Rykter og alt det der

Hei kjære lesere! Helgen til nå har vært helt perfekt. I dag har vi koset oss masse på badeland i Drammen. Ungene var helt i hundre og hadde det veldig gøy i vannet.. I morgen planlegger vi ikke stort, men tenker vi tar oss en aketur til en eller annen plass for å gjøre helgen komplett! 

Ser mange av dere savner personlige innlegg. Vel, ettersom jeg har erfart i løpet av min ganske lange bloggkarriere, er det ikke en veldig lur ting å gjøre fra min side. Jeg kommer nok aldri til å dele hverdagens opp og nedturer i hverdagen i noe særlig høy grad her, ettersom jeg vet at det blir slengt ufyselige og stygge kommentarer om omtrent alt jeg foretar meg. Positit eller negativt, spiller tydeligvis ingen rolle. 

Men en ting vil jeg si. Jeg så at en eller annen (anonym selvfølgelig…) har påstått at jeg har bedrevet aktiviteter hvis navn skal være unevnt (ettersom dette faktisk er en mammablogg) med en person jeg ikke engang vet hvem er. Og det er jo litt snodig, på flere forskjellige måter. Også ettersom jeg faktisk har kjæreste, og har hatt det et par måneder nå, noe jeg forresten trives utrolig godt med. Har det veldig bra for tiden. Jeg har verdens beste gullunger, og en snill og god kjæreste. Livet smiler, og det skal ingen få lov til å ødelegge. 

35 kommentarer
    1. Hei Rannveig! Detta høres sikkert sykt creepy ut, men jeg så deg på badet i dag, og jeg må si at du fremstod helt annerledes enn jeg hadde forestilt meg! Du fremstd rett og slett ordentlig søt og god, og Emma er jo bare helt nydelig 🙂 ser godt på deg at du har det bra for tiden i alle fall!!! Ønsker deg en god søndag og uke i alle fall da. Hilsen Sandra

    2. Synd at du ikke vil dele hverdagen din med oss lenger. Innleggene dine har ikke innhold lenger, du skriver kun om overfladiske ting. Er nok derfor leserne rømmer bloggen. Samtidig forstår jeg deg godt, for maken til drittslenging har jeg aldri sett i et kommentarfelt før. Til og med uskyldige barn får gjennomgå. Fint å lese at du har det bra i allefall! 🙂

    3. Har dere flyttet sammen allerede? Så koselig! Da kjenner du han nok veeeldig godt fra før, for jeg kan ikke tro at du gjør det med en du har kjent et par mnd når du har to små barn. Eller forresten; det gjorde du jo sist gang 🙂

    4. Det er Bv som har pålagt Rannveig å slutte med skittentøyvasken på bloggen. Hun er under oppsyn av de, så det er vel bare å gjøre som de sier.

    5. Lure bare på hva som feiler dere som slenge dritt hele tiden, har dere hatt en vond barndom ? Er misunelsen så stor at dere itle klare å la være med å slenge dritt ?

    6. Kl 15:00 Kan du være så snill å gi deg med disse usanne ryktene snart? Det blir slitsomt når du skal komme med bv i hvert eneste kommentarfelt her på bloogen.
      Finn deg heller en hobby som gagner deg og dine medmennesker.

    7. Forstår deg veldig godt. Jeg har selv nettopp opprettet blogg og vil være mest mulig anonym. Syns du er tøff jeg og syns du takler alle de stygge kommentarene bra. Utrolig hva misunnelse gjør med folk!
      Kan jeg spørre hvor katten din er? Please svar. Spør fordi jeg elsker katter selv og savner innlegg om den.

    8. Til alle som publiserer rykter og ting ang BV:
      1. Vi har ytringsfrihet i Norge, men det er ikke lov å spre rykter.
      2. Uansett om R har blitt kontaktet av BV eller ikke, så må dere tenke på at barna til R en gang kan lese alt dere skriver. Tenk på dem når dere skriver sånne kommentarer, det er ikke bare R dette angår.
      3. Det angår uansett ikke oss om BV er inne i bildet eller ikke, gjør det? Selv om R er en offentlig person så er det ikke alt som angår oss. Kan tenkes at BV er innblandet fordi det blir skrevet så mye rykter om barna og andres barn både her inne og på diverse forum. Jeg skjønner jo at BV ikke vil at slikt skal skrives om barna.

    9. Håper virkelig du ikke lar barna treffe din nye kjæreste før du vet at det kommer til å bli varig. Det er veldig ustabilt med flytting og nye mannfolk for barna dine. På tide å begynne å tenke på dem og oppføre deg som en morsfigur.

    10. Gratulerer med kjæreste, Rannveig! Så koselig! Men – flere måneder? Skal si det går fort i svingene hos deg. Håper ikke bv har lagt seg borti bloggen, men at du blogger lite fordi du har andre meningsfylte ting å fylle dagene med. At du ikke har nevnt typen din før kan jo tyde på at han kanskje ikke ønsker å eksponeres. Det kan jo tyde på at han er litt oppegående (selv om det at han aksepterer dine yrkesvalg tyder på det motsatte). Håper du skriver mer snart, dette er veldig spennende! Og takk for at du har åpnet kommentarfeltet igjen!

    11. Hahahaha… Mange som mista kjeften i bakken nå som R la ut at hu gar kjæreste! You fukcers… Så da går det vell med sunn fornuft og holde litt kjeft og feie for sin egen dør… Å hva om BV har hvert der eller ikke skal vell dere dumme jævler drite i! Hennes liv, hennes problemer!

    12. Oi, hun har kjæreste😮 det har da ikke mange andre i Norge heller??? Gudamei jeg blir så misunnelig altså ..utdannelse og jobb er en fin ting å få seg når man er tobarnsmor, men at bv bryr seg tror jeg ikke noe på!

    13. Har hørt at bv bryr seg om man flytter mye pga ustabilitet for barna. Å da itilegg drar inn nye mannfolk så sier det seg selv.

    14. Dere som tror dere vet om bv er inn i bildet, hvordan vet dere det. Om så er sant er det noen som bør miste jobben sin for å ha brutt taushetsplikten sin.

    15. Seriøst?? Er det du R som sprer rykter om bv selv for å få mange klikk på bloggen din?? Dette er jo helt idiotisk. Så dere som har greie på det, hvor mange ganger har dama flytta på 1 år?? Det er ivertfall 1 år siden eksen flyttet ut?? Jeg vil ikke akurrat påstå at det er omsorgssvikt. det er ganske drøyt å hoste opp bv i kommentarfeltet hver gang hun skriver om noe. Det er ikke noe man skal kødde om!! Eneste som er bekymringsfullt er at dama vet tydeligvis ikke hva prevensjon er, men jeg kan gi et tips om at spiral er en super ting 😂 slutt å spre løgner om bv, men hadde jo vært greit å vite hva som har skjedd med katta??

    16. Ang Barnev. saken:
      W xen til R, forteller dette selv til sine venner (og dama seff) som forteller det videre til sine venner, som igjen forteller det til sine venner. Herre Jesus, er vel ikke så vanskelig å skjønne? Så mye som har skjedd, er en grunn til at R hadde så mye barnefri i desember. Mer skal jeg ikke si!!!
      R er “fri kjent” så la hun være nå. Hun er en god mor for barna sine eller så hadde hun jo selvfølgelig ikke hatt dem. La dem være nå.

    17. 15:04: Man trenger hverken å ha hatt en vond barndom eller være nær døden av misunnelse på Rannveigs “fantastiske” liv for å kommentere “stygt”. Slik som hun provoserer må hun og alle andre bare forvente negative kommentarer på innleggene hennes. Det finnes såklart grenser, men personlig har jeg kun lagt igjen små “stikk” i ny og ne når hun har irritert meg. Jeg hadde en fantastisk barndom og er svært fornøyd med at mitt eget liv ikke er i nærheten av Rannveigs. “Jammen hvis du irriterer deg så sykt av bloggen hennes, slutt å les den da!!?” Nei. Den får meg til å reflektere over hvor godt og stabilt MITT liv er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg