Alle pappaene

Kommentarfeltet her på bloggen min har faktisk vært utrolig underholdene de to siste dagene.

Det har vært heftig diskutert hvem som egentlig er pappaen til min lille frøken. Det har ikke bare kommet opp ett navn, men faktisk hele fire forskjellige navn! Hvor alle har vært skråsikre på at vedkomne er min datters pappa.

Vel, hater å ødelegge stemningen. Men jeg kan altså meddele at ingen av de nevnte er hennes pappa. Eller noe i nærheten av det. To av de som har vært nevnt har jeg aldri møtt engang! (Haha) Men for all del. Gøy at dere vet mer om mitt liv enn hva jeg selv vet. Stakkars stakkars Jørgen, Idar, Kristoffer, og Robert. Stakkar.

Som jeg tidligere har nevnt opptil flere ganger. Jeg kommer aldri til å nevne hennes “pappa”. Hverken her, eller noe annet sted. Ingen andre enn min familie og mine nærmeste venner vet noe om hvem han er. Mest av alt fordi han overhodet ikke er i nærheten av å være verdig å bli nevnt noe sted. Langt mindre er han verdig min nydelige datter og hennes liv. Og jeg respekterer hans valg. Valget som gjør at han stiller sterkt til prisen som “årets(eh, tidenes?) tulling”

Enn så lenge så skal jeg fylle ut begge roller for min nydelige, vakre og gullegode lille solstråle! At man som mamma/pappa i det hele tatt kan la være, stiller jeg meg fortsatt svært undrende til.

59 kommentarer
    1. Han er ikke verdig? Hvorfor i alle dager hadde du sex med han da? Man bør vel ikke ha sex med noen før man kjenner de såpass godt at man vet hva slags mennesketype vedkommende er. Men enig med deg. Det er da ingen som har noe med hvem han er.

    2. Godt gjort å ikke være verdig, men å ha sex å få barn med han. Det var ikke noe problem. Spiller ingen rolle om du hadde samleie med denne mannen én eller flere ganger. Så lite verdig kan han vel ikke være siden du lå med han og fikk barn med han. Eller er det da noe galt med din verdighet?

    3. Man kan tro at man kjenner en person helt til det blir slutt eller at man kanskje ikke er helt enig i at man vil bli foreldre ? snakker fra personlig erfaring. da jeg var med en i 7 år, før det plutselig ble slutt å ho forandret seg til en som jeg ikke visste hvem var. Forskjellen var som natt og dag.
      Så vil ikke si at man egentlig aldri blir å kjenne noen så godt som man trur, å skal man vente med sex før man kjenner noen så godt som “anonym” hevder. så er det ingen som kan ha sex mer :p
      Men stå på Rannveig, du er dyktig som tar begge rollene (mamma og pappa) på strak arm. Plutselig en dag så finner du en som vil være sammen med alle fire.
      Hilsen en 50% pappa til to 🙂

    4. Det Ranneveig mener verdig, er at han har sagt han ikke vil ha noe med den vesle jenta å gjøre helt fra Rannveig ble gravid.. Og nei da er han ikke verdig en dritt… Tenk å frasi seg alt ansvar man er to om å lage ett barn, hadde det vært meg hadde jeg fortalt hele familien hans at dette var hans barn. Men Rannveig er vel for snill og “skåner” han til og med det, men ikke lett å være i hennes situasjon. Du er sterk Rannveig!

    5. Du skriver så bra, ble helt fasinert av bloggen din! har selv en liten engel på 2 1/2 mnd nå 🙂
      Oppdaterer ikke så ofte men sjekk gjerne ut bloggen min!

    6. Kan du lage et innlegg der du skriver hvor du kjøper tøy til barna? Du har såååå mye fint til dem 😍Eller svare meg her på kommentaren hvor du anbefaler å kjøpe barnetøy . ??😊😊

    7. Er vel ingen som har noe med om hvem som er far til andres barn??
      Jeg synes du gjør en fantastisk bra jobb som 3barns mor.
      Du stråler av lykke akkurat som barna. Så du er ei fantastisk dame 😀stå på rannveig

    8. Åhh nå blir det mye surking Rannveig. Hvis du ikke ønsker kommentarer så steng kommentarfeltet eller krev fullt navn og epost. Rett og slett. Blir i dårlig humør av å klikke innpå bloggen din, det er så mye negativt ladet. Hvorfor MÅ du ta nettrollene? Det er jo dette de ønsker. Du bare mater dem. Hvis dette ikke stopper snart så orker jeg ikke lese innleggene dine 🙁

    9. Jeg regner med at du gjør det, men uansett vil jeg si, drit en lang marsj i de som prøver å moralpreke deg! Jeg veit godt hvordan det er å bli dolket i ryggen av mannen som gjorde deg gravid! Jeg har opplevd det samme! Det er det mange andre som også har. Noen mannfolk er bare helt idiotiske. Han burde skamme seg! Tenk å han kommer til å angre en vakker dag!

    10. En graviditet kan komme overraskende. Er ikke alltid en rekker bli kjent med vedkommende, og det å da ta valget om å være fram barnet er modig uansett! Ungene hennes har det trolig bedre med mor enn de ville hatt med mor og den ukjente far. Jeg synes mange her skal slutte å dømme rannveig, og heller droppe bloggen hennes hvis det er for vanskelig…. 🙂

    11. Jeg tenker heller at det kanskje er noe med deg ? Du har 3 barn med 3 forskjellig i en alder av 22 ? 23 ?

    12. Synes du burde fortelle familien hans at de har fått et barnebarn, jeg ville hvertfall blitt utrolig lei meg om jeg ikke fikk vite at jeg hadde et barnebarn. Kanskje han også får opp øynene litt og innser realiteten? Lett for han å bare la vær når det ikke er noen som vet om det. Sannheten kommer alltid fram en dag.

    13. Tenk deg godt om…. Før du legger deg på rygg igjen. For nå har Du jammen laget deg nok arbeid i 18 år fremover . Jada du er sterk , men personlig tror jeg dette er tøffere for deg en koselig. Det er jævelig tøft å ha barn nemlig!

    14. Er det virkelig noen av dere som i det hele tatt KJENNER Rannveig, sånn på ordentlig?
      Det gjør nemlig jeg. Derfor kan jeg også forstå hvordan barnefar til Sienna er uverdig henne. Nettopp fordi han ønsket en abort altfor sent ut i svangerskapet og overhode ikke er interessert i noe kontakt.
      Selvfølgelig kan alle få kalde føtter og panikk når en havner opp i slike situasjoner som man helst ikke ønsker, men for Guds skyld – ta det som en mann. Dette med barn er heller ikke verdens undergang (..tvert imot!) og han kommer til å angre bittert på dette i senere tid.
      Uansett spiller det liten rolle hvem som vet hvem barnefar er eller ikke. Det utgjør ingen forskjell. De som vet hvem han er, er kun oss nærmeste – og de som bør vite om Sienna og hele situasjonen, de vet 😉
      Synes uansett du er flink jeg, Rannveig. Ikke minst har du enorm stå på vilje!
      Det VET vi som kjenner deg.. Du er ei sprudlende og søt jente jeg ikke ville vært foruten 🙂

    15. Verdig er ikke en kvinne som legger seg på rygg lager barn med 2 menn hun knapt kjenner. Nå er du 22? Og har 3 barn med 3 menn. Til du er 30 vil du sikkert ha 5 med 5 forskjellige.
      Du er ikke bare en mor men også et forbilde for dine barn. Husk på det
      Ei verdig kvinne vil ha et seriøst forhold før hu i det hele tatt tenker på å få barn. Fotballfrue klarte det men nå er du ikke henne da 😉
      Du er hu fra unge mødre og charter feber 😂

    16. Nu syns eg at dokker som skriv om ditt å datt ang pappa’n til Sienna skal lese tidligere blogginnlegg istedefor å spekulere rundt det med kæm e pappa tell dennan sjønne nydelige lille pia,en ting e sekkert,den pappa’n veit ikkje ka han går glipp av. Rannveig har fortalt tidligere om Sienna sin pappa,koffør bare ikkje godta det å la Rannveig få fred å ro? Stå på Rannveig,du e tøff 😉

    17. Jeg syntes det er helt sykt å lese mange av de kommentarene som kommer inn på denne bloggen! 3barn med 3 forskjellige menn?! Javel? Hun drømte sikkert ikke om å komme i den situasjonen, men fy søren hun gjør det beste ut av den! En helt rå mor virker hun som !! 🙂 Syns barna er heldig, med den sprekeste og tøffeste moren i gata.
      “Husk på at du skal være et forbilde?” Sier folk. Men feigere, styggere og mer patetisk enn den som sitter og slenger dritt på nett blir man jo ikke. Hvor godt forbilde er dere for noen??!! Rannveig har ikke satt seg i den typiske A4 livsstilen, men faen heller. Den er ikke for alle! Kom ikke å kall henne et dårlig forbilde av den grunn, hun gir barna sine gode verdier og en god oppvekst! Hadde hun ikke hatt sex, hadde hun ikke hatt de tre nydelige barna ❤️
      Selv ble jeg gravid, helt uplanlagt og “beskyttet”, det var et stort sjokk for barnefar og han var ikke helt for. Heldigvis snudde det etter ett par/tre dager og nå takker han “høyere makter” for at jeg var bestemt og bærte henne frem! Synd at det med barn skal skremme folk så veldig. Det er jo absolutt det beste som finnes å bli foreldrene. Stå på Rannveig, du er bare helt sinnsykt rå. Jeg syns hverdagen med 1liten på 3mnd kan være slitsom i blant. Så hverdagen med 3barn hadde ikke alle klart, sier mye om deg og din styrke syns jeg!

    18. Tenker mest på hvordan dette vil påvirke datteren din når hun blir eldre. Sannheten kommer fram en dag, enten en vil eller ikke. Det må være vondt for datteren å vite at pappan hennes ikke ville vite av henne og at pappas side av familien ikke visste om henne. Tenker at det er best for både deg og datteren din at du tar denne “kampen” nå som hun ikke skjønner noe av det. Da har hvertfall du gjort det du kan for at pappan sin familie skal vite om henne og forhåpentligvis utvikler det seg til et godt forhold.
      Synes du er tøff, har fulgt deg siden 2011!

    19. Du er jo så dum som ligger med denne personen, da kan du faan ikke forvente deg at han kommer til å stille opp for og være pappa! Pluss at han fikk ett valg og da valgte han bort den ungen, forde han ikke ønsket seg noen barn, enda!

    20. Fy f….., så stygge dere er i kommentarfeltet her enkelte av dere. Ser dere den nydelige lille babyen som ligger der på bildene, se på henne og skam dere over oppførselen deres

    21. Begynner å bli så lei av at du svarer disse “haterne”. Hadde du vært så lykkelig og glad som du skriver at du er så er jeg sikker på at du ikke hadde brydd deg så mye. Innleggene dine handler om at du skal svare disse og det er faktisk ikke så interessant når dette skjer titt og ofte. Du må jo huske at det er mange av oss lesere som driter en lang marsj i hvem som er pappa’n…. 🙂
      Tenk over dette: når du feks. er skikkelig forelska og lykkelig så er livet som en drøm på rosa skyer. Man tenker bare på den personen, og alt “negativt” blir bare bagateller fordi man har det så fint at man ikke lar noe sånt ødelegge. Du sier jo at du er verdens heldigste osv.. Men når du hele tiden bryr deg om hva alle andre mener og gjør i så stor grad, så er spørsmålet mitt: er du egentlig så lykkelig? 🙂

    22. Rannveig var alene med 2 små under 4 år da hun ble gravid tredje gangen. Hun hadde hatt flere innlegg på bloggen før dette at hun aaaaldri skulle ha flere barn, at hun ville utdanne seg, være i et fast forhold, osv. Hvordan en alenemor til to, som IKKE ønsker seg flere barn da ligger med en fyr uten prevensjon- det er for meg litt ubegripelig. Man kan faktisk velge i dag. Prevensjon er en helt fantastisk greie, om man ikke ønsker barn. Om kondomen sprekker, eller man er usikker på om man husket å ta pillen dagen før, kjære vene, det er også noe som heter angrepille! Er det virkelig så vanskelig?

    23. Er ikke alle som vil ha barn med random personer og man kan ikke bare knipse med fingrene så blir man klar for å bli pappa. Jeg kan skjønne pappaen, men jeg synes veldig synd i datteren hans som har en pappa som ikke bryr seg. Men jeg tror det er situasjonen som plager han, han vil ikke være pappa. Og han er sikkert sta og ser ikke at det skader barnet sitt.
      Det er veldig dumt at du flyr rundt å sprer bena til hvem som helst når du ikke en gang klarer å bruke prevensjon Rannveig. Du skulle faktisk egentlig ha vært 5 barnasmamma om de to siste barna dine hadde fått tvillingene sine. Håper du vokser opp snart. Også tror jeg pappaen til S vokser opp etterhvert og vil være pappa for henne. Bare gjør S en tjeneste den dagen, ikke bær nag og ikke vær hevngjerrig på at han da ikke skal få lov. Den du da fortsetter å straffe da er datteren din.

    24. Jeg synes Sienna er så lik Nathaniel da han var baby! (Har fulgt bloggen din lenge jeg skjønner du:-)) Hun er en veldig skjønn-og ser ut til å være en glad baby.

    25. Skjønner ikke hvorfor mødre alltid skal være så bitre og trashtalke faren til barna deres. Selv har min mor gjort dette så lenge jeg kan huske.
      Du valgte selv å føde hans barn, det var ingen som tvang deg til det. Synes du virker så misfornøyd

    26. rannveig er garantert langt fra den eneste som har blitt gravid med flere, forskjellen fra hun og mange andre er at hun tar ansvar for sine handlinger mens andre velger den “lette” veien og ser på abort som et prevensjonsmiddel. Til tross for hvor tøft og vanskelig den situasjonen er passer hun tydeligvis godt på alle tre, de virker som glade unger som har alt de trenger og en super mamma 🙂

    27. Flere av dere burde virkelig skjerpe dere! Prevensjon funker ikke alltid, det har jeg en nydelig datter som bevis på! Og ALLE som har sex vet at det finnes en risiko for graviditet! Helt bak mål å støtte fedre som ikke vil stille opp for barna sine. Det er skammelig!

    28. Anna Rasmussen ligger ikke langt etter, men hun får jo ikke halvparten så mye pepper som Rannveig! Hun har allerede 2 barn med 2 fedre og ikke sammen med noen av dem…! Ingen sier noe om det…! Tipper trynefaktor og janteloven spiller en stor rolle her.

    29. Hold kjeft, jævla hatere. Rannveig er langt bedre enn dere noen gang kommer til å bli. Hun kunne faktisk ha valgt bort barna, men hun beholdte en og hver av dem, og hun gjør en fantastisk jobb! Ta en titt på dere selv! Hvordan kan dere hetse en annen person, har dere ikke samvittighet eller medfølelse for et annet menneske? Det faktumet at hun har tre barn med tre forskjellige fedre skal ikke definere henne som en person, men heller hvordan hun sprer kjærlighet til de vakre barna sine. Lille Sienna kommer til å vokse opp med en fantastisk mor og flotte søsken, i trygge vilkår. Rannveig har det allerede tøft med å oppdra tre barn helt alene. Hun trenger ikke å bli dratt ned av idiotiske nettroll som ikke kjenner henne eller kan se for seg hvordan det er å være i hennes situasjon.

    30. 1. Du sa til barnefaren at du hadde tatt abort… Det hadde du ikke?
      Du var 4-5mnd på vei da du sa at du hadde ljugd om aborter???
      2. Du har rusa deg under svangerskapet. (WTF)
      – nå sutrer du over at BF ikke vil stille opp? Tror nok at han hater trynet ditt mer enn du tror (noe som absolutt ikke er rart)
      IKKE prøv å spill det stakkarslige offeret her, Rannveig!!!

    31. Jeg tenker at besteforeldrene til Sienna fortjener å få vite at de faktisk har et barnebarn, uavhengig av hvilket forhold du og barnefaren har.
      Hva er grunnen til at du ikke ønsker å gi de muligheten til å være en del av livet hennes?
      Den lille har vel rett til å ha kontakt med familien sin på begge sider.
      Selv om barnefaren ikke har vært mann nok til å stille opp, er trolig hans foreldre mer ansvarsfulle?

    32. Helt enig med Mona, 14 uker var hun på vei,kanskje ikke så merkelig at han maset til hun var langt over grensen?Regnet vel bare med at alle er som W og tar ansvar,der tok hun grundig feil og hun må spise sin egen kake. Synd at den ikke kommer til å smake like godt for datteren hennes etterhvert…Karma is a bitch

    33. Beskyldninger ? Det er fakta! jeg har selv sett at hun innrømmer å ha rusa seg under graviditeten.
      Jeg tror ikke det er S sitt barn – før jeg får se farskapstesten.

    34. Til dere som alltid sier at å stakkars når hun blir eldre når hun får vite at faren ikke ville ha henne og bla bla. Jeg har selv en mor som ikke ville ha meg, ja en MOR. (Hun bar meg frem, fordi han var vell i mot abort eller noe)Jeg har helt fra jeg ble født bodd hos annen familie. Jeg har tidligere prøvd å ta kontakt med henne, men hun vill ikke, hun er rett og slett ikke interessert. Det har jeg godtatt å det har ALDRI vært noe problem. Jeg har kansje ikke hatt en biologisk mor, samme som Sienna kansje ikke har en far. Men, jeg har hatt annen familie, som har elsket meg som sitt eget barn, jeg har fått alt jeg har trengt og enda mye mere. Jeg har aldri vært lei meg aldri savnet noe, eller hatt spørsmål. Fordi jeg har hatt folk som har gjort så godt dem kan. Å Rannvei, gjør så godt hun kan for Sienna. Det er ikke sånn at hvis man har en forelder som ikke vill at hele livet blir ødelagt. Det kan gå helt fint det, så lenge man har andre som bryr seg. Det er helst de som ikke har opplevd det selv som tror at det er så forferdelig. Barn er mye mere godtagede og tilpassnings dyktige enn voksne. Så det betyr ikke at hele livet til Sienna er ødelagt. Snakker selv av erfaring..Slapp av med kommentarene deres…

    35. Det er IKKE Rannveigs ansvar å informere barnefars foreldre om at Sienna har kommet til verden og de har blitt besteforeldre. Rannveig skal ikke fungere som et talerør til barnefars foreldre da barnefar selv har tatt et valg om å ikke ville erkjenne seg barnet eller ha kontakt.

    36. Skremmende hvor mange som ønsker å si å mene noe her.
      De fleste av oss som har noen år på baken vet at ting dessverre ofte ikke blir som en ønsker og håper. Mennesker svikter, de en tror på snur seg og går.
      Det eneste som er sikkert er at all kreditt ligger hos deg. Du som tar ansvaret for to, du som elsker og er tilstede.
      Jeg klapper i hendene for deg, samtidig som jeg synes synd på faren når han en gang forstår hva han har valgt bort.

    37. Sienna er bare helt utrolig nydelig! Det er ikke til å tro at faren ikke vil ha noe med henne å gjøre!
      Jeg, som mange andre her lurer veeeldig på hvor du har kjøpt den drakten hun har på seg. Noen som vet?

    38. se bort fra alt drama omkring deg og le av det. del det du ønsker og la folk spekulere i resten…
      og forresten- herregud så nydelig hun er! fantastisk søt i den drakten <3

    39. MONA: kan ikke du utdype beskyldningene dine litt? Hva ruset hun seg på? Hvordan vet du at hun løy om aborten? Litt drøyt å si sånne ting. Håper Rannveig anmelder deg!

    40. Stå på, Rannveig! Du er så sterk og flink med barna, ser det ut som. Håper likevel du har noen rundt deg som kan hjelpe deg og støtte deg, så du slipper å gjøre alt alene. Alle har godt av litt egentid innimellom, er ikke noe galt i å spørre om hjelp av foreldre, familie eller venner 🙂

    41. Men han var verdig nok til å ha et one night stand med deg og du tillot han og bli faren til barnet ditt? Du må være norges største tulling. Syns så utrolig synd på ungene dine. Moren smelt på tjukka 3 ganger av 3 forskjellige engangsligg. For en fille du er. Skjønner godt at ingen menn vil ha noe med deg og gjøre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg