I dag kjøpte jeg lykke i en eske

De sier at lykke ikke kan kjøpes, men det tror jeg ingenting på. De som sier dette, har neppe sett en tre, snart fireåring, få sine første sett med lego. Stor gutt lego, for å være helt korrekt! For duplo, det har vi nok av i bøtter og spann og er veldig kjekt for lillesøster, men litt kjedelig for store storebror! 

I går gikk jeg til innkjøp av et par esker lego. Nathaniel har spurt litt etter det i siste, og jeg tenkte jeg ville overraske han etter barnehagen. Så, da ble det dukker til lillesøster og lego til storebror. Likt skal være likt. 

Og kjære alle sammen… dere skulle sett øynene til min straks fire år gamle sønn da han fikk seg sine første legosett. Her kjøper jeg ikke leker til de i hytt og pine (da jeg ikke ønsker bortskjemte unger) men når jeg mener de trenger noe, eller rett og slett for å overraske de og gjøre de glade en gang innimellom! Og glede, det var det! På aller høyeste nivå! 

Så, i dag måtte jeg dra å kjøpe enda litt mer. Fant da et spidermanlegosett og en pakke med basics, pluss en oppbevaringsboks til legoen som er baaaare hans. Veldig stas! 

Emma dro på pappahelg i dag, så da brukte vi hele ettermddagen på å bygge lego, helt uforstyrret. Tiden sto stille, og plutselig hadde vi sittet der på gulvet i flere timer. Et ødelagt bekken senere, fant jeg ut at det kanskje ikke var såå lurt, straks høygravid som jeg er. Men jammen var det gøy! Og jeg tror det er en litenstor gutt som gleder seg til helg med baaare mamma og masse legobygging.

Og det beste? Det er gøy for både store og små


 

10 kommentarer
    1. Kjempe moro. Vi var I legoland i fjor å gjett hvem som bygde Lego når ungene hadde inntatt drømme land? Jo mor å far hahah

    2. Så kjekt.Sjå om du kan få tak i ein slik rund duk med trå i.Slik du kan snurpe den i samen når leken er over.Genial synes eg.Så bare setter du det som er ferdig laget slik det får stå i fred for småsøstre.God lego helg.

    3. Heldig liten gutt! Vil virkelig ikke være negativ, men husk å passe på de små lego klossene når lille sienna kommer i alderen at ho putter alt i munnen:)

    4. Du sier at du ikke kjøper noe i hytt og pine, men rett etter han fikk legoen så reiser du ut for å kjøpe enda mer. Jaja :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg