Herlig utedag

Litt sen blogging, men bedre sent, enn aldri. I dag har jeg og ungene tilbragt dagen ute i snøen. Gått tur og aket i bakker. Kjempekoselig! Når vi aker og slikt, får jeg skikkelige assosiasjoner til min egen barndom (som jo faktisk ikke er så altfor lenge siden heller) Uansett utrolig gøy å se at de koser seg og har det gøy. Avsluttet dagen med å spise ute. Alt i alt en veldig vellykket søndag med verdens beste to små gull! 

Hva har dere lesere gjort denne søndagen? 

Blogges! 

15 kommentarer
    1. Så koselige bilder av dine skjønne små 😉
      Idag har jeg sovet for det meste. Fire uker til termin,og jeg er konstant trøtt 😉

    2. Søte to små 🙂
      Ikke hør på stygge kommentarer, de har ingenting med virkeligheten å gjøre.
      Folk sier mye rart for å såre, du har to fantastiske små barn, alle barn er søte 🙂

    3. så bra dere er ute og koser dere 🙂 vakker liten jente du har 🙂 gutten din er og veldig nydelig da:)

    4. Trenger vell ikke være same for å eie en Luhkka!? LOL. De aller fleste i Finnmark eier en Luhkka, men er ikke same. Bor faktisk flest samer i Oslo 🙂
      Ser ut som om dere har storkoset dere i helgen. Fine luhkkaer barna har fått! Dere får ha en fantastisk uke nå som kommer, ønsker dere alt godt 🙂

    5. Renate, den var ment som at hun tidligere har oppført seg som en som misliker samer. Om man misliker noen burde man vel egentlig ikke bruke noe som representerer de man misliker 🙂 Dobbelmoralsk?
      Selv har jeg ikke samisk poncho pga jeg ikke vil bli assosiert med samer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg