Hils på lille Sienna Lienna!

Hei igjen lesere! Nå er det plutselig noen dager siden sist, om enn noe ufrivillig. Siden sist har jeg født lille Sienna Lienna, som jeg ser dere allerede visste.  Dere vet til og med så mye at navnet var ingen overraskelse engang. Fortjener nesten diplom, jo!

Haha, nei. Bittelillesøster Sienna L ligger fortsatt trygt inni magen min. Og selv om jeg både har blitt gratulert med lille Sienna Louise, Sienna Lienna, og Sienna Linnea, så kan jeg forsikre dere alle om at hun ikke skal hete noe av dette. Kreativiteten setter  grenser, skjønner jeg jo. Må innrømme at jeg lo ganske godt da jeg satt der med stormagen, og gratulasjonene begynte å renne inn.

Grunnen til mitt noe lange (og helt grusomme) fravær, er rett og slett det faktum at pcn min plutselig tok kvelden. Den er i skrivende stund inne til reparasjon, og jeg som hadde tenkt til å vise dere de fine bildene og forsøket på å forevige gravidmagen nå sånn rett før hun plopper ut. Det å ikke ha muligheten til å blogge, når du er vant til å skrive dine tanker og følelser hver eneste dag, er om noe, utrolig frustrerende! Det får meg faktisk til å tenke på hvor privilegert jeg er som kan skrive hva jeg vil ,og nå ut til titusenvis av mennesker.

 

Nå, håper vi virkelig på fødsel snart. Jeg er i dag inne i min 40 svangerskapsuke, og har 9 dager igjen til termin. Det merkes, på alle mulige måter. Jeg er så handicappet, at jeg får ikke beskrevet det med ord. Jeg har virkelig ikke hatt det slik med noen av mine andre svangerskap, som har forløpt ganske smertefritt..

Jeg begynner faktisk å lure på om denne snuppa veier mer enn sine to storesøsken. Noe som jo ville vært litt rart, ettersom jeg ikke føder så veldig store barn. Emma veide 3180 når hun ble født tre dager før termin, og Nathaniel veide 3385 når han kom en dag over.l  Begge har vært drømmesvangerskap, mens dette er et svangerskap hentet rett fra helvette. Unnskyld meg, men det er virkelig ikke noen grunn til å legge skjul på akkurat det faktumet.

Vi snakker nerver i klem. Vi snakker grusomme bekkensmerter. Vi snakker ille vagging. Vi snakker energi på bunn. Søvn er oppskrytt, sier kroppen!  Kroppen min er ganske ferdig, og jeg er ganske ferdig. Kom ut, lillesøster! Kom, kom kom! Vi venter på deg!

Fineste storesøster, helt fersk ♥

19 kommentarer
    1. Kommentere folk bare utn å ha lest en shit? :’D haha
      Forestn rannveig, har aldri sett nån som ser så fresh å flått ut som gravid som deg! 🙂

    2. Du vet, de sier nr 3 er en luring! 😉 Jeg fikk min nr 2 samtidig som du fikk din, og nå venter jeg nr 3 (om endel måneder vel og merke). Og akkurat som deg kan jeg definitivt bekrefte at dette svangerskapet er helt annerledes (og mye kvalmere) enn de to foregående.
      Lykke til med innspurten – du er tøff!

    3. Så innlegget på Facebook så da ser man overskriften og bilde. Syns lillesøster lignet veldig på storesøster var min første tanke, men så var det altså storesøster. Men nå ble jeg spent på om lillesøster kommer til å ligne på storesøster gitt! Lykke til med fødsel, Any day!

    4. Koffer mase folk å prøve å gjette navnet? E d ikke bare å vente? D e jo ikke snakk om lange tida igjen! Kanske la barnets MOR fortelle navn å om at ho e født? Istede for en random person som ikke har nåt med d å gjøre.
      Mange som har litt knekkte sosiale antenne

    5. Bare ønsker deg masse,masse lykke til.Du virker som ei flott jente/dame😆
      Hilsen ei på 40 som leser bloggen ☺

    6. Ikke bli utålmodig helt enda, jeg fikk min første og andre i uke 38 og 39, nr 3 kom 8(!) dager over tiden! Lykke til den siste tiden:)

    7. Synd at du alltid skal prøve å lure oss. Jeg ble skikkelig glad da jeg leste overskriften og det første avsnittet, og så klart får man det klasket rett i trynet igjen: nok et pr-innlegg. Frustrerende!!

    8. Haha, gikk nesten på den gitt 😛 🙂 Har sendt deg en mld på Facebook, hadde satt pris på om du leste den 😀 🙂 Ha en superduper helg!!

    9. Jeg skjønner frustrasjonen din, men husk at du tross alt er veldig heldig! Er ikke alle som kan bli gravide, og du er snart i mål med nummer tre….. Og selvfølgelig lykke til! Gleder meg til å lese ferden videre 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg