Kjærligheten

Å gå mot barnehagen i dag da det var hentetid, flagret sommerfuglene vilt i magen. Jeg så etter henne overalt, og i det jeg får øye på henne, og hun får øye på meg, klapper hun for harde livet og veiver hendene ut mot meg. Hun ser mammaen sin, som hun ikke har sett på en uke!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg vil beskrive det, men komplett lykke tror jeg vil være det best dekkende ordet. At hun har savnet mammaen sin, i likhet med at mammaen har savnet henne, er det ingen tvil i hele verden om

Det var virkelig helt fantstisk å få hjem igjen min vakre, gode fine snuppelure. Og hun kunne nesten ikke vente med å komme hjem selv, var helt i ekstase når hun fikk være der hun trives best – i kjøkkenkroken sin.  Bestemor, som jeg hentet på flyplassen tidlig i dag, hadde med seg mange gaver. Noe som naturlig nok var veldig populært! 

Blandt annet fikk Emma fjernstyrt traktor, og Nathaniel fikk seg en fjernstyrt monstertruck (Noe som var veldig gøy for han, ettersom en gammel venninne av meg var frekk nok til å stjele Nathaniels “gamle” (han hadde på det tidspunktet nettopp fått den)  til sin egen sønn) 

 

Ellers har jeg vært å kjøpt Gore Tex vintersko til ungene, ettersom det plutselig kan bli veldig kaldt nå. Vi har hatt en suuuperherlig dag i dag, med hele familien. Det er en sliten, sliten og atter sliten (og straks høygravid) mamma som nå skal ta noen velfortjente timer med skjønnhetsøvn. Jeg kan nesten ikke vente! 

 

Legger med noen bilder av Emmasnuppa som ville trille en av dukkene sine i den nye vogna til lillesøster Sienna. Og så omsorgsfull, passer på at dukka har pledd og ligger godt i vogna. Verdens beste storesøster dette her 

 

Blogges

21 kommentarer
    1. Skjønner godt at det var herlig å få Emma hjem igjen 🙂 Så lys hun er blitt i håret! Fine jenta <3

    2. Sååå hærlig <3 Ja du veit, vi bestemødre blir jo tussete da vi får barnebarn :))) Forstår godt den følelsen du hadde ved henting i dag i bhg... Huske da mine var borte lenge. Det var deilig med fri og sove mye de første dagene, men så kom savnet <3 Kos dere nå...masse <3 Klem.

    3. For en god følelse det må ha vært. ☺ Og…igjen…så vakker Emma er. Ser alltid så glad og fornøyd ut. Den jenta har det godt. 😀

    4. Så nydelig Emma er! Så blid og fornøyd ei jente, som tydelig viser at hun gleder seg til å bli storesøster 🙂

    5. 18.38… Emma er vakker! Hva rannveig har gjort preger ikke henne, enda. Men jeg er heller ikke noe fan av alt det R har gjort!

    6. Alle foreldre synes sine egne barn er det vakreste på jord. Hva i all verden er poenget med å snakke nedlatende om Rannveigs barn? :O De har da ikke gjort noe galt. Hun har da flotte glade lykkelige barn. At hun selv har eksponert seg på måter andre ikke ville gjort betyr da ikke at barna er ‘fritt vilt’ for nedlayende kommentarer. Jeg er ikke fan av alle bilder rannveig har delt eller ting hun har gjort, men jeg digger at hun ikke tar seg selv så høytidelig. Hun er stolt av den hun er og det er da for guds skyld lov!

    7. Hvem er så ufyselig som menneske å si slik: at det ikke er rette ordet å kalle E vakker?? Blir så sint så sint. Er for f… ikke rart det er krig i verden når man begynner å snakke slik om små barn. Synes E er kjempeskjønn jente. Å alle barn er vakre i foreldrenes øyne. Er det noe man vil beskytte her i verden er det sine egne barn. Lykke til Rannveig, synes du virker som en kjempeflink mamma. Heierpådeg 🙂

    8. 08.10/18.38 :
      Tja… Som du ser mener mange at vakker er en gangbar beskrivelse av Emma. ☺ Likesom fin, nydelig, søt, herlig og skjønn som andre sier.
      Hva lider du av…du som synker så lavt at du “mobber” et lite barn for å såre hennes mor?
      Ynkelig !

    9. Viktoria: kjæreste?? Hun kan da ikke involvere ennå ett mannfolk? Stakkars barn som må se så mange “onkler” komme og gå.
      Tror det hadde vært fint for henne å få seg en jobb etterhvert slik at hun får litt å gjøre på dagtid når ungene er i bh. Å gjøre litt nytte for seg i samfunnet er en fin måte å utvikle seg på. Flink mor, absolutt, men hun virker jo veldig umoden og lite reflektert. Livet dreier seg jo kun om ungene. Litt kunnskap og utvide å horisonten er ikke dumt.

    10. Hun er så søt, og alltid alltid blid:-) Du har nydelige barn Rannveig og man ser klart at du er en god mor❤ Også likte jeg så godt bildet av deg i helfigur da du smilte så fint. Kos deg med mamsen og gullungene!!ps,jeg spiser gjerne bacalaoen hvis det er noe til overs;-)”elsk”

    11. Stine: Det finnes ikke et eneste barn i verden som er mindre pene, eller stygge, for den saks skyld. Du burde virkelig gå i deg selv og tenke litt før du åpner munnen, eller legger fingrene på tastaturet.
      Du kommer nok til å måtte bite i deg de ordene etterhvert som du blir eldre og jeg håper at ingen vil beskrive dine kommende barn på den måten som du beskriver Emma.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg