Som mor, så datter

I dag var Emma hjemme fra barnehagen, siden vi skulle ordne pass. Hun skal nemlig til Italia med pappaen sin om en måneds tid, så greit å det praktiske i orden til da. Etter passkontoret dro vi en liten tur på Strømmen storsenter og deretter Peppes før vi hentet storebror i barnehagen.

På Strømmen dro vi til en av mine favorittbutikker, Benetton. Emma har ganske mye klær derfra, elsker virkelig stilen på klærne deres! Som min datter, er det jo ikke så rart hun blir litt som meg. Inne på Benetton begynte hun nemlig å finne seg de klærne hun ville ha (og det var ikke lite) hahaahahaha! Det var så utrolig søtt og morsomt, og butikkekspiditøren lo også godt.  

Med andre ord tar hun etter sin mor, og elsker shopping! Hun fikk seg hvertfall noe nytt, og det gjorde lillesøster i magen også. Til Emma fant jeg verdens nydeligste cardigan, om jeg får si det! I tilegg til et nusselig jeansskjørt. Lillesøster fikk seg en deilig og myk dunjakke og hvit og rosa rutete tights.

Hva synes dere? Hun fikk seg også nye sko som hun var veeeeeldig stolt over, haha. Måtte vise frem og greier

-Hvor handler dere oftest klær til deres små?

Vil også oppfordre dere som følger bloggen min til å også følge meg på Instagram, der jeg oppdaterer flere ganger daglig. Følg meg HER

Blogges

10 kommentarer
    1. Kjempefine klær du har kjøpt
      Jeg har 2 gutter,så lite Rosa her i gårdn,men heldigvis er det så mye
      fint til gutter nå.Før var det jo bare Lyseblått,så arti å kleopp ongene,ja😊
      Ha en fortsatt fin Fredagskveld

    2. håper virkelig ikke hu lille frøkna de blir lik deg på noen måter! Sorry, men det unner jeg ingen av unga dine etter alle de pr stunta dine!

    3. Dunjakke på en liten baby ?? Må da være bedre å ligge i en god ulldress ! Ull er gull når man får vinter barn. ikke alt d andre tullet

    4. Dun jakke er godt å ha I vognen 🙂 ikke alltid en dunpose dekker hele overkroppen, mange babyer som veiver med armene utenfor, da blir det fort kaldt med bare ull 😆Fine klær du har kjøpt

    5. Vet du… Æ blir så stolt og rørt over alt du får til og æ ønske dæ masse lykke til med svangerskapet videre! Har nettopp blidd mamma sjøl og æ også elske å styre og ordne! Det e så koselig. Sorry for all dritten du må tåle! 🙁 Stå på!

    6. Så fine klær:)
      Jeg handler fra ulike butikker, har i grunn ingen jeg handler mest i. Kjøper det jeg tror datteren min ville like. Men elsker zalando, de fører bla. Desigual, som har knallfine klær til barn (og voksne, da).

    7. zalando, barnas hus, en butikk som het “bare barn” men de har byttet navn nå så jeg vet ikke hva den heter lenger. Og så barnehageklær handler jeg på Lindex eller Kapphal. Jeg får litt angst av Cubus 😅
      Hadde gått gal på Benetton og Zara om jeg hadde det lettere tilgjengelig, men sånn er det og bo på et lite sted dessverre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg