Ingen ting er større enn kjærligheten for våre barn

Da var det helg igjen, og det føles helt fantastisk. Emma har pappahelg, og dro til pappaen sin i totiden i dag. Begge storkoste seg på karneval på fredagen og var veldig fornøyd med kostymet for anledningen, haha! Så utrolig søte! 

Var også invitert i bursdag til Nathaniels bestekompis i dag(trodde jeg….) så vi dro dit, med bursdagsoutfit’en pent og pyntelig på. Men ingen tegn til at det faktisk var noen pågående bursdag. Viste seg altså at det ikke var i dag, men i morgen. Hadde av en eller annen grunn forestilt meg at det var i dag, men så feil kan man ta. Haha. Ellers har vi ikke gjort så mye ettersom vi ikke kommer oss så mange steder uten bil. Jeg og Nathaniel har vært på middagsbesøk, og ellers har vi bare slappet av hjemme og hatt kosekveld med fastelavensboller, godis og film. Er greit å ha noen dager hvor det bare er meg og han, og han får mammas oppmerksomhet for seg selv. Veldig koselig kveld i alle fall, kunne ikke sett for meg en bedre valentines enn verdens beste gullegutt! 

Jeg er virkelig verdens stolteste mamma og utrolig heldig og priviligert som får tilbringe hver eneste dag med disse to blidfisene av noen søtnosmorroklumper. Det er ganske morsomt hvordan mammaer er egentlig. Man tilbringer omtrent hele tiden med sine barn. Spesielt når man er alenemamma. Og når man har lagt de til å sove, eller en sjelden gang av en eller annen grunn ikke er med de, da er det de som er hovedsamtaletema. Det viser bare hvor stor kjærligheten for våre små er! Ingenting er større.

Nå er det natta og skjønnhetsøvn som står for tur her. Jeg ser fram til nok en koselig dag imorgen. Håper dere lesere har hatt en fin helg og valentines! Sov godt alle sammen!

Blogges

52 kommentarer
    1. Hvorfor ser du barna dine mer som alenemanma?? Det er jo akkurat det du ikke gjør. E er jo borte så og si hver helg. Og måten du skriver på ser det jammen ut som du elsker de mer som alenemamma også. Er det mulig sier nå jeg

    2. Går det ann å stelle barna sine litt mere? Ser så ustelte og møkkete ut. Altså,møkkete i en ustelt forstand. Og,en gutt på 3 år BØR og skal ikke ha tilgang til skytevåpen. Hater foreldre som lar barna få leke med sånne type leker. Sier litt…

    3. Så søte barna dine er! Når det kommer til bilen din vil jeg anbefale deg å selge den som delebil/reperasjonsobjekt 😉

    4. Sunnere meg- Les teksten før du uttaler deg. Det står klart “møkkete i en ustelt forstand”.. Møkkete betyr ikke alltid flekkete klær. Nek.

    5. Dere omtaler lekepistolen som om det var et ekte skytevåpen han løper rundt med. Det er en lekepistol for guds skyld… Jeg må bare le av dere for det er helt på tryne at det går ann å henge seg opp i så mye ubetydlig dritt. Skaff dere et liv for helvete 🙂

    6. Nå må dere som ikke har noe fint å si, legge inn årene…kneppe att å få dere en anna hobby!!! Nydelige barn 🙂 hilsen oppgitt 2 barns mamma

    7. hva gjør det om barn her i Norge leker med leke pistoler? er ikke akkurat som at vi bor i USA hvor barn har tilgang til ekte pistoler i hvert hjem 😛 faen å stygge å pirkete noen enkelte dritt kjerringer skal være 😛 Barn har alltid lekt med leke pistoler samme om det har vært en pinne dem har lata som har vært en pistol eller om det er en plast pistol, vannpistol osv..
      Syns også at det er lavmål å sitte hjemme å rakke ned på to små barn bare fordi dere ikke liker hun som blogger, blir rett å slett kvalm!

    8. Det er MOTBYDELIG at de som har i mot Rannveig bruker barna hennes for å såre henne!!! Normale mennesker ser at Nathaniel og Emma har det godt, trygt og er lykkelige. Faan, så mange grusomme undermålere det er her, og andre steder.
      Heitmann: Du er en god mor, og barna dine er flotte og vakre. 🙂
      Ha en fin neste uke.

    9. Gud så mange forferdelige mødre vi er der,ute som lar barna våre ha tilgang på “skytevåpen”…!! Det vi med litt vett å hjerte ser på bildene er 2 Flotte, smilende, fornøgde barn 🙂

    10. Et velment råd er å ta med ungene til frisøren en av de mange gangene du er der. Du er ingen dårlig mor for å ikke klippe dem, men de ser med en gang mer stelt ut 🙂

    11. Nå må dere gi dere! Tipper dere ikke har barn selv. Har en gutt på 3 år selv, og han er da alltid like rufsete på håret. Sånn ser de ut når de ut når de har lekt litt og ikke har militærsveis. Dumme jenter!

    12. For noen nydelige barn, veldig koselig at du vil dele bilder med oss. Jeg har en gutt på snart 4 og jente på 1,5 år selv. Dine minner meg om mine, poserer når man tar bilde liksom😜

    13. Dere som sier barna er ustelte, har dere barn selv? I såfall, flyr dere etter ungene mens de leker og kjemmer hår og retter på tøyet dems? Og hvis dere gjør det, er det virkelig for barnas beste eller for deres egen forfengelighet?
      Unger som utfolder seg og leker kan da ikke se strigla ut til en hver tid! Disse ungene ser ut som lykkelige barn. Det må da være det viktigste.

    14. Jeg pleier aldri kommentere på blogger!!!! Men fy faen, nå måtte jeg bare!!!! Jeg får helt vondt inni meg når folk kommenterer negative ting om barn!!! Barn!!! De er helt uskyldige, også sitter det noen grusomme mennesker og får seg til å si at barna burde få stellt seg? At de ser ustellte ut, og møkkete!! Altså, jeg har to barn selv, og jeg finner da ofte både rusk i håret, sand i ørene, og møkk både her og der når kvelden ankommer, men fader a! De er barn!! Og titt og ofte, er de både langhåra, bustete, og har luggen i øya!!! Men de smiler og ler og får lov til å være barn!!! Man skal da ikke drive å tenke på at de ser så jævla velstellte ut dagen lang!! Syns det ser ut som barna til rannveig er lykkelige!!! Og de er kjempeflotte barn!! Håper de får gode venner, og at de nett trollene som kommenterer aldri klarer å få dem til å føle seg som noe annet!!! Nydelige er de!!! Og gutten min på fire år leker med kaptein sabeltann pistol og ber meg spille død når han kommer hjem fra Bhg! Så så dårlig oppdragelse har han!! Gud, slutt å si negative ting om barna hennes!!!! Får så vondt i mammahjertet mitt jeg!!!

    15. Seriøst kjenner jeg blir mektig irritert. Skal helt ærlig innrømme at jeg ikke la merke til denne lekepistolen en gang. Da vi var små var det jo helt normalt at guttene sprang rundt å lekte med dette. Ser ingen skade i det. La barn være barn å få leke. Vi skal beskytte barna så mye i dag. Ikke skal de få leke med lekepistoler og ikke klatre i trær . La barn være barn!
      Å dere som sier barna ser ustelte ut. Jeg har også en gutt på snart fire og jente på snart to. Hver morgen ser de helt smashing ut, men etter litt lek begynner jo selvsagt håret å sjafse seg til. Dette er jo normalt. Er jo ikke porselendukker vi oppdrar, men små barn som skal få låv å leke å ha det gøy uten å tenke på at det glatte håret faller ut av strikken. HALLO! Skjerp dere. Har dere ikke noe positivt å si så slutt å si noe!

    16. Ja det er mye forskjellig man kan leke med og leke pistoler og sverd er noe barn bør få leke med det også. Vi tok ikke skade av det da vi var små og det går nok bra for de fleste nå også.La barn være barn. Kjempe søte unger som ser lykkelige ut,med rufsete hår så man ser det er blitt lekt iløpet av dagen. Jeg har en gutt på 5 og ei jente på 18 mnd og de er sånn på slutten av dagen de også. Har aldri kommentert,men blir provosert av alle de onde menneskene der ute. Kos deg med barna dine og vær fornøyd med deg selv😀

    17. Hvordan ser du barna dine mer som alenemamma når annen hver helg har du fri?:P jeg er sammen med pappaen til mine barn og jeg ser mine barn HVER DAG selv om pappaen dems er hjemme fra jobb:P er jo når man blir alene at man ser barna sine mindre;)

    18. så utrolig vakre barn du har 🙂 nydelige kostymer, fy faen så jævelig barnslige enkelte av dere er og snakke dritt om småbarn er helt grusomt

    19. Unnskyld mæ, men kor ser de her barnan ustelt ut? Sånn ser mine barn ut hver dag:) Det er utrulig kor mange forfengelige bedrevitera det finnes her i verden!

    20. Det jævligste er at det er godt voksne kjerringer som er de verste når det gjelder all hetsen Rannveig og de uskyldige barna hennes får!!! >:-(

    21. Nydelige barn. De stråler av glede begge to! De ser akkurat ut som barn skal se ut. Hadde heller reagert om de så striglet og sure ut. Vær stolt du 🙂

    22. Herlighet så sjarmerende, de er rene hjerteknusere begge to.
      Jeg blir helt matt av enkelte her, men det er et ordtak som sier at på seg selv kjenner man andre, så jeg skulle likt å se bilde av deres barn.
      Hvis disse barna på noen som helst måte var vanskjøttet, så hadde det vistes. Se på de hvite, flotte tennene til gutten, det vitner om meget godt tannstell.
      Rannveig er ei dyktig mamma, ingen skal ta fra henne det.

    23. Frida : du er MOTBYDELIG! Dette har du spurt om flere ganger før kun for være rævhøl. Du vet godt at Emma ikke har det!
      Drittkjerring. Du er syk i hodet!!!

    24. ikke bry deg om kommentarene! Barna dine er fantastiske og ser ikke møkkete og ustelte ut i det hele tatt, slik som mange over har kommentert! 🙂 Og skal man liksom sminke barna og rette håret dems da? Barn skal være ute og leke og ha det gøy, ikke bry seg om hvordan de er på håret.

    25. N er en fin gutt, som virker blid og fornøyd ☺️ Teit at folk kommenterer negativt om ting som ikkje er noe å kritisere!

    26. Hvordan kan noen ytre seg her og si at barna er møkkete og ustelte bare for de er litt bustete på håret, er for meg helt uforståelig. Flotte barn som du tar veldig godt vare på er mitt inntrykk. Barn er barn og la de få lov til å leke slik at de blir litt bustete på håret og hvis de får flekker på klærne, så er ikke det farlig. Når men leser denne bloggen så ser man hvor godt du tar vare på barna dine og hvor glad du er i de. Veldig koselig når du legger ut barnebilder.

    27. Fy fader for noen møkka folk mange av dere er. Jeg blir helt kvalm at det går an å oppføre seg sånn. Er da ingen barn som er perfekte på håret, å slenge dritt om ungene hennes er så lavmål som det går an. Jeg håper karma biter dere alle i ræva. Blir så irritert at jeg må bare slutte å lese på nettet. Stakkars barn som skal vokse opp i denne verdenen blant dere som oppfører dere sånn. Jeg blir helt målløs. Foreldrene deres må ha gjort en forferdelig jobb med dere, og håper de skammer seg over å ha oppdratt dere. Skamme seg!!! Herlige blide barn som ser ut som har det kjempefint.

    28. herlighet, du må være en tøff jente rnnveig som tåler all den dritten mot det fineste og mest dyrbare du har, nemlig de to flotte barna dine. Jeg håper virkelig ikke de som er så forbanna kritiske/slemme har barn, det burde de nemlig ikke! Jeg ser gleden i barnas øyne, trygge og gode samt mors kjærlighet. De som ser noe annet må rett og slett være psyke… hilsen tobarnsmamma

    29. Haha, hva feiler det disse menneskene som kommenterer i Rannveig’s blogg? “Møkkete i ustelt forstand” – betyr det i det heletatt noe?
      Nevertheless, barna ser verken møkkete eller ustelte ut. Er det noen som hallusinerer?

    30. Unnskyld meg , men klarer virkelig ikke folk å oppføre seg? Har dere virkelig INGEN SPERRER for hva dere klarer å kommentere? Kan bare tenke meg hvor jævlige dere er utenfor pc skjermen, når dere ikke klarere å oppføre dere her en gang. Om dere mener ungene til rannveig ser ustelte ut, så ta en titt på nabo kidden, ser den så mye mer stelt ut etter litt lek og herjing ? NEI. Eller bare se på deres egne unger, med mindre du selv er en liten pirkete primadonna som har ungene i bånd da.. men det er mer synd på barna deres i så fall. De bildene rannveig la ut over viser bare 2 lykkelige og glade barn som leker og har det fint, etter en dag i barnehagen. Og angående det med leke pistolen, lekepistol lekte nok dere også med når dere var små, selvom dere kanskje ikke vil innrømme det. Og en ting til, blir litt oppgitt når folk kommenterer ” hva med katten da,hvor er den blitt av” 1. Katter sover 80% av tiden ,ellers er de ute å leker/jakter/lufter seg. 2. Er det vanlig å ta med katta på bildet av barna som leker ? og må man virkelig oppdatere om alt i livet sitt,inkludert katta? NEI.
      Haha takk for meg, men stå på rannveig, du er en flott mor! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg