Lille mageprinsessa’s “vegg” – sneakpeek

Da var klokka plutselig bikket halv tolv alt. Og vi har hatt en temmelig normal dag i dag, forutenom at vi har hatt – og fortsatt har besøk. av tante Astrid. Hun skal nemlig sove her, og gjett om det var to søte små som var glade når hun var med å hentet i barnehagen i dag!

Etter jeg hadde lagt de, var planen egentlig å blogge og deretter slappe av- vel, det ble ikke så veldig mye av, noen av delene.  Jeg kom plutselig på at det var en kjempegod ide å sette i gang med å ordne litt til lille prinsessa. Fikk en plutselig trang til det, liksom!

Så da satt jeg i gang. Nå har jeg hengt opp en vegghylle over senga hennes, som jeg har begynt å fikse litt sånn smått på. Hun deler jo rom med meg enn så lenge ( vi har bare to soverom, E og N deler sitt, noe som funker veldig bra) 

Tenkte å vise dere en bitteliten sneakpeek før det er natta her! Så får dere se ordentlige bilder i morgen ♥ Da skal jeg forresten på 3D ultralyd på Jessheim. Herregud, ord kan ikke beskrive det, som sagt… jeg gleder meg så utroolig mye! 

Bildet hentet fra Instagram //Følg meg HER

 

#interiør #barnerom #rosa #baby #babyrom

 

8 kommentarer
    1. Siden du skriver dere bare har 2 soverom betyr det at dere nok engang må flytte? For det blir vell for liten plass til 3 senger på et knøttlite soverom?!

    2. For liten plass? Nei herregud da…før i tiden var det familier på 5 – 6 og mer, på mindre plass enn det Rannveig har. Jeg hadde 1 soverom, som jentene delte, da de var små. Funka helt fint. Alle unger trenger ikke hvert sitt soverom da… Hvor jeg sov? På sovesofa i stua 🙂
      Og enda hadde de venner på overnatting. Da delte den som ikke hadde vennebesøk sovesofa`n med meg 🙂 Vi var lykkelige <3

    3. Grete: og slik er det fortsatt veldig mange andre plasser i verden. Tror ikke man blir lykkelig av å være langt unna hverandre, heller tvert imot. Barn trenger nærhet (ungdommer trenger kanskje litt mer plass, men det er jo enda noen år til 😉 )

    4. Nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet for at jeg og samboern har 3 soverom, but no kids… Og vi er studenter i Oslo… Men ungene dine har nok godt av å bo på samme sted en stund, er vel ikke noe hast med flere rom ennå. Kanskje Nathaniel vil ha eget rom når han kommer i skolealder, så kan jo jentene dine dele rom i mange år til uten problem. Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg