Den som venter på noe godt..

Jeg må ærlig innrømme at jeg var en smule skuffet da jeg våknet i morrest, selv om verdens beste gutt lå rett ved siden av meg. En god huskeregel som ble flittig brukt forrige svangerskap når jeg var på sykehuset med “rier” minst 5-6 ganger før fødselen… Når man lurer på om det er fødsel, er å legge seg å sove. Man får nemlig ikke sove om fødselen er i gang, det skal virkelig godt gjøres å sove med ordentlige rier om man er i aktiv fødsel. 

Nå har det seg slik at jeg enda er gravid denne vakre lørdagagen, og satser på fødsel i dag eller i morgen. Timingen er perfekt, ettersom Emma allerede er hos sin pappa og det blir en del mindre styr enn om det skulle skje i neste uke eller neste helg ettersom jeg har begge ungene da. 

Her startet vi dagen i åttetiden, med en god og sunn frokost pluss kakao, som er noe mer usunt. Må ha en god blanding!Jeg har fått helt dilla på valnøtter, og spiser det til absolutt alt, også helt alene. Kan spise en hel boks om dagen (galskap?!) Men.. det er jo så godt! 


Nå skal vi dra en tur på Strømmen storsenter, blandt annet for å se litt på ønskelista til bursdagen, der står nemlig hele lekebutikken kan dere skjønne. Så tror vi må få det litt mer konkret, slik at mor vet at denne gutten blir helt fornøyd med sin fireårsbursdagsgave. 

Ønsker dere alle en fantastisk dag videre! Tenkte jeg skulle ordne en liten “gjettekonkurranse” på bloggen etterpå, om når snuppa kommer. Det er jo så gøy i disse lange ventedager!

Blogges

9 kommentarer
    1. du er vanvittig flink, rannveig. Stå på, du må være verdens flinkeste mamma, helt uten tvil <3 du er fantastisk flink med barna dine. Gleder meg til å se sienna de nærmeste dagene her på bloggen/facebook/instagram :') stå på, og vi får håpe Sienna melder sin ankomst snarest mulig!

    2. Er man moden, så er sex det eneste som har dokumentert effekt på å sette igang fødsel. Her funket det som bare det :-).

    3. Jeg er speeent! Og jeg tipper at Sienna kommer 3 desember. 3400g, 49cm. Og jeg tipper hele navnet hennes blir Sienna Leandra. Lykke til Ranveig!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg