Dagens middag: Brødskive med nugatti

I dag gjorde vi det veldig enkelt, og slo til med noe så utrolig sunt som brødskive med nugatti til middag. Hæhæ, nei da! Ville bare se hvor mange som trykket seg inn på grunn av en sjokkerende overskrift. Og selv om jeg nettop har begynt å skrive dette innlegget her, er jeg bombesikker på at det er temmelig mange altså. 

Vi har faktisk hatt en av mine favoritter, kyllingfilet med gresk salat! Nathaniel fikk velge at vi skulle ha pommes frites til i stedet for vanlige poteter. Og alle var fornøyde! Formen min bedret seg betraktelig etter å ha slappet av et par timer, Men, øynene mine klør fortsatt og jeg må nok ta en tur til legen imorgen om det ikke gir seg. 

 

Dagens middag

-Hva hadde dere lesere til middag i dag?

 

Blogges

16 kommentarer
    1. Det der så fortryllende godt ut! Herregud så flink du er !! Oppskrifter “wanted”! Vi hadde laks til middag , med asiatisk vri.. Med kokosmelk og currypaste og alt det der 🙂 ha en nydelig kveld!

    2. Haha…der tok du meg ja 😁😁😁😁 Sjøl hadde vi ofte brødskiver til middag da jentene var små…går HELT GREIT 👍👍 du er ingen dårlig mor om du dropper middag 2-3 ganger I uka… mat er mat og brødskiver er flott det 👍❤😊

    3. Hei!
      Vet du hva , jeg må innrømme at jeg dømte deg litt med tanke på at du klarte å bli gravid tre ganger med ulike pappaer uten å være i forhold, men nå synes jeg at det er bare helt strålende at du bidrar til at det blir FLERE NORDMENN I NORGE!!
      Det trenges !! Når jeg nå gå ut, så ser jeg ikke mange nordmenn , men mange som ikke er europeere en gang.
      Så derfor vil jeg ønske deg masse masse lykke til videre i svangerskapet og jeg vil takke deg igjen for at du bidrar til at det blir flere nordmenn i Norge!
      Det synes jeg er KJEMPEVIKTIG!
      Stå på og ha det fint!!!

    4. Kjære Anna.
      Før du kritiserer “de som ikke er norsk” burde du kanskje ta deg et kurs i norsk rettskrivning selv? :)))

    5. Det er ikke farlig å spise brødskive med sjokoladepålegg til middag da. Når jeg var liten så var det mange ganger at det ble brødskiver til middag, men så kan det være at det er skadelig da siden jeg er jo bipolar og har unnvikende personlighetsforstyrrelse. Hvem vet.

    6. Hei, dear V:)
      Jeg er selv ikke norsk, men er meget opptatt av at det skal være flere nordmenn i Norge enn folk fra andre land.
      Er det ikke riktig?
      Beklager for skrive feil, jeg tastet inn litt for fort. Derfor var det noen tastefeil i teksten

    7. Middagen så helt nydelig ut!! Si hva du har gjort med kyllingen da, får helt vann i munnen av å se på den! Har du stekt den i ovnen? Med hvilket krydder?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg