Swarowski til nyfødte prinsesser

Her har nettet streiket helt, og fungerer litt som det vil og når det vil. Deretter var det Blogg.no som ikke funket… så, selv om dette innlegget er skrevet for flere timer siden, får jeg ikke publisert det før nå.. Men, bedre sent enn aldri! I dag får vi middagsbesøk av begge mine søstre, tante Jane og tante Astrid.  Nathaniel gleder seg kjempemasse, og har spurt meg mange ganger om når de kommer, haha. 

Nathaniels søskenbarn kommer også, helt fra Målselv nordnorge. Lille/store Eija og lille/store Anon. Vi gleder oss veldig, siden vi ikke har sett de på to år! Til middag blir det enten vegetar, eller viltkjøtt. Får se litt an, skal stikke innom butikken før jeg henter N så får ubestemmelige meg bestemme seg. 

I går var jeg å hentet noen helt nydelige klær til lille Sienna på posten, fra fantastiske Preciouskids.  Jeg mener… gosh. Det er ikke veldig mange andre ufødte prinsesser som har en sånn garderobe som det denne lille snuppa har. Ikke fordi hun trenger det, eller at det i det hele tatt er nødvendig på noen som helst slags måter. Men, fordi jeg synes det er utrolig gøy med barneklær og barnemote. Kle de opp i fine klær! Samme med meg selv. Livet er for kort til å gå i fæle klær, når det finnes SÅ mye fint! 

Her er det lille Sienna fikk i går 


Babytyllskjørt i creme HER / Rosa ballerinabody med bling HER / hvit body med bling HER /Smokk belagt med swarowskikrystaller HER

 

Hva synes dere? IPreciouskids! 

25 kommentarer
    1. Jeg blir virkelig provosert når jeg leser alle de slemme kommentarene du får slengt midt oppi trynet. Men noen ganger så skjønner jeg det hvorfor for du skriver ofte så mye drama. Du skriver at ikke mange ufødte prinsesser har like stor garderobe som din prinsesse. For det første så veit du ingenting om hva andre kjøper og ikke kjøper av babyutstyr til sine små. Og for det andre så tror jeg nok at Sienna har garantert arvet noe fra Emma. Og for det tredje så har de egen leilighet og fortsatt nok av klær til sine barn enn og bruke opp alt kun på klær og div;) Ha en fortsatt fin dag.

    2. Og jeg synes det er altfor mye unødig fjas og tøys til en nyfødt…bruke så masse penger til dill og dall som ungen faktisk har null glede av.Et nyfødt barn har helt andre behov enn dette. Jeg blir faktisk litt uvel når jeg ser det og burde vel helst ikke lese bloggen din for tiden. Du burde bruke tid og energi på barna dine og ikke la den ufødte babyen ta slik plass flere måneder før fødsel. Du har tatt litt av med både det ene og andre synes jeg.

    3. swarowski på smokker? Ja DET er nok flott for en liten baby å klore av, å putte i munnen! Er det mulig.

    4. Ja, det er flott med masse klær hvis man har økonomi til å kjøpe det. Hvis man tenker på å være en fornuftig mamma, så burdte man spare penger og legge seg opp egenkapital til å kjøpe egen leilighet. Det kan tenkes at dette er sponset og dermed fått klærne gratis. Kan ikke se at det er merket som reklame, så da har du vel kjøpt det for egne penger.

    5. Fine ting, men du burde merke innleggene dine med reklame. Sier det bare til ditt eget beste fordi du ikke skal risikere å få bot, er ikke ment som kritikk.

    6. Sponsede produkt er ikke gratis, det skal betales skatt og moms, tilsammen ca 50%
      Hvis hun tjener og mottar produkt for mer enn 50000

    7. Jeg blir helt uvel av å se en smokk med pynt på som kan løsne.
      Få en liten perle i munnen kan være livsfarlig.
      Jeg håper ikke gravide spør deg om tips til hva en nyfødt baby trenger, for der har du lite fornuftig å komme med.
      Jeg er sykepleier på nyfødt avd og kan litt om dette.
      Alle de upraktiske klærne og fjollete sko.
      Babyer liker komfortable klær med minst mulig knapper og fjas på. Hva med noen fine omslags bodyer og myke bukser.

    8. Merkelige at du har passion for barnemote når barna dine er rimelige shabbye på blogg bildene samtidig som du klandrer mamma til michelle for å være en ansvarsløs mor for hennes barnestil. .

    9. Synst det er litt trist når du sier fæle klær 🙁 det finnes jo mangen foreldre som ikke har råd til å kjøpe fine klær 🙁

    10. Du får en vinterbaby .. fyll heller skapet med deilig ull fra nøstebarn .. små barn trenger ikke tyllskjørt .de trenger komfortable klær

    11. Husk at i forhold til at naboene dine røyker inne og det blir lukt i leiligheten din, er det økt risiko for krybbedød, så det hadde nok ikke vært dumt å finne seg en annen plass å bo.

    12. Pia her oppe. Det er ikke noe som heter Nyfødt avd. Det heter fødeavdeling og barselavdeling. Gratulerer med å være en fake fagperson. Mange av dem her.

    13. Storpia. Det er klart det er noe som heter nyfødtavdeling eller nyfødtintensiv. Det er der nyfødte som trenger ekstra oppfølging ligger. Gratulere med dagens dummeste kommentar!

    14. Ekle kommentarer her. Vil bare minne dere på at det er Rannveig sitt barn, dersom dere har glemt det. Og JA jeg vil tro hun har rett i at hun har mer klær til Sienna enn de fleste. Jeg har ikke så mye klær til min kommende førstefødte. Er da ikke negativt hverken eller. Har hun kjempemye å velge mellom, flott! Jeg bryr da meg ikke om hvor mye hun har til ungen sin så lenge barnet har klær. Så da burde vell ikke dere andre bry dere heller? Og hvem har sagt hun skal bruke smokken evt? Kanskje den er til pynt, hvem vet? Ikke vi blogglesere iallefall..

    15. Det er noe som heter Nyfødt intensiv , så dropp det tullpratet. Hvor tror du premature barn blir lagt? Barsel avdeling?
      Latterlig at du ikke vet bedre

    16. Den eneste som får glede av disse klærne, dill og dall er jo deg selv. For du synes det er så søt og fantastisk. Jenta de kommer ikke til å bry seg om hvordan knærne eller smokken ser ut.
      Jaja, gjør som du vil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg