Petra, da!

Da var det endelig helg da! I morrest kom pappaen til Emma med henne hit, så vi var litt sammen her hjemme før jeg kjørte de begge to i barnehagen. Etter bare en dag, var gjensynsgleden likevel stor for oss alle sammen. 

Nå skal jeg straks kjøre å hente de i barnehagen. Og, det er litt av en kjøretur, i og med at en bro på veien til barnehagen er totalt oversvømt av vår kjære nye landsvenn her på Østlandet,Petra.  Petra, da! 

Ikke bare det. Selv om vi må kjøre den rundturen for å komme til barnehagen, så må vi likevel kjøre i vann. Dette syntes Nathaniel var veldig skummelt, så skummelt at han faktisk ikke ville kjøre hjem igjen etter barnehagen, som han sa selv. Haha. Selv liker jeg jo regn, men dette er jo i voldsomste laget føler jeg. Men.. følelsen av å sove med vinduet åpent mens det høljer ned utenfor, er virkelig helt fantastisk ♥ Noen andre som er med meg? Selv om søvn ikke akkurat er en ting jeg kan skryte stort av for tiden.. 

I dag har jeg gjort noen ærender, blandt annet har jeg fått nytt minnekort til kameraet på plass. Jeg er nemlig slik at jeg ikke sletter bilder fra minnekortene jeg bruker, men beholder bildene på de og kjøper nye hver gang de blir fulle. Sikkert litt money-waste, men da vet jeg hvertfall at ikke verdifulle bilder og minner av mine to søte små forsvinner selv om pc’er går til helevette (som de jo ofte gjør med meg) Og sånn nettsky greier, er virkelig for avansert for meg. Enn så lenge! 

Avslutter med noen bilder av meg og lille Sienna L

Ønsker dere en vakker dag videre! Blogges

13 kommentarer
    1. Ja sånn er jeg og…elsker å sove med vinduet oppe, og krølle meg sammen under dyna, og høre på regnet der ute 😀 Sover så godt da… Kos dere med ei fin hælj…håper det slutter å regne snart, selv om det er 18 varme ute…

    2. Jeg vet at man egentlig ikke skal bry seg om utseende og at det er det indre som teller og sånn. Men du er utrolig pen! Syntes det allikevel var verdt at du får vite det:))

    3. Jeg tenkte også Sienna Linnea. Pent navn da. 🙂
      Hoho, Petra var ganske heftig ja selv om jeg slapp billig unna. Ingen flom eller noe hos meg, heldigvis. Men fy som det regnet igår!
      Pen du er, Rannveig. Du kler virkelig mørkt hår!

    4. Et tips er å skaffe en ekstern harddisk eller to 🙂 Mye lettere å holde styr på bildene når man har de i mapper synes jeg, og så sparer du jo de pengene på å kjøpe nye minnekort hele tiden :b

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg