Jeg stenger kommentarfeltet

Jeg takler drittslenging i ganske stor grad, men noen ganger, NOEN ganger, blir det rett og slett for høy bullshitfaktor i kommentarfeltene. De siste dagene har vært en av de gangene. Jeg er helt sikker på at jeg hadde vært den første til å vite det dersom mine barn luktet urin og avføring når de blir levert i barnehagen om morgenen. Eller hva ? 

 

Dette skriver jeg ikke for å gi oppmerksomhet til dere undermennesker som i det hele tatt presterer å lire noe slikt ut av dere. For det er klart, det er jo oppmerksomhet dere er ute etter, og oppmerksomhet skal dere få. Dette skriver jeg fordi det overhodet ikke burde være greit å skrive slike ting som anonym, om andres liv, og i dette tilfellet, andres barn.  

Det jeg er interessert i å vite, er hvordan i helvette det er mulig å gå så langt for å prøve å sverte noen dere overhodet ikke vet noe som helst om? Hvordan er det virkelig mulig å bli så slem og ond som menneske? Jeg lurer oppriktig og ærlig talt på hvor det gikk galt i livet deres, i barndommen deres, dere som har behov for å sette ut slike vonde rykter om en person dere overhodet ikke kjenner. Dere må først og fremst være fryktelig usikker på dere selv, og så ligger det nok en god dose misunnelse og sjalusi bak i tilegg.

Jeg mener helt ærlig at jeg er meg selv hundre prosent hele tiden, jeg er en snill og omgåelig jente med menneskene rundt meg. Jeg smiler, jeg er glad, jeg elsker min familie, mine barn over alt her i verden, og gjør, og har alltid gjort alt for de. 

Jeg stenger kommentarfeltet på grunn av dette. Orker ikke mer. Jeg har det veldig bra for tiden og er veldig lykkelig, jeg har verdens vakreste barn, og livet smiler også på veldig mange andre måter. Dere skal ikke få lov til å spre deres ulykke i livet over i mitt liv. Takk for meg! 

8 kommentarer
    1. Ja så lenge varte det… Men en ting skal være sagt, de som blander inn unga til R og spyr ut av seg med dritt om dem, gå og dø! Barna hennes skal ikke blandes inn på noen som helst måte uansett hva R legger ut her på bloggen! Nei jeg er ikke fan av R, men jo jeg kommer til og angripe de som slenger dritt om unga hennes som ikke har gjort deg/dere en dritt vondt! De er barn som sikkert får det dem trenger av mat, kjærlighet, klær osv!
      Så gi faan i og bland inn barna!!!

    2. Hvor og når skulle du stenge kommentarfelt sa du? Innse det, bloggen din hadde ikke eksistert uten alle de som slenger dritt, tv kjendis 😉 du er ikke akkurat mye hardhuda

    3. Jeg syns det var smart av deg å stenge kommentarfeltet, men skjønner at du åpnet det igjen også siden enkelte sidrumpa vattnisser bare er ute etter kommentarfeltet. Liker deg og bloggen din godt, er innom hver dag. 🙂 Stå på og prøv å drite i de jævla hatersene. Jeg vet det ikke er lett, men det er de som har problemer og ikke du!

    4. Ikke bry deg om de som slenger dritt, de er bare et barnslig liv. du er kjempe flink mor og ser du elsker dem veldig høyt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg