok redd for at du heller skremmer menn og at du lukter trøbbel lang vei. Jeg kjenner deg kun utføra bloggen din, men det er det jeg sitter igjen med etter å ha lest den. Alle kan snu. Du må innse hvordan du lever og fremstår ( men dessverre så tror jeg ikke du kommer til å innse det med det første)Jeg vet at dette er en hard kommentar som jeg kunne ha unnlatt og skrevet, men tror du har potensial innerst inne, og at du en vakker dag velger å snu levemåten din. Lykke til……

    4. Drømmemannen er ute og leter etter drømmedama… Dessverre er nok ikke du engang vurdert. Hvem vil vel ha ei dame som selger kroppen sin på nett? Jeg kjenner i hvert fall ikke en eneste mann som kunne tenkt seg ei dame som deg…

    5. Slapp av. Du er bare 21 år. Du bor ikke i nord-Norge lenger. Det er litt anderledes her i sør. Vi liker å få smaken på livet før vi slår oss til ro. Så versåsnill, du har på ingen måte dårlig tid

    6. Et godt råd til deg, er at du bør slutte å vente på drømmemannen. Fokuser heller på hvordan DU kan være drømmekvinnen, for det er det eneste du kan gjøre noe med. Du kan ikke forandre andre, det er opp til de selv.
      Nå vet ikke jeg hva du legger i begrepet “drømmemannen” men den viktigste når det komme til kjærlighet er å ikke ha så mange kriterier på hvordan partneren skal være, for det er veldig sjelden de oppfyller alle kravene du har. Men det betyr ikke at de ikke er fantastiske og kan overraske deg på andre måter du kanskje ikke har tenkt på før. 🙂

    7. Drømmemannen dukker plutselig opp. Min drømmeman var ingenting jeg ville ha, jeg skulle aldri ha en mann med barn, men jeg har nå to nydelige bonusbarn. Min kjære er ingenting av det jeg ville ha, men han er alt jeg noensinne har drømt om. Han passet ikke inn i “den perfekte mann” listen jeg hadde, men jeg falt hardt da jeg forelsket meg – og vi er nå veldig lykkelige sammen. Drømmemannen finnes, det er bare ikke sikkert at han er den du trodde han skulle være 🙂

    8. Du bør være litt forsiktig med hva du skriver, for eventuelle stalkere kan tolke det ganske bokstavelig!

    9. Haha, jeg er helt enig, hatt mange typer, men aldri tenkt “han her MÅ være han jeg har ventet på hele livet”! Venter på min Prince Charming jeg også, men stresser ikke dåå er bare 20!
      Smask :*

    10. Skjønner du savner enn drømmemann,gjør det selv, men tar tiden til hjelp,ble singel 22 Oktober,så haster ikke, skal kose meg med mini prinsen min, han er den viktigste og første plass i livet mitt alltid :),mens faren fant en ny dame,allerede dagen etter

    11. Det er sjeldent jeg kommentarer noen plass, men hallo: hva skjer?? Hvordan kan noen av dere uttale dere om at hun ikke er drømmedama til noen?? Fader altså, blir skikkelig irritert! Hun er drømmedama til NOEN, akkurat som jeg er drømmedama til kjæresten min. Ingen kan da for faen meg være drømmedama til alle vel?? Ta dere sammen, jeg blir flau på deres vegne … Rannveig, en dag så finner du drømmemannen, det er jeg sikker på 🙂
      Ha en fin kveld!

    12. Uff, hvorfor har du laget barn når du faktisk aldrikunne tenke de mannfolka du rota med som ektemenn? Umoden idiot. Vet du hvordan det føles for et barn å ikke kunne bo med mamma og pappa under samme tak? Æsj. Barn er ikke leke. Grow up girl. Alle kan lage barn, og selge seg selv for å oppdra dem, som deg! Men de fornuftige gjør nok ikke det.

    13. Anita: Jeg vet hvordan det føles å ikke bo med foreldrene “under samme tak”, og det var for meg ikke noe fælt. Synd at du har så negative opplevelser med det, og er blitt så bitter som du er. Du er ganske umoden selv, når du rakker så til de grader ned på andre. Du vet ikke hvordan det er å være Rannveig, så hvorfor rakke ned på hennes valg?
      Og man trenger ikke å ønske seg “ektemann” for å få barn, mange lever veldig godt sammen uten å være gift. Og det var jo heller ikke det Rannveig skrev i innlegget, at hun ikke ønsket fedrene som “ektemenn”, men at hun ikke har tenkt at det var mannen i hennes liv. Det er noe helt annet, og jeg forstår følelsen. Du er gjerne oppover ørene forelsket, og til og med glad i personen, selv om det ikke tenker at det er “mannen i mitt liv”.

    14. Minner mer og mer om Michael Jackson. Gi deg med alt det falske før det går galt Rannveig. Nå ser ting virkelig unaturlig ut!!

    15. Jeg er her! Fader ass.. Jeg må jo være drømmemannen til eihver dame. Men sorry ass Du er nok ikke drømmedama mi. Ikke sånn altså, du er jo ei flott dme og sånn, men tror ikke et vil funke for meg å få ei dame med unger. Dette med “mine og dine” unger er jo et problem. g jeg ser for meg at Maga ville kunne bli veldig sjalu på eventuelle smårollinger. Kunne blitt stygt i vogna.

    16. Fatter ikkje att folk kan sitta å kritisera eit menneske dei veit lite å ingenting om. Dei får med seg kva du er med på, og kaller da slibrigt, eller att du seller deg, men samtidigt er dei akkurat dei som tydligt leser slibrig litteratur. Lev livet ditt sånn du lika, vær deg sjølv, og pass på du trives med deg sjølv. Klare du da, så vil alle rundt deg sjå eit flott, lykkeligt menneske, og dei vil ynskja å vær ein del av da. Ikkje bry deg om gamle, konservative moralstandara, og folk som sjølv ikkje er glad i seg sjølve. Ein dag finne du ein mann som lar deg væra deg, og som gir deg full støtta uansett kva du ynskje å gjer. Om du møter ein mann som vil begynna å forandra på deg, og bremsa deg, så tenk deg om. I vårt samfunn skal da vær plass til alle, og folk bør kunna respektera att ingen mennesker er like. Slapp av, nyt livet. Husk. Den som venter, venter på noko godt.

    17. Sier fantastisk mye om deg, når du velger få to barn med to forskjellige, MEN sier at du aldri følte av disse guttene var riktige for deg/mannen i ditt liv. Synes det er trist å få innblikk i hverdagen til sånne som deg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg