Sienna’s babygrind

Da har jeg gjort nok en ting jeg ikke kan, nemlig å montere babygrind. Generelt er jeg ekstremt dårlig til å montere ting, og er det noe jeg hater, så er det virkelig nettopp det. Men, er man alenemamma, har man desverre ikke noe annet valg enn å fungere som mann der det trengs også.  

Jeg skal ærlig inrømme at jeg sto å klødde meg bra i hue av noe så “enkelt” som denne babygrinden. Jeg klarte virkelig ikke å skjønne hvordan i alle dager bunnen skulle komme på plass. Men, plutselig gikk det opp et lys for meg, og jeg lo litt av meg selv som kunne være såååå dum å ikke bare skjønne det med en gang, liksom.

Vel, babygrind ble det! En ganske fin også, faktisk ♥

Nå mangler bare lille prinsesse Sienna 

Hva synes dere ? ♥

 

Babygrinden heter Felix Kravlegård,og kan kjøpes på Babybanden.no 

Babybanden har også fri frakt på alle ordre, slik at det ville være nøyaktig det samme som å kjøpe i butikk, bare at du slipper å gå på butikken. Veldig praktisk for andre midlertidige (forhåpentligvis) hvalrosser som meg ♥

Nå skal jeg løpe på legetime, deretter skal jeg ta litt solarium for min likhvite stakkars kropp, og så er det å hente gullegutten i barnehagen. 

Blogges 

25 kommentarer
    1. Flink du er 🙂 jeg er en kløne på slikt! Jeg har klart å skru sammen noen enkle IKEA møbler før men er ikke veldig handy ellers:) hihi! Tommel opp for deg ! Lykke til hos legen og ha en flott ettermiddag med de små skjønne!

    2. Hvorfor montere den flere måneder før du trenger den?
      Det er jo ikke noe vits i at den skal stå der og ta plass og samle støv mens man fortsatt har en god stund igjen av svangerskapet.

    3. Kanskje fordi hun gleder seg med å gjøre klart ?!? Synes det er lurt jeg å forberede som hun gjør. Når babyen kommer er det nok av andre oppgaver å holde på med.

    4. Så koselig det ser ut, veldi greit å gjøre seg ferdi med sånne ting,tiden går jo så fort.Ha en nydelig dag 🙂

    5. Kult! Men hallo, ikke vær så kjønnsspesifikk da. Slutt å si at det egentlig er en mannejobb å montere eller fikse ting. Hos oss er det jeg som reparerer, skifter dekk og monterer ting, mens typen baker og lager mat.

    6. Flott, må være godt å ha så stort hus at du kan ha god plass til babyutstyr, når skal Sienna få eget rom? Kos deg med forberedelser. Sier meg enig med kaia, her er det også jeg som skifter dekk og koser meg med å montere møbler.

    7. Skjønner bare ikke at folk ikke skjønner at lammeskinn o.l kun kan være for bildet sin skyld.
      Kjempe fint, Rannveig! <3

    8. Jeg reagerer også veldig på gravide som tar solarium. Vanligvis kan jeg ta det av og til selv,men nå som jeg er gravid er det bare helt utelukket. Å utsette seg selv og den lille for stråling og oppheting på den måten er bare fælt..

    9. Reagerer på at folk tar solarium i det hele tatt jeg. Å dø av malingt melanom er ikke noe å trakte etter.

    10. Strålingen går ikke lengre enn i huden, så hun utsetter bare seg selv for kreftrisikoen. Oppheting kan være et poeng, men de fleste solarium har vifter. Når det er sagt – forskjellen på en drue og en rosin er UV-stråler 😉
      Kan ikke skjønne at lammeskinnet skal være farlig så lenge man legger babyen på ryggen, er i samme rommet og passer på? Regner med at dette var tenkt til dagtid. Ville nok heller ikke ha turt å lagt barnet mitt der på natta, men ser ikke problemet på dagtid.

    11. Til deg kl 20.09
      Grunnen er at d er farlig med langhåret fordi babyen kan snu seg når som helst
      Men for al del ta risikoen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg