Elefanttreff

Jeg føler meg mer enn noe annet, som en elefant akkurat nå. Evt hval. Velg selv liksom. Visst er gravidmagen sjarmerende, men virkelig alt til sin tid. Og nå er tiden for sjarmerende passert for lenge, lenge, lenge leeeeeenge siden. Når klokka bikker tolv, så er jeg nemlig inne i min svangerskapsuke 39, med 17 dager igjen til termin. 

Jeg føler meg så sprekkferdig, så tung, så tjukk, og egentlig ganske jævlig. Jeg får daglig høre hvor spretten jeg er og hvor fresh jeg ser ut,  men jeg klarer virkelig ikke å tro hvordan det går an å se meg som fresh akkurat nå.  Det er vel kanskje det siste ordet jeg ville beskrevet meg selv med akkurat nå.  Vaggende elefant stiller derimot høyt! 

Det hjelper naturligvis på å oppsøke andre i samme, noe funksjonshemmede situasjon. I dag har jeg nemlig vært gravidtreff/elefanttreff ( velg selv..) med en gjeng superhyggelige damer, og nydelig mat for en gravid elefant som meg. Helt perf! Jeg gleder meg allerede til neste onsdag, vel og merke om snuppa enda ligger inne i magen, og ikke velger å komme ut innen en uke..  

Blogges

#gravid #graviditet #gravidblogg #mamma #mammablogg #hverdag #svangerskap #fødsel #termin 

15 kommentarer
    1. Tiden kommer til å gå veldig fort frem til da forhåpentligvis 🙂 det blir spennende 🙂 og godt å få kroppen sin tilbake ! Hørtes ut som dagen var koselig hvertfall. Ha en like nydelig kveld !

    2. Så koselig treff <3 Uff ja hahahaha husker åssen jeg vagga rundt med eldsta...la på meg over 20 kg... Så en dag skulle jeg i butikken, så smeller det fra faren borti sofa`n...
      -Kan du ta med deg ei kasse øl hjem, det kommer noen kompiser innom ikveld!!!
      Hva jeg gjorde? Hahahaha ba han pakke det nødvendigste, legge nøkkelen på bordet i gangen, smekke døra da han gikk....og komme seg ut før jeg kom hjem fra butikken.
      Da var jeg nesten ferdig gått gravid med Victorya...
      Etter det har jeg vært aleine....men klarte å lage Nathalie for det da *ler*

    3. Hei Rannveig! Så ut som et koselig treff 🙂 Du får jo en del stygge kommentarer i kommentarfeltet ditt. Jeg har skrevet et innlegg om haters, eller søppelmennesker som jeg kaller det. Kanskje du vil lese det?
      Ha en fin dag, kollega!

    4. Jeg snuser selv og det der er ikke nikotinfri snus. Regner med det er Rannveig sin plass også, siden det er den eneste som står tom…

    5. Og uansett om det er det; man skal vel kunne klare å legge fra seg en sånn dyr uvane etter 39 uker gravid?

    6. Du er passe blind hvis ikke du ser at det der er onico, mr. “Jeg snuser selv”. La folk få gjøre hva dem vil, idiot

    7. Eh, jo! Det der er nikotinfri snus! Jeg er helt enig i at man burde legge det bort når man går gravid, men hvis man ikke klaret det, så er det der et svært godt alternativ! Kjør på, hvem enn det er sin!

    8. Hun som bruker den snusen snuser selvfølgelig nikotinfri snus😉 og om hun ikke hadde gjort det er det vel mulig det hadde lugget noe til grunn man ikke viste om. Den snusen er kun urter så vidt jeg forsto og er null prosent skadelig. folk er så dømmende og kritiske til alt og alle, og til info så er det ikke Rannveig sin plass, vi var faktisk 8 damer der men ikke alle som ville være med på bilder 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg