Uke 33 – Under to måneder igjen!

Et lite blogginnlegg sånn helt til sist på dagen, er bedre enn ingen! Det ble ganske sent i går kveld, vi var på Ås og hadde det kjempekoselig med hjemmelaget pizza og multebær til dessert.  Da ungene var i seng, var det rett i seng for min del også. Så ingen blogg da.

I dag har vi vært i barnebursdag, og ellers bare hjemme med bestemor. Lekt med både lego, tog og plastelina/modelleire. Veldig koselig dag med mine søte små, men likevel. Energien ikke heeelt på topp..

For det er nettopp det dette innelgget skal handle om. På torsdag gikk jeg inn i min 33 svangerskapsuke(!), og det var dermed nøyaktig 8 uker igjen til min termin, 6 desember. Jeg merker GODT at det begynner å bli tungt nå.  

Det virker så nært, men likevel så utrolig fjernt. Tenk at det ligger ei fiks ferdig, lita snuppe i magen min i skrivende stund! For nå skal hun jo bare vokse seg bittelitt større før hun er klar til å se verden med egne øyne. Både storebror og storesøster gleder seg veldig, og tuller mye med lillesøster i magen. Det er blandt annet veldig populært å lage prompelyder med munnen på magen til lillesøster. 

Det er to gullegode søte små som gleder seg veldig til å møte lillesøsteren sin! 

 

Uke 33 

Termin: 06 desember (Uke 33, 32+2) 

Kjønn: Ei lita prinsesse, som har fått navnet Sienna L 

Baby’s størrelse:  Nå er hun hele 38 cm lang, og veier ca 1800 gram. 

Plager: Vondt i bekken, slitsomt med to små og gravid. Men utenom det kan jeg jo overhodet ikke klage, jeg har det tross slt veldig bra.

Forventninger etter fødsel: Jeg ser stort fram til å starte på vårt liv som en familie på 4! Meg, og mine tre søte små. Tungt ja. Mye kjærlighet? Definitift!

Nå er absolutt alt klart til henne. Hele tre disponible vogner, to bilstoler, flere forskjellige vognposer, og masse, masse deilige, vame vinterklær i ull. Ja, man trenger litt mer med en vinterbaby! 

Eneste jeg mangler å gjøre nå, er å pakke denne berømte sykehusbaggen (eller kofferten) Som jeg helt sikkert blir å drøye noen uker med å gjøre enda. 

32 uker gravid 

9 kommentarer
    1. Kan du værsåsnill å videoblogge snart? 😀 Tror ikke du har hatt det på 2 år! Syntes det er koselig når du videoblogger, fordi det blir så personlig på en måte!
      Gratulerer med snart ferdig svangerskap! Syntes denne graviditeten gikk helt sinnsykt fort!
      Klem

    2. Utrolig fint😊Skulle ønske jeg hadde kjæreste💏Utrolig heldig du er😍 Du er heldig som har kjæreste😗

    3. Nå begynte jeg å gråte😭Jeg har utrolig lyst på kjæreste💏 Jeg vil bli gravid jeg også😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg