Tidenes verste klageinnlegg

Kjære haters og alle andre. Gjør dere klare for tidenes klageinnlegg, og en gyllen mulighet til å slenge dritt om hvor mye jeg klager. I dag takker jeg gud for barnehagen, altså! Akkurat nå er formen min virkelig ikke helt på topp. Har vært sånn smådårlig og litt forkjølet hele helga, men i dag tar kaka. Til tross for at jeg har sovet ganske godt i natt, til en forandring.  

Formen er ikke helt på topp, men derimot helt på bunn. Nesa mi bruker en dassrull i halvtimen, og øynene mine holder jeg på å klø av meg, og som en konsekvens av det ser det ut som jeg har misbrukt narkotika i flere måneder i strekk. Ja, øynene mine klør verre enn verst. Aner ikke hva det er, men har vært slik i noen dager. Så jeg vurderer å ta meg en liten tur på legevakta, siden fastlegen min har rundt ett års ventetid og du skal være ganske heldig om du når de på telefonen etter å ha sittet å hørt på irriterende ventemusikk i 2 timer. Selv om det frister aller mest å holde senga til jeg skal hente mine søte små i barnehagen om noen timer. 

Nei, dette er ikke en rosa dag. Snarere tvert i mot. Denne dagen er svart, og jeg gleder meg allerede til den er ferdig. Jeg ser omtrent ikke, fordi jeg klør sånn. Og nå sier jeg god natt, hvertfall for noen timer. Det trenger min slitne gravide kropp akkurat nå! Jeg er nemlig ikke så flink til å lytte til signaler den gir meg og bare kjøre på hele tiden,  men nå tror jeg faktisk ikke jeg har noe annet valg enn å bare legge meg ned og håpe på bedre form når jeg våkner. 

Blogges

23 kommentarer
    1. Uffa meg…høres ut som du har fått en allergisk reaksjon av noe… Har du ingen som kan hente ungene for deg i bhg idag? Kan ikke gjøre annet enn å ønske deg god bedring… Så gir du bare brødskiver til ungene, til middag i dag 🙂 Mat er mat, og barn trenger ikke middag hver dag 😀 Så slapper du heller av veit du <3 Klem

    2. Uffda! Hørtes ikke bra ut, lurt å ta en tur til legevakta ja 🙂
      Og du klager da så mye som du selv vil? Det er da din blogg, og om du ikke har det bra, hvorfor skal du blogge om noe helt annet da? Nei, klag så mye du vil 🙂 God bedring!

    3. Dette hørtes ikke godt ut nei, kan nok være lurt å oppsøke lege ja. Må si som de andre før meg at her inne på din blogg ,har du lov å klage så mye du bare vil,hvist folk ikke tåler det kan de svisje over på en annen blogg :)ønsker deg god bedring og ta det no litt rolig, det vil være godt for ei gravid mamma 😉

    4. Var jammen flaks at du rakk å komme til legen din mens du ennå er gravid siden det er så lang ventetid der.

    5. Tipper det er allergi.. om øynene klør og nesa renner..Noe du er allergisk mot? Nye planter i hus? dyr? støv? Prøv en zyrtec (reseptfritt), og kjøp deg øyedråper.

    6. Uff, håper du blir bedre snart. Jeg har også helt plutselig begynt å klø voldsomt i øynene de siste dagene. De er røde og øyelokkene hovne. Skjønner ikke hva det kommer av..

    7. Huff, ikke bra, masse god bedring! De som mener at du klager sånn kan dra til helvete, det er din blogg og du skriver akkurat hva du vil! Og det er lov å være sliten, spesielt når man er gravid. Kanskje derfor du er blitt syk også siden du ikke har lyttet til kroppen din? Prøv å ta det litt rolig og ta noe enkelt til middag. Grændis f.eks. Selv om enkelte nett-troll kommer til å hyle opp om sukker, karbohydrater og gudene vet hva.

    8. Du bør gå til legen! Det hørtes ut som meg før jeg fant ut at jeg hadde allergi mot husstøvmidd og timotei…

    9. Høres definitivt ut som allergi ja. Vil ikke anbefale zyrtec når du er gravid. Jeg fikk beskjed om å bytte til Polaramin, da den er godkjent for gravide.

    10. Haha, tenk om du hadde hatt en normal jobb (måtte prestert fysisk og mentalt fra 07:30-15:30) som normale gravide mødre? 😉

    11. Malin: Da hadde jeg nok tatt en god, gammeldags egenmelding i dag, tenker jeg ,) Her er det ingenting som heter egenmelding, men alt står derimot på min egen innsats. Presterer ikke jeg, kommer ikke pengene rekende på en fjøl heller… 🙂

      Takk for dagens mest underholdende kommentar!

    12. Du altså..! Du prestere???!!? Hvor?? Og gleder meg til å se deg på skolebenken! Du som brukte flere mnd på teorien, så lang tid får du ikke på prøvene på skolen!

    13. jeg er allergisk mot diverse mascara. tåler ikke lancome, dior og mybellinne. også enkelte øyenskygger. hovner opp og klør og blir helt rødt. hvid du har byttet merke å noe sminke er det verdt å prøve noe annet.

    14. Kløe er typisk allergi, og kan være veldig plagsomt. Prøv gjerne Zaditen øyedråper, de får du reseptfritt 🙂 I tillegg bør du selvsagt finne ut hva du reagerer på (kan være ny sminke, limet til vippeextensions, kremer etc.). Håper du blir bra snart!

    15. At det går ann å være så frekk og arrogant som anonym over her! Hvem er du som setter deg til dommer over andre mennesker?Du burde skamme deg!Har du ikke noe hyggelig eller godt å si om Rannveig ,bør du holde deg unna hennes blogg.Men du er vel så høy på deg selv at du kan sette deg til dommer over andre.Fytte katta du er bra egoist:(

    16. Fader så frekke enkelte kan være. Har dere ikke lært folkeskikk av deres foreldre??
      Makan til frekkhet sier jeg bare. skam dere!!!!!!!

    17. Siden det er så lang ventetid hos legen, anbefaler jeg deg å skifte fastlege. Tror dessverre ikke legevakt tar slike ting.
      Du har mest sannsynlig fått en allergi

    18. Hei.
      Jeg kom over bloggen din og har lest masse av den nå og gått lang tid tilbake for å lese omtidligere hendelser i livet ditt.
      Jeg er nok en del eldre enn de fleste her inne og bloggen din er ikke i mitt emne-interesse. MEN jeg vil bare si: FY SØREN SÅ TØFF DU ER!!!!! Det du får til som gravid alenemor, de valgene du tar, de flotte ungene dine og i en alder av 22 år er imponerende!!! Jeg er imponert og jeg håper familie og venner er flinke til å fortelle deg akkurat det. -lykke til i tiden som kommer, jeg håper du opplever mange magiske øyeblikk og fortsetter den gode jobben du gjør!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg