Et løfte er et løfte

Her startet dagen veeeeldig tidlig. Det har seg nemlig slik at jeg hadde lovet Nathaniel at han skulle få ha med seg sjokoladekake på tur i dag, siden de har turdager på Tirsdager. Men, høygravid og med 19 dager igjen til termin som jeg jo har, så er mor ganske sliten i kroppen og ferdig på kveldene. Så da var det opp å hoppe i morrest før fuglene sang, nærmere bestemt klokka halv seks, og hive på seg bakeforkleet. Et løfte er et løfte!   

De søte små koser seg i barnehagen, og jeg har nettopp kommet hjem igjen etter å ha levert bilen på service. Nå er det jobbetid, før jeg skal dra å hente bilen igjen og hente mine snuppedupper hjem til middag. På menyen i dag står det seifilet, sunt og godt! 


Nathaniels matpakke; Brødskiver til frokosten, ostepølser og lomper til tur, brownies til tur, yoghurt og eplebiter til fruktmåltidet. 

Emma’s matpakke; Brødskiver til frokost og lunch, fiskekake til lunch, eplebiter, druer og yoghurt til fruktmåltidet. 

Ull er gull, fra topp til tå, fra innerst til ytterst!

 

Ønsker dere en fantastisk dag videre!

Blogges

#blogg #blog #mamma #gravid #mammablogg #gravidblogg #matpakke #inspo #matpakkeinspo #sunnhet #kosthold #mat #matblogg

12 kommentarer
    1. Oi da 🙂 Det hadde aldri jeg gjort hehehe… Trur jeg bare hadde sendt med noen kjeks 😀 19 dager igjen? Vesle nurket er et ferdig, lite menneske…som kommer til den flinke, snille og omsorgsfulle familien <3
      Du får legge deg og slappe av mens de små er i b.hagen. Og god tirsdag 🙂

    2. Det er flere barnehager som kun tilbyr mat for eksempel en dag i uken.. 🙂
      Matpakkene ser kjempe fine ut. Heldige barn!

    3. Så fine matpakker! 🙂 Rart ikke noen idioter har hylt opp om hvor uuuuuuuuusunt sjokoladekake er enda! :p Flink du er, Rannveig. Du er virkelig en flink og god mor for de søte barna dine! Masse lykke til med fødsel og, jeg heier på deg! 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg