20% rabatt på gelenegler!

Når man nærmer seg en fødsel, føler jeg det er ganske viktig å gjøre ting for seg selv, ting som booster selvtilliten ett eller ti hakk.Som høygravid, mener jeg det er spesielt viktig ettersom det er lett å la seg selv forfalle når alt føles slitsomt og tungt.Tro meg!

//Inneholder annonselenker

Og hva er vel bedre enn vippeexensins eller gelenegler da? Jeg sverger til begge delene, og har funnet mitt  “perfect spot”  hvor jeg har vært trofast kunde i nå over ett år. Nemlig fantastiske Lashes by Kasja i Oslo. 

I går var jeg, som nevnt, å satte på gelenegler igjen. Følelsen jeg alltid har når jeg tripper ut av lokalene der etter enten gelenegler, eller vippeextensions, er altså helt magisk, og gjør mye for min egen selvfølelse. Utrolig, men sant!

Det morsomste med gelenegler er vel i grunn at designmulighetene er uendelige! Her har jeg valgt et enkelt, men unikt design med babyrosa shellack og glitter på ringfingerene. Elsker det! Hva synes dere?

Bor du i Oslo/Akershus, eller skal hit i nærmeste framtid?

Akkurat nå får dere lesere hele 20% rabatt ved å oppgi rabattkoden SEGN20 ved onlinebestillinger som gjøres til og med 15 November. Timer hos Kasja går som varmt hvetebrød, så her er det første mann til mølla! 

Bestill time online HER

9 kommentarer
    1. Et lite tips no når bila di er strandet, lever inn skiltene og si opp forsikring. Så sparer du sikkert noen kroner.

    2. Takk for tipset-:)
      Du Anonyme der oppe: Hvorfor gidder du å kommentere å lese
      denne Bloggen visst du syns Ranveig gjentar seg selv ang å være Høygravid?????
      For lite å gjøre?
      Eller bare rett og slett en feig,slem og anonym Rotte.?

    3. Lange negler og nyfødte er en kombinasjon som ikke anbefales.
      Det samler seg så mye bakterier under neglene og nyfødte trenger ikke alt dette så tidlig.
      Man skal ikke leve sterilt , men god håndhygiene.
      Navlestell med lange negler er en utfordring og en inngangsport for bakterier.
      Flott med stelte negler , men kanskje klippe de litt ned.
      Lykke til med fødsel.

    4. Jeg er Mette,tør å si Navnet mitt.
      Så du som lurer på om det er Ranveig,tar feil.
      Skjønner ik hvorfor du er her enda engang,når du ik liker Bloggen hennes..
      Håper dere Hatere tænker på att det er Ei høygravid,snart 3-barnsmamma
      Dere Mobber!!!!!!!
      Ikke bry deg Rannveig og Lykke til med Fødsel og alt.
      Må innom her hver dag å sjekke om det er nå nytt,
      Klemmmm

    5. Det er veldig svart / hvitt her. Har man andre meninger og ikke diller med , så hater man ?!
      Da blir det vanskelig å diskutere noe som helst . Jeg hater ingen , men er ikke alltid enig med folk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg