Jeg dør av lykke!

Lykkefølelsen akkurat nå kan ikke beskrives. Jeg er rett og slett tvers gjennom lykkelig. Det er rett før jeg hopper i taket altså! For, i morgen, etter jeg har levert Nathanel i barnehagen, skal jeg nemlig hente min kjære mamma på Gardermoen

Men lykken stopper ikke der. I morgen får jeg nemlig hjem igjen min vakre, gode og verdens beste Emma! Nathaniel var så glad når han la seg i dag, at han nesten ikke klarte å sove. Han skal nemlig leke med lillesøster i barnehagen imorgen! Og bli hentet av mamma OG bestemor! 

Så, i morgen blir det familiemiddag her med både bestemor på besøk, Emma trygt hjemme igjen, tante Astrid og onkel Anders. Jeg er virkelig en familieperson, og føler meg helt komplett når jeg har familien min rundt meg når jeg vanligvis ikke har det. 

Nathaniel gleder seg også veldig til å ha TO lillesøstre å leke med. Vi har pratet ganske mye om det i dag, og det er så koselig å høre at han gleder seg! Når vi hadde leggestund i dag, så sa han at han gleder seg til å lese bok for Sienna. Han er, som jeg pleier å si til han, verdens beste storebror! 

Jeg er så fantastisk heldig å ha så mange fine , gode mennesker i livet mitt! Og man vet aldri hva som skjer, så man må ta vare på de rundt seg! Veldig takknemlig for at jeg har en så fin og nær familie selv om de er veldig langt unna

8 kommentarer
    1. Du er en veldig flott mor 🙂 Drit i alt det negative folk sier om deg, og ta heller til det alt det positive! Vakre barn har du!

    2. For en herlig liten gutt du har 🙂 og kos deg masse med familien din.Så blir det vel fint å få hjem prinsessa de <3Du har mye å være stolt av.Ha en suuper dag i morgen.

    3. Lykkelig?puh Du har aldri tenkt på at dine barn skulle ha mor og far under samme tak! Ikke bare bare å få barn. Tullinger. Nå skal du ha nr 3 med nr 3. Dette er det verste du kan gi et barn. Æsj.

    4. Enig – de rikeste verdiene i livet er familie. Barn som ikke vokser opp med både mor og far vet jo ikke om noe annet, så det er jo ikke noe barna lider under. De har det nok flott med mor og sine søsken, og med å se far i blant. Jeg vokste opp med en alkoholisert far og ressurssterk mor. Moren min gikk fra min far, og det var det beste valget hun kunne tatt for oss begge. Mor og far kan ikke bo sammen til enhver pris, det vil til syvende og sist gå utover barns.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg