3 år har gått!

For akkurat 3 år siden gikk jeg å vagget rundt verre enn en pingvin, ingen anelse om hva mammatilværelsen innebar. Jeg ante ingenting om hvilken kjærlighet det ville føre med seg, det eneste jeg hadde var en hel haug med forhåpninger, og helt ærlig, disse tre årene har gått over all forventning. På fredag fyller verdens fineste lille gullegutt hele 3 år, og jeg kan nesten ikke vente! 

Rart å tenke på at det har gått så lang tid, når det likevel virker som det ikke er så lenge siden. Tiden flyger virkelig! 

 

Verdens fineste lillestore Nathanielmage!

12 kommentarer
    1. Kom ikke å fortell meg at det er MAGEN du ville fremheve her…! Selvopptatte ****! Tilogmed et innlegg du PRØVDE å dedikere til din sønn endte opp med fremvisning av pupper og høne,dekket i et undertøysett fea HM,3 nummer for lite. Dette innlegget var neppe i beste mening,men for å dra halvkåte gamle griser inn på siden din.

    2. Ho e jo så råååååå fin, å jenta har jo kroppen til det så koffer ska ho ikke kunne framheve sæ å være stolt over kroppen sin, æ hakke no imot at den dukke opp her å der værtfall 🙂
      fineste gravid / ferdi født kroppen æ har nån gang sett 😉

    3. Til dere som mener det er kroppen hun jubler for. Hun hadde ikke silikon når hun ble gravid med Nathaniel. Så dette er real shit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg