Outfits fra Gullkorn Design

I går var jeg rett og slett helt slått ut av kvalme, så da ble det ingen blogging på meg. Det var rett og slett rett i seng.. Kvalmen kom av at mamma/bestemor lagde bacalao, og den ekstremt grusomme lukten tåler tydeligvis min gravide kropp veldig, veldig dårlig. Helt slått ut! Verste jeg har vært borti, altså. 

I går kveld var jeg og søsteren min å så Bølgen på Kino, og selv om jeg har hørt mye negativt om den, så synes jeg den var utrolig bra. Det ble en del grining på meg, men slik er det bare å være hormonell. Det skader heldigvis ingen!

I dag er det HELG, og jeg og mamma skal straks dra å hente gullene i barnehagen. Så skal vi til slekta vår på Ås på fredagspizza. Det tror jeg blir veldig koselig! 

Her er dagens matchende outfits, perfekt for en aktiv dag i barnehagen

//Nathaniel: Bukse fra Gullkorn Design HER, Cardigan fra Gullkorn Design HER

//Emma: Bukse fra Gullkorn Design HER, Cardigan fra Gullkorn Design HER

17 kommentarer
    1. Hahahaha dere skvaldrebøtter av noen jævlige anonyme drittkjærringer/menn kommer til å få det forbanna travelt framover….hvis dere skal kontakte alle som ikke skriver at det er annonse i bloggen hahaha….
      Dere er så jævlig fulle av dritt og misunnelse, at det må være vondt å leve…stakkars de som skal leve med dere….eller – jeg tror helst dere er gamle, sure, jomfruer…som ikke veit en dritt om noe som helst….bare dere får gjøre livet surt for andre….
      Æsj for møkkafolk….
      SCROLL VIDERE OM DERE IKKE LIKER BLOGGEN HER DA VEL….men dere er for dumme i hue til det og…..

    2. ser ut som om nathaniel sier genseren kløøøør 😀 hehe
      ull har aldri funka på mine, uansett hvor kløfritt d skulle være

    3. …og jeg som trodde at angiverier opphørte i -45! Dummeste meg! Tysting, sladring og angiveri lever bedre enn noensinne.
      Jeg skammer meg på vegne av dere!!!
      Fy faan. 😳

    4. Cecilie :
      Da er vi to. Blir kvalm av angivermentaliteten som dessverre lever i beste velgående blant bitre og sjalu møkkfitter av begge kjønn. 😠

    5. Herregud, du har såååå skjønne barn! Og du virker om en så fantastisk god mor, Rannveig, virkelig! Jeg har lest bloggen din siden før du fikk Emma, men aldri før nå lagt igjen noen ord. Men jeg må si at det som virkelig skinner igjennom i hvert eneste innlegg er hvor høyt du elsker barna dine, og det er så herlig å se! Ellers er jeg er spent på å se om lille Sienna vil likne noen av søsknene sine♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg