Fake your beauty

Som jeg har lovet dere i maaaaaaange, mange dager, skal jeg nå la dere ta en nærmere titt på mine nye negler og vipper fra flinke Kasja og Weronika hos Lashes by Kasha, som holder til rett ved Rådhusplassen i Oslo.

Hva synes dere?

Det som er så fint med gelenegler, er at det sliter ikke i det hele tatt på dine naturlige negler.  Det hun gjør er rett og slett å sette en form på neglen, og fylle inn gele. slik at den blir naturlig liggende over din egen negl.Jeg har to barn, og vasker hendene sikkert 40 ganger om dagen. Likevel sitter Alle mine negler enda på, og det er nå en ukes tid siden jeg var å fyllte på. Superduperfornøyd om jeg skal si det på min helt egne måte.  

 

Nå er det også slik at alle de som bestiller time hos Kasja eller Weronika får hele 25% rabatt på andre behandling dersom dere oppgir bloggen min som referanse. For å bestille time kan dere:

1. Bestille online på https://hudkasja.bestille.no/Customer/Beta/Default.aspx

2. Bestille pr. telefon på enten 93922418 eller 95764889

 

Nå er det skjønnhetsøvn som står for tur. Sov godt kjære lesere! 

34 kommentarer
    1. kjempefint! 🙂 Ta deg gjerne en tur innom bloggen min for spennende inspirasjon og DIY prosjekter 🙂 kommer mye spennende fremover, ha en fantastisk kveld videre!

    2. Du sa du skulle lage videoblogg med svar på spørsmålsrunden. Når kommer den??
      Hvor er “ditt tredje barn” katten?? Rart du ikke kan oppdatere om den!
      Jobben din… Har du den enda? Du skriver aldri om den!
      Da mener jeg IKKE “jobben” som modell, men den i møbelbutikken.

    3. Hvordan har du klart å miste førerkortet allerede? Du sletter alltid det spørsmålet,men svarer aldri? Ryktene sier du kjørte under rus,men hadde ikke promille,så da lurer jeg på hva slags rus da? Lykkerus blir for dumt. Alle kan se du ikke er lykkelig.

    4. Ser du ikke selv at du ser billig ut, og at du mister respekten hos leserne dine med de bildene du legger ut av deg selv?

    5. Har du mistet lappen alt?.. Klarer ikke å beholde en mann. Ikke en katt. Ikke en jobb og ikke lappen.. Stakkars barna dine..

    6. Mistet lappen..? Herremin.. Klarer du å beholde noe som helst? Ikke verdigheten din,ikke en mann,ikke lappen,ikke en katt og snart mister du vel barna dine også. Happy im not you.

    7. 21.11.2014 kl.15:55 Vi ser jo alle at det er samme person som skriver eks antall tulleinnlegg nedover siden her på hvert eneste innlegg. Si meg, lider du av personlighetsforstyrrelser? Sykt å være så obsessed av et annet menneske. Stalker much, flaut!

    8. Kjære mamman til rannveig. Hvis du leser dette, vær så snill å få datteren din hjem. Nå har hun spilt reklame for s e x telefon, bretter seg ut både naken og hallvnaken på et sluskete nettsted med bilde sv barnas leker i bakgrunnen..og har hvis det som stemmer over her mistet både lappen og katten sin. Hvor langt skal du la det gå? Barna står på spill.

    9. du er en Jævla idiot , Det er bare tul det du skriver og det må du gjøre fordi du får negler og vipper gratis ! jeg hater deg din idiot hore

    10. Hadde du ikke hatt barn kunne du bare holdt på slik du gjør, men husk at du skal være et forbilde og gi de gode verdier. Bekymret….

    11. Kjære Rannveig, NÅR kommer videobloggen med svarene på spørsmålsrunden du hadde for 2-3 uker siden??

    12. Maren 23:31- Er du helt blåst?! Jeg har lagt igjen en kommentar på kanskje 4 uker,og du går til angrep som en villku? Skaff deg et liv,jævla løshøl. Like frekk du som bloggeieren. Hadde jeg møtt på deg,skulle jeg spydd deg rett i trynet. Blir kvalm av sånne som deg Maren. Jævla missfoster.

    13. Kjempefine negler og fin blogg! Trist at noen gidder å bruke energien sin på å være negative i kommentarfeltet. De faller rett inn i kategorien netthets og mobbing, ingenting å være stolt av. Har dere ikke noe pent eller konstruktivt å si, så la rett og slett vær. Shame on you.

    14. 07:50 Du er ikke bedre du når du kaller folk både det ene og det andre. To feil blir ikke til en rett.
      Istedet for å være frekke i munnen, kan dere heller legg igjen noen rosende ord eller KONSTRUKTIV kritikk til Rannveig. Det er dette kommentarfeltet er ment for.

    15. Kjære Rannveig!
      Jeg har vært fast leser av bloggen din i flere år nå, men i det siste begynner den faktisk å bli litt kjedelig. Jeg skjønner at du er startet på et helt nytt kapittel av livet ditt, og at dette kan være litt mye til tider. Men det virker som om du rett og slett ikke lenger er villig til å dele livet ditt med leserne dine, og det er jo derfor vi er her, og derfor bloggen eksisterer. Jeg savner å kunne lese om hverdagen din (uansett hvor kjedelig og begivenhetsfattig den måtte være for øyeblikket). Jeg savner å lese om meningene dine, og selvsagt også savner jeg din kjente stil med å møte netthets rett på. Har alltid beundret din modighet til å ta opp tema, fortelle din side av historien uten å være flau eller komme med unnskyldninger når enkelte mennesker gjør det til sitt livsprosjekt å prøve å ødelegge for deg.
      Håper du snart kommer tilbake, slik iallefall JEG føler at jeg “kjenner” deg! 🙂

    16. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske bra, mens bare en liten brøkdel legger igjen fine kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du får så mange stygge kommentarer som du absolutt ikke fortjener. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin søndagskveld, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.
      Ellers har jeg forresten en salgsrunde på bloggen min nå der jeg selger ei hel korg med flotte klær jeg aldri har brukt til en veldig billig penge! sjekk det ut da vel 😀

    17. 23.11.2014 kl.07:50 Du burde virkelig legge deg inn. Syke mennesker som deg er en skade for samfunnet. Du er rett og slett fullstendig gal. Synes synd på foreldrene dine. Håper du får hjelp. Stakkars!

    18. Folk som kommenterer her er skremmende! Dete burde ta dere en stoooor titt i speilet slik som dere slenger dritt her. FYSJ jeg blir kvalm av dere!
      Rannveig: hvilken type vipper har du satt på? 3D?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg