Klestips til gravide

Du har inntatt hvalfasong, og har ingenting å ha på deg, sa du? Vel, det er faktisk bare tull. For selv om man er gravid, så trenger man faktisk ikke å ty til joggebuksa for å føle seg vel, selv om magen er stor. Jeg kan faktisk ikke huske en eneste gang jeg har tredd på meg en joggebokse utenfor husets fire vegger dette svangerskapet.

Da jeg var 18 år og gravid med Nathaniel ,visste jeg jo ikke bedre. Men nå vet jeg at det finnes så utrolig mye fint og stilfult å velge mellom, også som gravid. Jeg føler meg hvertfall mye bedre selv når jeg kan se fin ut OG det er komfortabelt å gå i! 

Etter at jeg offentliggjorde graviditeten, har jeg fått TUSEN spørsmål om hvor jeg har kjøpt det og det plagget, og om ikke jeg kan skrive om nettop dette temaet. Og, ja, selvfølgelig kan jeg det!

Nedenfor har jeg listet mine favoritt-gravidplagg, både komfortabelt og vakkert. For alle gravide fortjener å være vakre i denne korte perioden av livet! 

1. HER, 2 HER, 3 HER, 4 HER

 

 1.HER, 2.HER , 3.HER , 4.HER , 5.HER

1. HER, 2. HER, 3. HER, 4. HER

 

Ha en superfin dag videre lesere!

Blogges

8 kommentarer
    1. Enig med at joggebukse ikke ser så bra ut på gravide, men det ser enda verre ut på småbarns mødre. Etter jeg fikk barn føler jeg at jeg ikke kan gå ut å se “slask” ut, føler jeg må fikse meg litt. Ellers ser man bare veldig sliten ut, viktig å ta vare på seg selv. Noen ser ut som de bare gir opp livet når de har fått barn.
      Du ser veldig fin ut, både som gravid og til vanlig.

    2. Helt enig med deg! To svangerskap her, tok ikke vare på meg selv. La på meg hauger og har måtte ta jobben etterpå. Hadde jeg kledd meg litt annerledes når jeg var gravid hadde jeg nok ikke lagt på meg så mye, for man spiser som man føler seg 🙂

    3. Altså. Alle linkene til ellos uten en eneste merking. Enten fikk du ikke betalt men var for lat til å hente tips fra mer enn ett nettsted. Eller så fortjener du en rapportering. Er mye lettere å bli tatt for manglende merking med tilsvarende høye bøter når du er tilbake på blogg.no med tilhørende lesere…

    4. Reklame: Hvordan kan du gå ut i fra at et innlegg med linker til produkter er et reklameinnlegg og snakke om rapportering til forbrukerombudet? Learn your facts, først og fremst.

      Nei, Ellos har ikke betalt meg for å skrive anbefaling om gravidklær, men dette var noe jeg selv ville gjøre ettersom jeg, som sagt, har hatt stor etterspørsel på temaet 🙂

    5. Hva med innlegget på bloggen 26. august? Der du forteller om nye vipper?
      Ikke noe nedsatt pris eller sponsing/betaling på dem?

    6. Helt enig med deg, det er viktig å føle seg både fin og komfortabel når man er gravid. Det finnes ikke noe finere enn en velstelt, gravid kvinne.
      Jeg er bestemor, på min tid var det ikke så mye pent å kjøpe, men jeg hadde da symaskin. Fikk mange kommentarer på hvor jeg fin jeg var. Også mine døtre har vært nøye med utseende mens de har vært gravide, og selvsagt etterpå. Ingen av oss har pyntet oss for annet enn eget velvære. Flott at du linker til et sted med rimelige, men likevel fine klær.
      Du er dyktig, tar nok sine timer å lage en blogg hver dag.

    7. Men siden dette er adlinks må du merke at innlegget; siden linkene faktisk er noe du tjener på.
      Det er du pliktet til, uansett hvor frivillig du skriver om klærne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg