DIY inspo – Sienna’s navn på veggen

Da har jeg akkurat fått i meg en bedre lunch, og tenkte jeg skulle vie tid til et lite blogginnlegg. Dagen i dag har ikke vært så veldig annerledes enn alle andre dager. Ungene sto opp i 6 tiden, så har vi lekt litt, spist frokost og de er nå i barnehagen. 

Før vi dro dit, så kom naboen med selvplukket blomsterbukett til oss på døra. Haha, veldig søtt! Sånn utenom det har jeg omtrent hostet lungene mine ut, om ikke jeg hoster på meg en fødsel snart vet jammen ikke jeg. Våknet av DET hosteanfallet i natt, lite koselig. Burde vel strengt tatt vært en tur hos legen, kanskje.. ? Jeg er så lite hypokonder når det kommer til meg selv ( noe helt annet med ungene.. ) Haha. 

Akkurat nå tenkte jeg å vise dere mitt siste DIY prosjekt. Male bokstavene til Sienna! Akkurat som jeg har gjort til både Storebror og Storesøster  ( Se innlegg HER og HER ) 

FØR… 

ETTER… 

Hva synes dere? 

Maling og bokstaver fra Panduro. Det jeg har gjort er å male bokstavene annenhver i mørk og lys rosa. Deretter har jeg malt en glossy gullmaling over de lyse bokstavene. De er hengt opp med dobbeltsidig tykk “teip” som skal tåpe 1 kg, så de er sikre og ikke detter ned.  Synes det ble såå fint! Er så fornøyd med den fine soveplassen hennes. Nå mangler bare lille prinsessa, som kommer om ca 2 mnd 

23 kommentarer
    1. Kjempefint!
      Jeg har også gjort noe liknende , og opplevde at det jeg hang opp løsnet etter en stund og falt ned.
      Pass på så det ikke skjer med deg og de faller ned på ungen i senga.
      Det var ikke tungt det jeg hadde festet med dobb. sidig tape.
      Veldig fine 👸🏼

    2. Mina: Er det galt at hun legger ut diy prosjekter også nå da? Hun er da flink som tar seg tid til små prosjekter, selv om hun er gravid og har to barn. Jeg tar meg ikke tid til slik, og synes hun er kjempeflink!

    3. så flott det ble 😊 slik hylle hadde vi på jobb i barnehagen før, men ver veldig forsiktig, for vår falt plutselig ned plutselig og rett i hode på et barn.

    4. Det blei skikkelig fint 🙂 men vær obs på at tape har en tendes til å plutselis løsne.No er vel sikkert ikke bokstavene så tunge,men man vet jo aldri .

    5. Mina: Sett deg godt til rette i sofaen og ta deg en bolle, ingen grunn til og være en liten dritt 🙂

    6. Åh du er så fantastisk rannveig.
      Hadde vært koselig om du ville tatt en titt på bloggen min thehonesttruth.blogg.no

    7. WOW…Imponerende arbeid fra en som deg R… Ser ut som noe barna kunne ha laget i barnehagen. Ikke klarte du å se forskjell på A og V engang…. Klapp på skuldra…

    8. Herlighet så ekle folk er.. Skremmende!
      Synes det ble veldig fint, Rannveig 🙂 Koselig med hjemmelaget 🙂

    9. Hva faen skal folk være så jæ*** ekle for ?
      Lurer på om dere føler dere store når dere sitter å gjemmer dere bak pc-skjermen og slenger drit til andre ? Bare husk at ip adressene kan spores opp 😉
      Ble veldig fint, Rannveig – og god bedring til deg ! Ville nok tatt en tur til lege for sjekk, kanskje det har satt seg i bronkiene eller noe ?

    10. Haha, dere som bare kommenterer dritt.
      Hvis dere hadde lest tidligere blogginnlegg så skreiv hun at de ikke flere A igjen, så hun brukte en V.. Syntes det ble veldig fint jeg 😉😉

    11. Så fint 🙂 Vil du vær så snill og svare på hvor du har kjøpt tapen? 🙂 Og kan gravide male med den malingen? Jeg er gravid, og har forstått at noen type maling skal ikke gravide male med :/ Ønsker å gjøre denne DIY selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg