Siennas garderobe sneakpeek

Et svangerskap består av 283 dager. 283! Tenk, det er mange dager å vente det. Nå har jeg ikke gått å ventet i den forstand da, tiden har vel mest bare rast avgårde for å være helt ærlig. Kanskje litt for fort… ? 

For, nå har det seg slik at det kun gjenstår 79 av de 283 dagene igjen til min termindato, 6 desember. Det er jo helt sprøtt å tenke på! Når tiden er så nærme, får jeg nesten litt panikk. Men så tenker jeg på… at alt står jo klappet og klart til hennes mer enn hjertelig velkomne ankomst.  Jeg har rett og slett ikke noen babyting å drive på med lengre, så da har jeg like godt ferdiggjort kleskapet hennes med klærne i nyfødtstørrelse (50-56) . Hun får hvertfall nok klær å velge mellom, det skal være sikkert og visst!

Tenkte dere skal få en liten sneakpeek. Er veldig fornøyd selv! Å ordne og styre med babyting, er jo det gøyeste man kan gjøre når man går gravid og full i hormoner. Elsker det 

Beklager dårlig kvalitet på noen av bildene. Jeg har med et uhell klart å slette noen av de bildene jeg opprinnelig hadde tenkt å bruke, så da ble det disse. Beklager for det! 

-Hva synes dere? Noen andre som driver med redebygging om dagen? 

I dag er Emma hos pappaen sin, og jeg og Nathaniel har “mamma og Nathanieldag” Noe som innebærer litt ekstra “stas”. I dag ble det vafler til kvelds, på en torsdag! Med bringebærsyltetøy! Nathaniel spurte meg flere ganger om det var helg, siden vi hadde dette i dag. Haha, de er så utrolig skjønne. De blir så vanvittig stilt inn på rutinene at de synes det er rart når noe bryter litt. Nå skal jeg innta sofaen, slappe heeelt av og vente på Jordmødrene, som begynner om en times tid. 

Imorgen gleder jeg meg vilt til å ha snuppa igjen, og så er det helg med begge mine to skatter. Det ser jeg stort fram til. Skal faktisk ha Emma to helger på rad nå, siden hun skal til Italia med pappaen sin helga etter neste helg. Jeg klarer virkelig ikke å skjønne meg på mennesker som til stadighet skaffer barnevakter i hytt og pine… jeg mener, jeg ønsker å ha mine så mye som mulig. De er tross alt bare små en gang. Det er once in a lifetime. Det er hvertfall slik jeg tenker når jeg føler meg litt sliten. Årene som kommer vil gå så fort, og det er jammen bare å nyte disse fine dagene jeg har vært så heldig å bli velsignet med.

De får vi nemlig aldri tilbake! 

Blogges♥

15 kommentarer
    1. Å herregud så mye fine jente dill og dall:) så flink du har vært ! Tiden flyr og Vipps så sitter du der med den lille i armene dine:) ha en god kveld! Bena på bordet:)

    2. Så utrolig mye fint 😍
      Det er så gøy å lese bloggen din nå som du legger ut flere innlegg:D
      Ha en superfin kveld søteste du 😘

    3. Du virker som en kjempe flink og omsorgsfull mamma. Lykke til videre med to skjønne og den snart lille 🙂

    4. Jeg også driver å bygger rede og dagen, og jeg koser meg såå masse. Første barnet:) har termin i januar, men likevel er jeg snart ferdig😂 så ivrig, og så tom konto

    5. Så heldig den lille prinsessa i magen din er! Kjenner jeg så smått ble litt babysyk igjen nå.. haha! Er så koselig den ventetiden<3 Bruker aldri å kommentere på noen ting, og har ikke vært noe fast leser, men etter jeg ble mamma selv for ca 8mnd siden så har jeg vært innom bloggen din oftere!! Jeg må si jeg beundrer deg så til de grader! Du virker som verdens beste mor til dine barn, du har bein i nesa som vet akkurat hva du vil. De som skriver stygge ting om deg/til deg er bare misunnelig og vil se deg faile. MEN det gjør du ikke, for du er den råeste mammaen jeg har sett! Alenemor for 2, snart 3 barn, og selv om jeg vet det kan se mer perfekt ut på et glansbilde enn reality så ser det ut som du tar morsrollen med storm og gjør alt det beste for barna dine! Og det ser ut som dere koser dere masse ilag 🙂 Det er det viktigste! Vil ønske deg masse lykke til med siste innspurt i graviditeten, fødsel og den nye tilværelsen du har i vente med 3 barn<3 Dette klarer du HELT fint, you go girl!

    6. Hælledussen <3 Skulle ønske alle barn fikk den muligheten som dine får... Du er et forbilde til det å være alene mamma....viser at det går an. Altfor mange aleneforeldre klager for mye...men det handler vel mye om planlegging i hverdagen 😀

    7. Herreli så koselig ♡ Holder selv på å styre og ordne til vår første lille skatt kommer etter nyttår. Lurer veldig på hvor du har handlet alle de små søte skoene til prinsessen din? Masse lykke til framover , har full tro på at d her klarer du helt supert 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg