Travel fredag

Store deler av dagen i dag har gått med til å stå i kø. Er virkelig kø overalt etter alle oversvømmelsene rundt omkring de siste dagene.I tillegg hadde det vært en ulykke, så rakk ikke fram til barnehagen før nærmere kl 5! Noe som satt ting litt på etterskudd..

Men, hentet Nathaniel fikk vi, og Emma ble levert av pappaen sin her rett etterpå. De var begge veldig glade for å se tante Astrid! Har spist nydelig kyllingbryst til middag i dag og godt tilbehør, fredagsmiddan sin det. Er i skrivende stund enda stappmett! Kanskje ikke så veldig rart, siden jeg i utgangspunktet føler meg ganske “stappet”, haha. 

Nå er det kakebaking som står for tur, før det er natta. Gleder meg utrolig mye til å se hvordan kaka blir!

Litt bilder av dagens middag 

 

Ønsker dere en fin fredagskveld videre, så viser jeg dere bilder av kaken når den er ferdig.

Blogges

10 kommentarer
    1. Åssen øyefarge har du egentlig?:) blå eller brune? Så et bilde av deg på google hvor du hadde helt lyseblå så ble litt nysgjerrig 🙂

    2. Maten du lager ser alltid så god ut! Vil gjerne ha oppskrifter dersm du har tid og mulighet til å legge ut!

    3. Hei. 🙂
      Gratulerer så mye til Emma på 2årsdagen. Håper hun har/får en flott bursdagsopplevelse. 😀

    4. Lest litt tilbake nå. Og fyyy så mye stygge kommentarer du får! 😮
      Jeg er selv alene med en på 1.5 år. Og hvis noen hadde sagt slike ting til meg, så ville jeg blitt så utrolig lei meg .
      Håper du klarer å overse mesteparten av det. Jeg velger å tro at voksne, modne mennesker tenker anderledes enn disse fjortisene som kommenterer. Livet skjer bare, og man kan ikke planlegge på forhånd hvordan det skal bli. Men jeg synes du takler det veldig bra 🙂
      Jeg vet hvertfall hvordan det er å være alene under en graviditet og tiden etterpå. Det er tungt å ikke ha noen å dele de fine OG de tunge stundene med. Men du vet jo like godt som meg at man ofte får et nærere forhold til barna sine som alenemor ^^ Man ønsker å gjøre det “dobbelt så bra” ofte, og har fokus på de riktige tingene. Det er virkelig en så hærlig gave å få lov å oppdra et menneske 🙂
      (Sett Gilmore Girls? 😉 )
      Jeg har all tro på deg. Du har bein i nesa og jeg heier på deg 🙂 Ikke glem at du har noen der ute som vil deg godt også ^^
      Klem fra en mamma til en annen

    5. Hei Rannveig! Elsker deg og bloggen din, stå på! Jeg kommenterer aldri bloggen din, men jeg har et ønske fra deg, ved mindre det er altfor personlig.. Kunne du tenke deg å skrive et innlegg med dine tanker å følelser om å ha tre barn med tre forskjellige fedre? Er bare et ønske, så hvis det er for personlig så skjønner jeg det. 🙂

    6. Skrøt ikke du uhemmet av hvor en slitsom jobb blogging var bare for noen dager siden? At du aldri kunne ta deg fri osv…? Eh… Ikke ett innlegg siden Fredag. Det kalles ikke akkurat for jobb-helg der jeg kommer ifra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg