Vippeextensions og overnattingsbesøk

Da var nok en koselig helg bak oss. Emma har vært på pappahelg ( og jeg gleder meg enormt til å se henne igjen imorgen, ord kan ikke beskrive! ) men har ikke hatt mindre barn av den grunn. Har nemlig Nathaniels bestekompis her hos oss, noe som har vært utrolig koselig. De leker så fint sammen og har det veldig gøy med hverandre! To treåringer, som oppfører seg som treåringer flest gjør, sier mye morsomt og er helt herlig. Vi har leket, vært på bondegård, spist god mat, og bare koset oss masse! 

På fredag var jeg igjen å satt på vipper hos flinke Weronika på Lashes by Kasja i Oslo. Beste skjønnhetsalongen, det må jeg bare få sagt. Fantastisk resultat hver eneste gang, både når det gjelder vippeextensions og negler. Når jeg setter på negler hos Kasja, varer de helt til jeg selv vil ha de av. Bedre resultat får du ikke av noen andre salonger, og det kan jeg si med handen på hjertet. Ikke bare det, men jentene på salongen er alle som en superkoselige og serviceinnstilte, i tilegg til at salongen holder åpen syv dager i uken. 

For dere som ikke vet hva vippeextensions er,kan jeg kort forklart si at det er forlengelse av dine egne vipper. Det finnes mange forskjellige lengder og typer alt ettersom hva man selv foretrekker. For meg er vippeestensions en utrolig fantastisk ting, jeg slipper nemlig å sminke meg, da jeg står opp ferdig sminket hver eneste dag med vipper som ingen mascara kan måle seg med. Og det er faktisk helt utrolig hva vippe-extensions gjør med helhetsutrykket i ansiktet. 

Glad mamma med helt nye vipper! 

Jentene holder til i Tordeiskioldsgate 7, rett ved Rådhusplassen sentralt i Oslo. For timebestilling kan dere ringe telefonnummer 93922418. De har også en helt ny hjemmeside med mer info om forskjellige behandlinger de utfører, samt prisliste. Da kan dere trykke dere inn på www.Kasja.no

Og kan også ved et par tastetrykk bestille time på nett HER, samt at det er mulig å følge de på Facebook HER.

 

Nå er det natta med min kjære! Sov godt lesere, så blogges vi aller mest sannsynlig imorgen! 

11 kommentarer
    1. ser ut som dere hadde en koselig helg 🙂 så fin gutt du har 🙂 og vakker venn og vakre griser :). veldig pen jente du også 🙂

    2. Så og hørtes ut som en koselig helg! Hehe, så søte griser. Kjempefine vipper du har fått! Hva koster det og hvor ofte må du fylle på? Pen du er. 🙂

    3. Begynte å bli en stund siden du reklamerte for vippe extensions ja ;p Synes du kler de da! Du har ikke de overdrevne, tunge som f.eks sophie elise pleier å ha. Mine vipper er dessverre for glatte, alle de jeg har prøvd å sette hos har altfor mange sklidd av iløpet av 2 uker… 🙁

    4. Å du er så søt! Jeg satt akkurat og så på ungemødre også vips så var jeg her haha. Så ut som en nydelig dag! Ha en god natt

    5. Hei:) Hvilken leppestift eller lipgloss er det du bruker her egentlig? 🙂 Du er så fin Rannveig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg