I’m back!

Nå har jeg hatt et lengre opphold fra denne bloggen, noe som har sine naturlige grunner. Her spekuleres det i det vide og brede, og helt ærlig, spekuler i vei. Jeg har hatt fullt opp med alt det å ha små barn alene fører med seg, i tilegg til at jeg faktisk jobbet i Bodø i helgen. Egentlig en veldig fin by, aldri vært der før faktisk! 

Ellers går jo som kjent tiden. Det nærmer seg jul med stormskritt, og kanskje aller størst for meg, 3 årsdagen til min vakre nydelige sønn! Det blir ikke noe store greier i og med at vi reiser hjem til Nord på juleferie omtrent rett etterpå, og det er mye som skal pakkes og ordnes. Men, inviterer nærmeste venner og har allerede kjøpt bursdagsgave, hans aller største ønske akkurat nå. Jeg gleder meg virkelig til å se hvor lykkelig den lille gutten min kommer til å bli! 

Dere hører mer fra meg snart.

Blogges! 

45 kommentarer
    1. Så godt å høre! Kan du ikke legge ut litt om julekalender til ungene, hva har du kjøpt i år? Hva er det N ønsker seg sånn? Ikke for å være frekk, men er det helga i Bodø som finansierer gaven? Håper ikke du må ty til fjorårets tabber for å ha råd til feiring og gaver…

    2. Så hyggelig! Håper det blir en flott feiring av den søte prinsen på 3 år og at dere får en riktig fin Julefeiring. :-)) <3 Ønsker deg og dine en flott tirsdag kveld videre!
      Klemmer fra,
      mammaglede

    3. Tenkt at N allerede snart er 3 år, tiden går så fort,når jeg begynte og følge med var han 10 måneder 🙂

    4. Hørte du var i Bodø ja.. Du og de to ekle typene i 2.etasje… Jeg og venninna mi i 4 etasje. Bygningen er ny,og godt isolert,men det var ikke noe problem å høre deg…!

    5. 09.12.2014 kl.23:17: Ingen tror på det tullet du serverer i hvert eneste innlegg uansett. Hva får du ut av det. Get a life!

    6. 05.45 : ….og DU er et jævla glansbilde? I think not !
      Hvorfor er alle så slemme og stygge mot Rannveig ? 🙁 Har hun gjort dere noe galt og vondt ?

    7. Åååå herregud, til dere som kommmenterer stygt i hvert jævla innlegg. Gi nå faen, har dere virkelig ikke noen annet og komme med så burde dere nå gi faen og lese bloggen til R. Dere har virkelig ikke noe liv at all, tragiske typer. Er det en slags tvang? At dere liksom ikke klarer og la vær? Sjalusi? Kanskje litt nysgjerrige på R likevel?
      Til Rannveig! Utrolig flink mamma du er, men det hadde vært veldig fint om du la litt mer ut om kalenderen du har laget til barna i år, mange mammaer her som trenger tips til gaver.
      Gratulererer men N sin kommende 3 årsdag☺ kos dere

    8. Jeg vil gjerne vite hvorfor du reklamerer for ting du selv kaller for søppel ? Leste på din facebook. Er ikke d dårlig gjort mot oss leserene dine?

    9. Så hyggelig med 3-årsdag 🙂 Jeg har fulgt bloggen din siden du var gravid med N! Også var jeg gravid selv da du var gravid med E:) Ha en fin jul!

    10. Dette er det styggeste jeg har lest! Enkelte her hinter til at hun har prostituert seg for å ha råd til bursdagspresang til gutten sin. Vet dere hva, skam dere!
      Og for din egen skyld Rannveig, tenk litt igjennom imaget ditt. Duckface? La være å ducke og smil pent til kamera, det er heller ingen skam å kneppe igjen en skjorteknapp.
      Ønsker deg og barna en riktig god jul og fin bursdagsfeiring

    11. Fy faen så stygge mange av dere er mot Rannveig! Blir helt sjokkert!
      Rannveig: du er ei herlig jente og jeg er innom bloggen din hver dag. Du virker som en kjempegod mor for barna dine. Har du pusen enda? Håper du vil svare på det. Enig med Anita over her, tenk litt på imaget ditt. Skriver det kun for ditt eget beste, ikke for å være slem. Slutt å duckface, smil i stedet! Du er jo så pen når du smiler!

    12. tror mange kan tenke seg til hva sønnen din kommer til å ønske seg når han blir større, og det kan du desverre ikke gjøre om eller gi han.

    13. Æ kommenter aldri på blogga, men æ blir regelrett sjokka når æ les ka folk skriv. Det e jo mobbing på høyt nivå! Har ikke folk noe fint å skriv så la heller vær å si noe.

    14. Jeg leste i kommentarfeltet ditt for en stund siden at du har en blogg nummer to? Stemmer det, og kunne jeg evt. ha fått link til den? 🙂 Jeg håper bursdagsfeiringen blir vellykket – må si at jeg gleder meg veldig til å se kaken du baker, de er alltid så fristende 🙂

    15. Hei! Tykkjer jamt over du har ein fin blogg, med eller utan duckface..😉men eg er litt nyskjerrig på kva du meinar om pelsdyr næringa, og den debatten rundt det…
      Håper på eit innlegg om dette.

    16. Hehehehe, må bare le hver gang jeg klikker meg inn på bloggen din,like spennende å se hva som ventes hver gang! Mener du seriøst selv at du ser tiltalende ut med det ansiktsuttrykket der? Det ser bare komisk ut,skjønner ikke at du ikke ser det selv!

    17. Kan du ikke skrive hva du syns om ar x’en din har fått barnet han unnfanget når han var ilag med deg og du var mer opptatt av å vise frem kroppen, den slappe og utrente kroppen din og trutmunnen din?

    18. Mange dårlige mennensker som leser bloggen til Rannveig. Hva gjør at dere føler dere kan slenge dritt og tråkke på ho? Reflekterer dere over hva dere faktisk skriver? Hvor ondskapsfulle og slemme dere er? Jeg er absolutt ikke noe stor fan av Rannveig, og har latt meg provoserer mange ganger av hennes måte å skrive på. Men hun er et bedre menneske enn mange av dere som slenger dritt og sprer rykter. Dere er tapere alle sammen som gjør dette. Hva hvis ho tok selvmord? Kunne dere levd med dere selv? Tror Rannveig er sterk. Heldigvis. Men alle har en grense folkens. Stopp opp å tenk litt før dere skriver dritt.

    19. Fyfaen jeg blir så jævlig sint når jeg leser kommentarene! Hvorfor i helvette har dere så mye hat å strekke mot Rannveig?! Hun har oppnådd nydelige ting her i livet, som å skape to vakre små barn. Hun er ei nydelig jente og en dyktig blogger. Stå på Rannveig! Du har kommet langt, og lenger skal du komme! De som hater er sjalue, de har ikke noe liv derfor må de rakke ned på ditt. Stay strong beauty! Digger deg!

    20. Desverre så kommer nok R til og spille på sex, det har hu gjort i fra dag 1 av, nesten!
      Hu må jo av en eller annen merkeligig grunn vise oss andre det også, kan du ikke bare dekke deg til, det er ikke så vanskelig!

    21. Nå burde folk faen meg skjerpe seg med å kommentere så stygt!Hva har hun gjort for å få så mye dritt? Hvis folk ikke liker henne så slutt å les bloggen!
      Utrolig imponert over Rannveig som klarer å heve seg over så mange drittunger!

    22. Hva skal du med en blogg når du aldri skriver noe der. Det her må jo være den kjedeligste bloggen …. EVER…….

    23. Åh nei! Og jeg som krysset fingrene for at du var omkommet i en ulykke! I så fall ville jeg og mange andre ha blitt glade. Det ville vært en skikkelig god jul! Mest av alt synes jeg synd på barna dine at du fortsatt er her.

    24. Fy fader, er det mulig å komme med så mange stygge kommentarer.. Ønske at noen har omkommet i en ulykke er vel litt i drøyeste laget.. Og regner med at du ikke har barn selv du som skriver dette.. Du burde virkelig skamme deg.. Og hvorfor i det hele tatt gidder dere å lese bloggen når dere hater henne så mye. Tipper dere kun er misunnerlige på alt det flotte Rannveig får til.. Få dere et liv.. Stå på Rannveig. All denne dritten fortjener du ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg