Aller siste helg sammen

Det er ganske surrealistisk å tenke på. Om litt over en uke er vi mest sannsynlig en liten familie på fire. Liten, men også stor! Om bittelillesøster kommer på samme tidspunkt som storesøster gjorde, så er det nøyaktig en og en halv uke igjen til lille Sienna er her med oss  Da kjenner man plutselig litt på tidsnøden!

Her har vi, som dere sikkert har fått med dere, allerede startet full jul. Nisser og engler i rødt, grått og hvitt står strategisk plassert her og der, vår hjemmelagde pakkekalender er hengt opp og venter bare på at nissen en vakker og utrolig energifylt dag skal pakke inn og henge opp alle pakkekalendergavene, og ikke minst, juletreet står midt i stua, så fint tent opp med små nydelige lys og julekuler i sølv, glitter, hvitt og pastellrosa. 

Ja.. vi elsker jul! Det er det ingen tvil om.  Og denne helgen, som mest sannsynlig blir vår siste helg sammen som en familie på tre, før bittelillesøster melder sin ankomst, skal vi få gjort unna litt ting som muligens ikke blir så god tid til så fort vi har en nyfødt baby i hus.

I dag er planen pepperkaker, som jeg egentlg hadde lovet i går, og litt “juleverksted”. Male og lage julepynt med de små. De er jo veldig kreative begge to, og elsker slike “lage-verksteder” Det gjør forsåvidt mor også!  Og alt ligger til rette for rikelig produksjon av julepynt – jeg har nemlig spart på tomme do-ruller de siste tre månedene. Haha! 

Hva skal dere gjøre i dag? 

Blogges 

#gravid #mamma #mammablogg #gravidblogg #graviditet #svangerskap #hverdag #helg

12 kommentarer
    1. Så koselige bilder 🙂 Jula er bra magisk ! BTW, det heter mandarin 😉 Kommer også alltid til og si det :):):) God helg til deg og dine nydelige barn 🙂 Og god helg til lille i magen 🙂

    2. Kjempe koselige bilder 🙂 ja tenkt nå er lille prinsessa her snart,bare gled deg, de er jo så herlige, er tante til en som er 1mnd på mandag :).
      har ingen planer idag,bare kose meg og slappe av, barnet mitt er på overnatting :).

    3. Da jeg skulle ha nummer 3, regnet jeg med at han skulle komme en uke før termin som de andre to.. Men neida, han kom 14 dager over, og fødselen måtte settes i gang. Puh!! Lykke til nå på slutten av svangerskapet. ❤️

    4. Ikke lenge gjen nå, nei! 🙂 Blir spennende. Lurt av deg å starte julen litt tidlig i år, så slipper du å styre med det når Sienna er kommet. Gleder meg til å se henne, er nok like vakker som sin mor! 🙂

    5. Så koselig.
      Nå er det ikke lenge igjen, husker så godt spenninga og gleden like før termin, selv om jeg gikk 2 uker over med 1.barn 🙂
      Di andre 2 kom 3 og 5 uker før termin.
      Kommer du til og legge ut her eller på insta når du har født?
      Evt bilde av lille sienna?

    6. Huff sier nå jeg. Og da sikter jeg til julepynten…all stas med jul blir borte når man starter jula i november.

    7. Jeg skal handle og spise 10 MANDARINER… For meg og vil det ALLTID hete det å ikke klementiner…🍊🍊Folk MÅ jo bare kverulere med deg ser det ut som… Lykke til med ukene som kommer😀

    8. Så koselig med juleforberedelser! Jeg er skikkelig i julestemning selv 🙂 Jeg har fått en del hate på bloggen min i det siste, og må si jeg er utrolig imponert over hvordan du takler all dritten du får (ufortjent)! Du er er forbilde!

    9. Jeg sier alltid mandarin, who cares liksom. Spiste det for en time siden, mens jeg snakket med min kompis fra fra Argentina, og jeg spurte han hva den het på hans språk, han sier de heter “mandarina” på argentinsk, haha så jeg tar det som et bevis på at det ikke er en klemetin 😉 lol
      Mandarin for life

    10. Haha, jeg ler av den mandarindebatten. :p Det er jo klementiner og ikke mandariner som selges her i Norge, men som så mange andre kaller jeg det mandarin likevel selv om det egentlig er en annen frukt. Samma det vel, sitrusfrukt er sitrusfrukt? :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg