Unnskyld meg…

Eller skal jeg si, unnskyld dere? Dere som finner på noe stygt å si(skrive…) så fort muligheten byr seg? Det er tydeligvis ikke alle som fulgte like godt med da foreldrene deres forsøkte å lære dere grunnleggende folkeskikk og manerer. Jeg kjenner faktisk jeg blir mektig provosert. Skikkelig forbanna. Ikke fordi jeg tar meg nær av slikt (etter snart fem år som toppblogger har jeg blitt temmelig herdet) men rett og slett fordi enkelte faktisk ikke eier skam her i livet.

Det ER faktisk lov å vise litt god,gammeldags grunnleggende folkeskikk selv om man gjemmer seg bak skjermen sin og “Anonym“. Etter forrige innlegg ble jeg både beskyldt for å lure leserne mine, og for å skjule mine “feil”. Vel… 

 

UNNSKYLD meg. Bare for å ha mitt på det rene. Beklager at innlegget kunne mistolkes slik at det kunne oppfattes som at det var rabatt på hele nettbutikken til Knerten og Karoline. Det er, som jeg skrev, 50% på nettbutikken, jeg skrev aldri HELE nettbutikken slik noen påstår jeg har gjort. Hvorfor skulle jeg ville lure mine egne lesere? Hva har jeg å vinne på det? Jeg har likevel hverken slettet kommentarer, eller endret på innlegget siden jeg la det ut. Jeg har, som dere sikkert er kjent med, tre barn. Jeg har hverken hatt lyst eller mulighet til å åpne PC’n før nå, siden jeg la ut innlegget i morrest. ( Det er rimelig lite tid til noe annet enn nettopp barn på dagtid). Og er helt sjokkert over hvor mye svada og dritt det kan bli på et innlegg med søte barn og fine klær. Rett og slett hårreisende. Jeg håper det er kjedsomhet og lite å gjøre som er grunnen til at voksne mennesker velger å gå inn på en blogg bare for å slenge med leppa. Eller skal jeg si fingrene? Leppa hadde dere vel neppe turt å slenge med. Ellers, om jeg var dere, tror jeg faktisk jeg ville gått en eller ti runder med meg selv og revurdert livet mitt. 

Til alle mine andre lesere, så beklager jeg for et “sinna” innlegg. Jeg er bare menneske, og måtte rett og slett bare få ut litt frustrasjon og tanker etter å ha lest alt av meget snodige og merkelige påstander som kommer her. Ønsker dere en fantastisk natt med mye søvn ♥

 

24 kommentarer
    1. Stakkars mennesker. De er så meget interessert i å skape drama og prike på alt. Det de ikke har skjønt, er at de er så på et lavere nivå enn deg – og de kommer neppe til å skjønne hvor teit de oppfører seg når de er i en voksen alder og holder på slikt, dessverre.
      Ønsker deg en god natt og en fin start på uken, Rannveig! Du er sterk og modig.

    2. Du kunne nok bare redigert samme inlegget helt nederst og skrive det du skrev her, istede for å lage et helt inlegg for noe som er svært uinteressant for oss andre!! 🙂
      //Konstruktivt//

    3. Toppblogger og greier.For det første så leser en drøss med mennesker bloggen din fordi vi ler oss skakk av deg,fint for deg for da tjener du gryn og fint for oss så får vi noe å le av.For det første så burde du gjøre noe med pratingen din,du prater igjennom nesa og det er så lite pent å høre på.
      Du er så flink til å gi skyllebøtter til leserne dine om oppdragelse osv,kanskje det er du selv som har fått dårlig oppdragelse? Hvem i huleste har tre barn med tre forskjellige menn? Er det så rart eksen din var utro? nei,han gikk vel lei din selvopptatthet og oppmerksomhets syke.Og du klagde rumpa av deg over det og i neste omgang er det du selv som går på en som allerede har kjæreste og sprer bena og får barn med gutten…Slutt å spre bena og begynn å jobb og vær et forbilde for barna!!!

    4. Ehm: snakk for deg selv. Mange som leser bloggen fordi dem vil ikke for å le. Du er bare tragisk å har ikke loe annet å finne på. Stakkar deg

    5. Når folk spyr ut eder og galle på et innlegg om akkurat det.. Dæven! Godt gjort! Satser på at karma gjør opp!

    6. Jeg synes innlegget så greit ut og tenkte ikke mer på det. Når det er sagt så fant jeg ingen stygge kommentarer i innlegget?
      Det var nesten utelukkende fine kommentarer og et par som stilte spm til rabatten, men ingen var ufine synes jeg? Ikke nok til å ta slik på vei i alle fall. Jeg tror man må være hardhudet for å blogge, og akkurat nå er du kanskje litt ekstra sårbar og hormonell. Been there. Ønsker deg lykke til som trebarnsmor. Jeg har bare ett barn og bor med pappaen og synes det er tøft til tider med hverdag og full jobb.

    7. Takk, tone! Følte meg ned nedskytt av dama her nå! Vet d var noen av mine kommentarer iforrigeninnlegg hun siktet til!å skjønte virkelig ikke at d var så stygt som hun ville ha d til. Og Dnig med du andre over her, hvorfor skrive ett helt innlegg om d!? Da har du ikke mye å skrive om ( vet DEN kommentaren var litt på kanten, men d driter e i akkurat nå 😉 ) god mandag. Be happy

    8. Til Ehm.
      Kjære deg. Hva i alle dager vil du oppnå med en slik gjennomsyret stygg og meningsløs kommentar? Jeg synes oppriktig synd på deg. Heldigvis er du ikke, selv om du selv påstår det, representativ for Rannveig sine blogglesere. “en drøss med mennesker” leser ikke bloggen hennes fordi de “ler seg skakk” av henne. Hun har mange blogg lesere fordi hun tar opp fine temaer og skriver ærlig og godt. Håper du kan gå i deg selv, kjære ehm, og lære å oppføre deg. Du er vel sannsynligvis ikke like “tøff” og “reflektert” når du ikke sitter foran tastaturet? Lykke til!

    9. Haha, så utrolig mange små mennesker som liker å spre galle på nett. Jeg føler oppriktig synd på dere fordi dere er så små så små så små i deres lille univers av smålighet. Hvorfor lese en blogg som man tydelig ikke liker?
      Rannveig har sikkert gjort mye hun ikke er glad for, men hun har da i alle fall tatt ansvar og det er langt mer enn hva dere sure grinebitere gjør der dere skjuler dere bak skjermen deres og aktivt leter opp steder der dere kan spy på andre mennesker. Fysj, jeg synes så synd på dere.
      Og Rannveig, jeg ønsker deg en fin uke:))

    10. Tror mange av kommentarene du får er et resultat av alt for mye fritid. Du må ha vanvittig mye ben i nesa for å stå i all drittslengingen uten å la deg påvirke av det. Og ikke minst få dagene til å gå rundt med to småbarn og en nyfødt helt alene. Stå på Rannveig, du er RÅ!!:-)

    11. ikke bry deg om dem R, de er bare feige og tør ikke stå frem med navn engang. bare hev deg over dem, ikke du som er ille her 🙂

    12. Jada Heitmann, bruker angrep som forsvar som vanlig ser jeg. Her er ingenting nytt, bruker alenemor kortet for hva det er verdt! Kanskje bruke kreftene på ungene isteden for å lage et idiotisk innlegg

    13. Ehm: Har du røyka noe du ikke tålte? Makan til piss du spyr ut av deg. Helt umulig å ta deg seriøst for du snakker bare tull😂😂

    14. Du skriver: Dere får nemlig hele 50% på nettbutikken hos Knerten og Karoline ved bruk av rabattkode “Rannveig50”
      Det står ikke noe der om at det er “et utvalg av klær som dere får 50% på”. Du skriver at det er 50% på nettbutikken. Du lyver og driver med misvisende markedsføring.
      Skam deg.

    15. Dette står i ditt innlegg Ranveig: Og så, over til noe ganske annet. Siden det er Januar, selve salgsmåneden, så har jeg en liten overraskelse til dere lesere! Dere får nemlig hele 50% på nettbutikken hos Knerten og Karoline ved bruk av rabattkode “Rannveig50”
      Du skrev “hele 50% på nettbutikken….”…
      Og etterpå klager du på leserne dine og skriver at du ikke skrev hele nettbutikken…
      Vet du hva… Du tar faktisk kaka.. Må rett og slett le av deg. Ta deg tid til å
      lese over innleggene du selv skriver før du kommer med skyllebøtter på leserne dine. Takket være leserne dine tjener du penger…
      Ta deg sammen. Du tar deg værre ut enn en unge i trassalderen.

    16. Dere får nemlig hele 50% pånettbutikken hos Knerten og Karoline ved bruk av rabattkode “Rannveig50”. Du burde formulert deg bedre. Siden det bare var på visse varer man fikk 50%. Så ja misvisende. Men da har du kanskje lært og ordlegge deg bedre:)

    17. Seriøst, har enkelte av dere ikke andre ting å si en å spy fra dere dårlig kommentarer ?!? Må le litt av denne da 🙂
      “Du skrev “hele 50% på nettbutikken….”…
      Og etterpå klager du på leserne dine og skriver at du ikke skrev hele nettbutikken…
      Vet du hva… Du tar faktisk kaka.. Må rett og slett le av deg. Ta deg tid til å
      lese over innleggene du selv skriver ”
      I dette innlegget ser ikke jeg at hun har skrevet 50% på HELE nettbutikken 🙂
      Hun skrev vel HELE 50% på nettbutikken 🙂 Not the same !! 🙂
      Men men, hvem bryr seg egentlig ???
      Have a Nice manonday 🙂

    18. “50% på nettbutikken” betyr jo 50% på nettbutikken da… Skjønner ikke gnålet jeg, hun formulerte seg dårlig, så bare si oops sorry? Hvis hun mente OPP TIL 50% så blir det feil å si hele istedenfor.

    19. Men ærlig talt. Du reklamerer for en nettbutikk her. De betaler deg for å gjøre det. Leserene dine blir dermed kundene, faktisk både dine og nettbutikken sine. Og dem lager du et helt innlegg for å skjelle ut, etter at de har påpekt at du reklamerte misvisende. Det er faktisk litt irriterende, å bruke tid på nettbutikker man tror man skal få rabatt i, når det viser seg at man ikke får det. Hvis blogg er jobb, som dere så ofte påpeker, så er det ikke urimelig å kreve at du er litt mer profesjonell. Eller at ihvertfall annonsørene er det, og ser litt mer kritisk an hvem de betaler for å reklamere for seg. Det var jo det samme med klokkene du reklamerte for, da det viste seg at folk måtte betale masse ekstra… Får du betalt burde du gjøre ting riktig, og ikke skylde på alenemorrollen og ammetåke når folk våger å kritisere. Og nei, det er ikke bare slemme folk med for mye fritid som slenger med leppa for moro skyld. Hvem tror du er interessert i sånne nettbutikker? Folk med små barn, som deg.. Håper ikke du lager et helt innlegg for å skjelle ut meg nå. Hehe. Tror jeg leser en bok isteden uansett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg