Jeg klarer nesten ikke vente!

God kveld kjære lesere! 

Dagen i dag har også gått til sykepleie og hjemmekos, for det meste. Storebror er heldigvis feberfri nå, og har vært siden rundt midt på dagen i dag, så da blir det barnehagen imorgen. Emma ble hentet til pappadag rundt 11 i formiddag, så vi har egentlig bare vært hjemme, sett film, bygget lego og koset oss. Tikka Massala til middag, noe som falt veldig godt i smak hos en som ikke egentlig har den store matlysten akkurat nå. Fornøyd unge, fornøyd mamma! 

Nå som det er så kort tid igjen til termin, og ikke minst, kort tid igjen til jul, kan jeg sitte å se meg blind på nydelige, tettsittende kjoler. Tro dere meg, denne kroppen skal jammen ikke gjemmes i store poseklær når lille Sienna er ute. Litt mammamage har noen aldri tatt skade av, og jeg vet heldigvis at kroppen min kommer seg veldig raskt etter en fødsel. Så jeg klarer nesten ikke vente med å kle meg i nydelige, tettsittende klær igjen. Akkurat nå er det ca 1/3 av garderoben min som faktisk går over magen. 

Misforstå meg rett – det er absolutt ikke for noen andres del at jeg gleder meg til å kunne gå i fine klær igjen! Men for min egen. Jeg føler meg ikke akkurat veldig fin nå som jeg veier omtrent 15 kilo mer enn når jeg ikke er gravid. Så det skal bli utrolig herlig å få kroppen min tilbake! 

Har plukket ut noen godsaker fra Nelly som nå er på vei hjem til mitt klesskap

Kjole HER, Støveletter HER, Leppestift HER, Kjole HER, Pumps HER

 

Kjole HER, Headband HER, Leppestift HER, Stiletthæler HER


Kjole HER, Leppestift HER og HER, Headband HER, Pumps HER

 

 

Nå er det tid for skjønnhetssøvn her. Imorgen er det helg, og alle hjerter gleder seg, og ikke minst gleder jeg meg til å få lille snuppa hjem igjen og tilbringe hele helgen med de begge! 

Blogges

15 kommentarer
    1. Har stiletthælene! De er utrolig fine, og overraskende gode å gå med! Litt små i størrelsen, så mine i 38 er mer som 37,5:-)

    2. Dette kommer til å bli riktig så flotte julekjoler Heitmann, ammepupper og ingen BH, da alle kjolene har åpen rygg

    3. Når tror du egentlig at du skal få brukt for de tingene der? Som enslig mor til tre små, derav en som blir født i nærmeste fremtid, så tror jeg ikke det er så mange anledninger du får bruk for noe av det. Med mindre du har tenkt å trippe rundt hjemme i stua med lårkorte kjoler og stilettheler.
      Hadde vært bedre om du laget et innlegg om klær for småbarnsmødre som ønsker å kle seg moderne, praktisk og fint og som ikke ønsker å falle i joggebuksefella.

    4. Herregud, hvorfor gidder folk kommentere om NÅR du skal få bruk for disse kjolene? *LER* De forsvinner vel ikke, så om hun ikke får brukt de denne julen, så får hun sikkert brukt de senere! Slapp av, folkens!!:P

    5. Åhh kjenner jeg blir misunnelig! Du ser ut til å klare alt så bra økonomisk. Selv har jeg dessverre kjørt økonomien min på ræva. Fikk nettopp utleggstrekk på bil, har ikke betalt veiavg. Skulle ha solgt “vraket” og kjøpt meg ny, men ikke lett å selge bil med så mye heftelser :(. Juleklær og julegaver blir det smått med i år. Ungene må klare seg med små gaver og billig sjokoladekalender.
      Har du noen gode råd for meg hvordan lage en billig fin jul til arvingene?

    6. Du har så god smak når det gjelder klær og sminke. Kan du ikke skrive et innlegg om hvor du har lært deg dette, slik at vi lesere kan lære av deg?

    7. Hvorfor denne trangen til å vise fram så mye av kroppen sin? Er det ikke greit å holde noe privat? Ser ikke en plass jeg kunne brukt disse klærne og følt meg påkledd/velkledd.

    8. Nå må dere ikke glemme at Rannveig er toppblogger! Hver dag er en fest, og man får alltid bruk for fine kjoler til antrekksbilder! Pluss at det å vise hud gir lesere, så disse kjolene er perfekte 🙂

    9. katti: d er ofte barn får feber på kvelden/natten uten at d er Pga en infeksjon. Er de feberfri på Morran kan de fint drs i bhg. Men vil foreldre holde de hjemme så er jo d også greit. Det er opp til hver enkelt! . Det finnes ikke bare ÉN måte å gjøre ting på! Skjønner ikke hvorfor noen er SÅ forbanna-bein-sikker å sier hvordan andre folk skal gjøre ting!! Hvor gammel er dere/DU egentli?? Barnslig og lite erfaren vil jeg si!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg