Er det superlim i livmoren min?

Da kan jeg offisielt ærklære meg selv på overtid. Jeg har aldri gått så lenge gravid før, er det ikke ganske ironisk? At det tredje svangerskapet også blir det lengste? Interessant!

Om en times tid har jeg time til jordmor, skal bli interessant å sjekke status på baby.Jeg mener, om det er noe som i det hele tatt skjer der nede, eller om denne lille snuppa har festet seg med superlim og ikke kommer ut før tidligst i 2016..

Ellers er det ikke så mye mer å gjøre, annet enn å vente og la ting gå som det går. Hverdagen går sin gang uansett om jeg ikke er gravid, eller er sprekkferdig hvalross.Som alenetobarnsmor har du på en måte ikke så mye valg. Presetere må man uansett. Men jeg merker det er tungt nå. Virkelig tungt. Skulle gjerne hatt en mann! Og at den dårlige samvittigheten melder seg veldig. Jeg skulle også gjerne hatt litt mer energi. Hadde ikke sagt nei takk til litt av den enorme energien ungene har! Jeg får ikke sove på natten, våkner av mensenvondt i magen, og absolutt alle sovestillinger blir ubrukelige etter maks fem minutter. Tilogmed de mest kreative, med puter perfekt dandert her og der. Jadda… 

My life be like… akkurat nå, VELDIG slitsomt. 

Ønsk meg lykke til! 

Blogges 

12 kommentarer
    1. Lykke til! Har sjøl gått 8 dager på overtid så vet kordan det føles.. Håper du slipper vente så lenge, å får møte prinsessa di snart ☺

    2. Lykke til!
      Du kan jo prøve å stimulere brystvortene dine. Det setter jo igang det hormonet som gjør at livmor trekker seg sammen. Det har jeg gjort, og jeg merker virkelig sammentrekningene har begynt å komme. Jeg prøvde også pumpa, for det skal visst ha samme effekt 🙂

    3. Hehehe ja du kan jo lure… Husker da jeg skulle ha eldsta (for 30 år siden). Termin var 24. desember 1985 :))) Jeg gikk og jeg gikk, til slutt kunne jeg bare sitte/ligge. Ringte legen, og sa at nåååå var det vel på tide.
      Fikk til svar at ungen kommer da den er ferdig hehehehe 🙂 OG hu kom 22. januar 1986. Ca 4 uker litt sånn “feilberegna”…
      Håper Sienna kommer før jul, slik at dere kan kose dere sammen, og få den største gaven i verden hjem <3 <3 <3

    4. Gikk faktisk over termin med nr 4 dem 3 andre er født før termin, men jeg slapp og vente så lenge når jeg først måtte føde da ble styrt fødsel og jeg fødte hjemme. Men stimulering av brystvortene satt i gang fødsel nr 2. Lykke til måtte hun bestemme seg for og komme straks.

    5. I Norge går man ikke på overtid. Dvs i medisinen er man ikke på overtid før 11/12 dager etter selve termindatoen (kommer ann på hvilket sykehus du skal føde på, de har forskjellig praksis) da termin bare er et intervall fra uke 37-42.
      Da lærte du noe nytt i dag også Heitmann 🙂

    6. Du Line d gjør man vell alt over termindagen er overtid hilsen ei som gikk 16!!!!dager over termin…..

    7. Hun kommer nok snart, skal du se 🙂 Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet. Du er en fantastisk mamma for barna dine. Man kan tydelig se det på bildene du legger ut. De smiler og er fornøyde, og jeg må si at jeg syns de er heldige som har en sånn mamma som deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg