MMmmm.. mamma, It’s delicious!

Ja, i dag er det helg, igjen! Og alle hjerter gleder seg. Det første Nathaniel sa da han kom å la seg ved siden av meg i senga i morrest, var: Mamma, jeg gleder meg til etter barnehagen i dag, for da er det helg. Da skal jeg spise godis. It’s delicious” 

Det som er så gøy nå for tiden, er at Nathaniel har begynt å forstå meningen av enkelte Engelske ord. Jeg skvatt ordentlig til for noen dager siden, når han plutselig uttalte ved matbordet Mmmmmm, mamma! It’s delicious!” (men uttaler det som “dellisøss” ) Haha. Og så kan han ord som Mommy og  Daddy”, og “I love you”

Nå har jeg nettopp spist restene av gårsdagens middag til en noe sen lunch, og så skal jeg veldig straks dra å hente Nathaniel i barnehagen, og starte på heeeelg. Vi gleder oss! Vi har ikke så mye planer, for en gangs skyld. Litt deilig, egentlig. Eneste er at Nathaniel skal overnatte hos tante Astrid og onkel Anders fra imorgen til søndag, noe jeg vet han gleder seg til. Og mor gleder seg selvsagt til en barnefri dag. Bare måneder siden sist… haha. 

I dag har jeg for det meste holdt på med blogg, blogg og atter blogg. Startet dagen med en aldri så liten fotoshoot, og så har jeg tatt fatt i mailen min som har fått ligge uberørt den siste uka. Jeg har, som dere kanskje har fått med dere, ikke akkurat vært i verdens beste form, og har latt slike ting ligge. Men, nå er formen langt bedre, hostingen er der enda, men mye bedre. Og ikke minst, jeg sover bedre! 

Ønsker dere en fin fredags ettermiddag videre, og en fantastisk helg! 

Blogges

5 kommentarer
    1. Ser han på Dora the explorer? Der sier de. “nom nom nom, its delicious. Har nemmelig en frøken i hus som er helt dora starstruck, så den setningen hører jeg ofte. haha. Samme med “mommy, i love you” og Kom igjen, lets go! haha. Morsomt at de fanger opp så mye så tidlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg