Ungenes rom – Sneakpeek

Tenkte jeg skulle vise dere en liten sneakpeek av rommet til ungene. Jeg vurderer faktisk å sette inn en til juniorseng i stedet for å sette inn loftsengen over Emma’s seng, ettersom jeg nå ser det blir ganske god plass på deres nye rom!

Har laget en “disneyvegg” med disneyfigurer, enhjørninger og drager. Noe ungene var veldig fornøyde med! Nå gjenstår det bare litt organisering, og å få inn en til seng i stedet for loftsengen ,og så er rommet deres ferdig! Har vært vanvittig mye jobb å flytte alle tingene, og er svært fornøyd med egen innsats, ettersom jeg tross alt er høygravid. Tommel opp for meg selv! (vær så snill å kom med hundre kommentarer om hvor selvgod jeg er) 

Skal også få laget et eget “legohjørne” til Nathaniel hvor han kan holde på med det i fred. Dette er så GØY! 

14 kommentarer
    1. Livsfarlig å ha sånne løse lamper stående på et barnerom. Hadde det da sønnen min var liten. I løpet av natten hadde lampa velter oppå dyna hans og svidd et digert hull.
      Takk Gud for at ikke dyna ble overtent og han skadet for livet , i værste fall mistet livet. Nei, på barnerommet skal alle lyskilder være fastskrudd.

    2. Så utrolig nydelig det er, Rannveig! Den veggen var helt herlig, og dukkehuset så fint. Er så utrolig imponert over hvor flink du er, særlig siden du også er høygravid! Gleder meg masse til å se resten av rommet når/hvis du vil vise det 🙂 dine barn er heldige som har deg til mamma, heiaa deg! 😀 ♡

    3. Å være gravid er ikke en sykdom, så noe særlig imponerende er det vel egentlig ikke. Hehe. Du jobber jo ikke engang, så veldig forståelig at du har tid og energi til å skifte rom iløpet av en helg 🙂

    4. Kjempebra jobbet! Er selv høygravid og vet hvor slitsomt det kan være, og selv om det som enkelte ignoranter skriver ikke er en sykdom å være gravid, så kan det virkelig føles som det i blant! Kan ikke forestille meg hvor slitsomt det må være når man i tillegg har to små barn, jeg har mer enn nok med meg selv! Latterlig kommentar om lampen også, det er mye som KAN skje i denne verden, det betyr ikke at risikoen for det er stor! Jeg pleier forresten aldri å kommentere på blogger, men ble så oppgitt over disse tragikomiske kommentarene her at jeg bare måtte. Stå på Rannveig! 🙂

    5. De som hevder at å være gravid ikke er en sykdom eller tungt, kan skaffe seg en livmor, gå gravid i 9 mndr, også kan dere ringe oss andre sm har prøvd det.

    6. Dette var veldig fint 😀
      Men skulle gjerne sett litt mer blåfarge, men når legokroken er ferdig blir det nok helt perfekt 😀 Du er flink :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg