Hvor tok energien min veien, tro?

I dag har jeg hatt begge mine søte små hjemme fra barnehagen. Nathaniel skulle egentlig til tannlegen, men hadde feber i morrest, så da ble det ikke noe av det, og så tenkte jeg at siden Emma skal på pappahelg og jeg ikke får se henne før mandag igjen, så ville jeg veldig gjerne ha henne hjemme og være litt med henne før hun skal være borte så lenge.

Tilogmed Nathaniel ble lei seg når hun ble hentet her av pappaen sin, vi vil jo veldig gjerne ha henne her med oss heeele tiden. De ga hverandre en kjempegod kos før hun dro, og det er virkelig verdens beste følelse å se de sammen. Så gode venner♥


Emma er så god og ansvarsfull, og ba meg tilogmed hjelpe henne å bytte bleie på dukken hennes tidligere i dag. Tror nok hun blir en super storesøster! ♥ Bildene er hentet fra Instagram, dere kan følge meg HER

 

Så, vi har hatt en kosedag her hjemme. Bare slappet av, lekt i hagen og hatt det koselig sammen. Nå er hun hos pappaen sin, og Nathaniel ligger å sover søtt i sengen sin.

Selv har jeg allverdens tanker og planer jeg så gjerne skulle ha utført, det er bare det at… jeg føler meg mer død enn levende! Det er virkelig ikke til å ta feil av, energien min er borte. Ja, søkk vekke. GUD så irriterende! 

Jeg mener det. Jeg er en kreativ sjel, ideer popper opp i hodet mitt hele tiden. Vanligvis ville jeg ha utført alle disse ideene, men nå.. nei, nå kan jeg bare drømme. Og jeg ligger her på sofaen, helt fiks ferdig i formen… og drømmer. Om alle tingene jeg skulle ønske jeg orket å gjøre! 

 

Akkurat nå sitter (ligger) jeg å ser på jordmødrene på FEM, og må avslutte dette innlegget akkurat her for å få med meg resten av programmet, og jeg kan garantere dere at det kommer til å bli en tårevåt kveld. Jeg griner hver gang jeg ser en fødsel nå som jeg er gravid, nemlig! I dag er jeg forresten i uke 29, helt utrolig hvor tiden flyger! 

 

Blogges♥

 

#gravid #graviditet #gravidblogg #mamma #mammalivet #mammablogg #kjærlighet #morskjærlighet

14 kommentarer
    1. Så skjønne de er! Ingenting er som søskenkjærlighet<3 Lytt til kroppen, hvil deg og kos deg med største gullet.
      Hormoner ja, husker jeg gråt for hver filleting da jeg var gravid..
      God natt:)

    2. å til dere rannveighatere så keep it together. selv om man elsker sex så trenger ikke nettrollene mobbe gravide

    3. jeg synes det er flott at du er ærlig om hvor sliten du er. tror sliten er et av de mest brukte ordene dine egentlig hehe 🙂 men reagerer folk rundt deg på hvor sliten du er? lege? barnehage? jordmor? osv? tror ikke det er ærlig særlig smart av deg å blotte hvor sliten du er til en hver tid egentlig, selv om det er flott du er ærlig. hvis du skjønner 🙂 tenker bare på at det kan få konsekvenser når mor ikke orker å være ordentlig mor 🙂 men det ser foreløpig ikke ut som vi er DER: 🙂
      deilig at du ikke legger ut så oppstallede bilder av barna. litt møkk og skeive smil skader ingen! lykke til

    4. Uh… De ekleste nettrollene er de som sier negative ting med pene ord og masse smilefjes… Er ingen fan av denne bloggen, men takke meg til Rannveig framfor dere som hele tiden må komme med sånne “velmenende” råd og kommentarer.

    5. Margrethe.. Hva faen er problemet ditt!! HAHA mest tragiske jeg har lest. hører at du aldri har vært gravid. Jeg syns Rannveig er flink jeg som på tross av å være gravid å sliten så har hun begge barna hjemma ifra barnehagen.

    6. Margrete: Du gir meg frysninger – så ekkel er du. Er ikke rart verden er et grusomt sted med slike stygge mennesker som deg.

    7. Hm synes oevrhodet ikke jeg er slem jeg… JEG SYNES RANNVEIG GJØR EN GOD JOBB SOM MAMMA. At sliten er det mest brukte ordet sa jeg med en humorundertone. Har lest bloggen i mange år. Jeg liker at hun sier hun er sliten. Jeg bare vet ikke om jeg hadde giddet å blottlegge for hele norge hvor sliten jeg var HVER DAG 🙂 som veldig ung trebarnsmor og alenemorer man jo utsatt for at folk sikkert vil stuere ekstra nøye om man får dette til eller ikke. Det var poenget.
      Men takk for det, at jeg er stygg mener jeg:-)
      Lykke til Rannveig, med alt.
      Du er tøff.

    8. (men jeg sier unnskyld hvis det ble oppfattet stygt…det var ikke meningen. jeg prøvde å skrive mange smilefjes for at jeg ikke skulle virke grinete.)
      god natt

    9. Magefølelsen min roper psykopat når jeg treffer sånne som deg margrethe. Du framstår søt og hyggelig med dine smilefjes, så det du sier rammer hardere fordi man ikke bare kan avfeie deg som en uhøflig uoppdragen tulling. Folk som deg manipulerende og får andre til å føle seg små, ofte på en måte som er vanskelig å gjennomskue. Jeg kjenner typen fordi jeg ble utsatt for en sånn i virkeligheten. Hun hevet aldri stemmen, bare øyenbrynene, det hun sa var sårende men aldri med stygge ord. Ingen forsto hva jeg mente fordi hun framsto så vellykket og blid utad. Glad for at jeg kom meg unna, og at jeg slipper å forholde meg til sånne som deg i hverdagen. All kred til Rannveig som holder ut med det. Håper det er verdt det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg