Rabattkode hos Knerten og Karoline – 50%!

God formiddag lesere!

Jeg må bare si at jeg setter uendelig stor pris på alle de fine ordene som tikket inn en etter en i mitt forrige innlegg. Jeg må jo ærlig innrømme at jeg blir litt rørt, full i hormoner som jeg er. Jeg er svært takknemlig for at jeg har så flotte lesere og følgere. Tusen, tusen takk for at dere er dere, og at dere tar dere tid til å lese min blogg hver dag♥

//inneholder annonselenker

Og så, over til noe ganske annet. Siden det er Januar, selve salgsmåneden, så har jeg en liten overraskelse til dere lesere! Dere får nemlig hele 50% nettbutikken hos Knerten og Karoline ved bruk av rabattkode Rannveig50

Ungene har så mye fint tøy derfra, og jeg har vært fast kunde der en stund nå. Det beste av alt er at klærne dukker opp allerede 1-2 dager etter de er bestilt og sendt. Nå nettopp bestilte jeg noen herlige ullsett derfra, med et søtt og morsomt elgeprint forran. Elsker det, og det holder ungene gode og varme på disse kalde vinterdagene vi har nå, og en god stund framover. Det er ikke tull, ull er gull! 


Og så må jeg bare dele noen bilder jeg tok av lille vakre frøkna mi i går. Vi var nemlig invitert i barnebursdag til Nathaniels kompis, så da fikk hun brukt det nydelige ballerinaskjørtet sitt med glitter på. Og matchende body. Begge fra Knerten og Karoline 

Gå til nettbutikken HER ♥

21 kommentarer
    1. Nathaniel e SÅ lik deg ! Samme med sienna!
      Emma har også blitt mer å mer lik deg synes jeg 🙂
      Pene barn <3

    2. så nydelige bilder 🙂 vakre barn :). skal ta meg en titt på den siden, Ull er supert og ganske dyrt,så 50% er jo ganske bra 🙂

    3. Fungerer fint den rabattkoden. Det er 50% på utvalgte varer. Nederst til venstre på siden til Knerten og Karoline ligger de varene samlet.

    4. Om du leser hva hun skriver så skriver hun at man får 50-% på hele nettbutikken.. Ikke kun utvalgte varer… 👍🏼

    5. Heidi: FEIL! Hun skriver at du får hele 50% , ikke at du får 50% på hele butikken. Altså hele 50% som i at du får “så mye som”.

    6. Hei!
      Jeg lurer på to ting:
      1. Kunne du en gang lagt ut et bilde av Nathaniel som baby, Emma som baby og Sienna ved siden av hverandre? Så vi kan se hvor like/ ulike de er. Jeg elsker nemlig å se på søskenlikhet og sånn, og jeg synes at alle barna dine har så mye av deg i seg, men er litt vanskelig å ordentlig sammenlikne selv når bildene ikke er ved siden av hverandre:P
      Og 2. Kunne du lagd et innlegg om hvordan det er å amme med silikon? Jeg har selv silikon og er så spent på hvordan det blir å amme en dag når den tid kommer. Pumpene mine er generelt mye hardere enn de var før operasjon og jeg har veldig nedsatt følelse i brystvortene (føler litt da), og er derfor veldig nysgjerrig på hvordan slikt har vært for deg, i og med at du får til ammingen så bra! (Og jeg vet om flere andre av dine lesere, altså venninner av meg, lurer på akkurat det samme:).
      Ellers helt til slutt må jeg bare si at du er helt rå! Da tenker jeg spesielt i forhold til barna dine, hvordan du velger å oppdra dem, og ikke minst at du faktisk er tøff nok til å velge å bli alenemamma til tre. Det viser virkelig hvor sterk du er. Så stå på!!

    7. Ser at min siste kommentar ikke ble offentlig. Og at kommentarer skrevet etter min er blitt det. Var d sånn at du skrev feil å så tør du ikke Vise resten at noen merket d? Useriøst…

    8. Greia er at det tidligere idag stod at man fikk 50% på hele butikken, å når hun ble oppmerksom på d så endret hun det til : hele 50%…. Så ikke skyt på MEG! Jeg klm bare med ett uskyldig spm… Good night

    9. Ja hu er flink til det med og skjule de feilene hu gjør med og slette andre sine kommentarer som beviser hennes feil! Stå får de feilene du gjør R, er ikke mye voksent det med fjerning av andre sine kommentarer, bare fordi dem hadde rett! Det er vist ikke normalt i din verden og beklage seg for de feil en gjør! Du har ikke alltid rett!

    10. Nydelige bilder og nydelige barn 🙂 Har begynt å følge med på bloggen din og synes du er både tøff og flink som er alenemor til 3 småbarn. Er selv alenemor til to, men jeg har en liten og en stor -så det er mye lettere. Stå på 🙂

    11. Du er helt rå!! Fortsett å være så sterk videre. Bare overse de stygge kommentarene. Du er ekte, du er reflektert og de liker vi:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg