En ganske normal dag

Da var nok en dag unnagjort, og mine søte små ligger å sover søtt i hver sin seng. Har egentlig ikke gjort så veldig mye utenom det ordinære. Egentlig stort sett det normale. På middagsmenyen i dag var det laks, til barnas store glede. Hva er vel bedre enn at de elsker fisk? Sunt og ikke minst, utrolig godt! 

Har også fått beskjed om at jeg får bilen min tilbake fra verksted på onsdag, og jeg kan nesten ikke vente! Å ha bil er virkelig(!) undervurdert, hvertfall i min situasjon. Slik jeg ser det nå klarer jeg egentlig ikke å skjønne hvordan jeg klarte meg uten bil for omtrent 7 måneder siden. Det ble en del bussing for å si det sånn.Jeg skal virkelig sette pris på bilen min fremover, og håper med hele mitt hjerte at den holder seg hel fra nå av. For dette ble en ganske dyr affære for å si det mildt, men må man, så må man. 

Nå er det straks tid for skjønnhetsøvn her. Ønsker alle dere lesere en fin kveld og natt videre! 

Blogges

16 kommentarer
    1. HÆ, skal baren bytte barnehage igjen??? tre ganger på halvannet år?
      Biler er dyre i drift ja! Lønner seg å kjøpe med garanti 🙂
      Laks med brun saus, går det an? 🙂
      Uansett, laks er godt, og bra barna liker fisk!

    2. Håper virkelig ikke barna skal bytte barnehage nå igjen og at det er slutt med typen alt. På tide å få det stabilt nå for ungene sin skyld. Ikke dra inn ethvert mannfolk.

    3. Kjære Rannveig. Håper du leser dette.
      Du er en fantastisk person! Måten du klarer å takle så mye dritt slenging å så mye dritt som blir sagt om deg. At du klarer å heve deg over det viser hvor sterk du er. Du har to fantastiske barn som er så heldig og har deg som mor.
      Stå på!

    4. Nei, laks og brun saus går ikke an! Kjære vene menneske som fant noe galt i middagen!! Dette er en helt vanlig god og sunn middag! Vi har ofte dette og hadde det enda oftere da jeg var lita!
      Unger er generelt glad i fisk, det et de voksne rundt de som får det til å virke som en. bragd og spise fisk. “Nei så flink du er som spiser fisk”. De tror jo det er noe med fisken som gjør det til noe stort og spise den.
      Fortsett med sånn mat du, og flere burde prøve det 🙂
      (Og hjelp!!! Sønnen min gikk i fire forskjellige barnehager da han var liten, hva skal det bli av han? Jo da, han har det fint han. Flotte karakterer på skolen og en trygg og fornøyd ungdom!)

    5. Hvorfor ikkje kjøpe ein litt nyere bil?? Som du slipper og fikse så mye på? Blir dyrere det ilengden… Bare et tips;) Virker som du har hatt mye problem med den.. Jeg hadde levert den tilbake og krevd pengene igjen fra han du kjøpte den av.. Må vel være en garanti på det???

    6. Tegn en bedre forsikring på bila, da kan du få leiebil når den må på verkested pga reparasjon eller skade.
      Hvilken saus har du på maten? deler du oppskrift? Jeg er på let etter en god fiskesaus.

    7. Er oppdrettslaks egentlig så sunt? Har du sett hva de fôres med? Det er ikke uten grunn at de som jobber i næringen ikke spiser det, hehe.
      Flott at du får bilen tilbake forresten, vet selv hvor utrolig upraktisk det er uten bil når man har barn. Utrolig at du har klart å busse rundt med to små i tillegg.

    8. Har selv jobben med oppdrettslaks (som sommerjobb i 8 år) og har spist en del av det selv – og det smaker veldig godt! Og nei, jeg er ikke et unntak. Snakk om å pirke på ting.
      Og barn er veldig tilpassningsdyktige og ingen av ungene til R blir å ta skade av at hun har hatt flere kjærester.

    9. Samboeren min jobber med lakseoppdrett, vi spiser mye laks uten å ta skade av det 😉 hysteri kalles det.. Og nei, vi er heller ikke noe unntak

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg