Mannfolk, as!

Akkurat i det jeg trodde jeg like godt bare kunne melde meg i et kloster og bli nonne, så skjedde det noe veldig uforventet! Jeg, Nathaniel og bittelillesøster var en tur på butikken tidligere i dag. Jeg hadde akkurat betalt, og både Sienna og Nathaniel var en smule(veldig) utålmodige. Sienna i form av hylgråting fra bilstolen, og Nathaniel i form av å løpe frem og tilbake med en barnehandlevogn. I dette mini “kaoset” skulle jeg altså prøve å pakke alle varene. 

Jeg har for lenge siden gitt opp mannfolk, og med mine erfaringer er jeg av den oppfatningen av at de fleste er drittsekker som i all hovedsak er ute etter å bruke meg og bare vil meg vondt. Men så skjedde det noe helt fantastisk! Noe som fikk meg til å endre hele mitt manne-syn! 

Jeg sto der i litt småpanikk mens jeg med den ene handen forsøkte å pakke varene, og med den andre handen prøvde å få Sienna til å ta smokken sin. Så sier en mann ved siden av meg; Skal jeg pakke varene dine?  

Jeg mener… bare… tom for ord. WOW! Var det en MANN som nettopp sa det?  Jeg takket pent ja. Så der sto han da. Og pakket varene mine. I det han er ferdig, så sier han; Jeg bærer de bare ut i bilen din for deg. Igjen… WOW! Drømmer jeg? Jeg har aldri opplevd noe lignende. Denne mannen bør defitifivt få medalje og pokal for å være årets gentleman! Og om jeg finner han igjen, så er jeg gifteklar. Tro dere meg! 

Jeg trodde alle mannfolk enten var drittsekker eller hadde lumske og særdeles sleipe intensjoner. Men nå vet jeg altså at det ikke stemmer. Det finnes faktisk rundt 1% fornuftige, snille og oppegående menn.  Nå høres jeg ut som en mannehater, og en liten del av meg er nok også nettopp det. Haha. Men…  kanskje jeg likevel ikke dør alene med alle de 84 kattene mine, slik jeg hadde sett for meg mitt liv? 

Det var nesten slik at jeg ble forelsket. Men bare nesten. På Rema 1000. For første gang siden jeg var 17 og trodde jeg hadde funnet kjærligheten i mitt liv, som viste seg å være ganske langt fra kjærligheten i mitt liv.  Nei, jeg har faktisk ikke vært forelsket siden da. Og jeg venter enda på drømmemannen som skal tråkke inn dørstokken her. Må sikkert vente en god, god stund til tenker jeg! 

Blogges♥

25 kommentarer
    1. Krysser alt jeg har for at du treffer en sånn mann, for du fortjener kun det beste <3 Godt med litt hverdagshelter da 😀 og jeg må bare få si at jeg syntes du har så nydelige barn og de er heldige som har deg som mamma. Du er en superKVINNE!

    2. Hihi, du skriver så artig. Jeg må bare smile av deg. Rannveig, en dag så kommer prinsen din ridende og tar deg med storm. Jeg er sikker på at du vil bli en like god kone som du er mamma.

    3. Det finnes mange bra mannfolk men kan må spille kostbar for å finne de. Å kansje du bare leter på feil plass å milig også feil alder. Menn blir ikke menn før de runder 30 mener jeg

    4. Du har vært forelsket en gang? Du var altså ikke forelsket i Willem, din datters pappa, som du valgte å leve med, få barn med, la sønnen din få del av? Du er klar over at datteren din kommer til å lese alt dette om noen år? Hvor sårende er ikke det for henne? Hvorfor i all verden valgte du å få barn med, bli samboer med, en du ikke var forelsket i?

    5. Så du var ikke forelsket i pappaen til E? Sier litt om deg som ligger deg til barn etter barn,flytter inn med en mann du ikke er forelsket i,og oppdrar barna med han…spesielt..

    6. Hei, som en relativt oppegående og snill gutt, vil jeg bare si at ingen ordentlig “menn” som du kaller de, vil være med en dame med ditt syn. Du må virkelig revurdere synet ditt, selvfølgelig er det menn som har en agenda og skjulte intentsjoner, men hva faen det er minst like mange kvinner med det. Er det sånn at din forfedre har kjempet for kvinnerettigheter sånn at du kan rakke ned på menn? bare med det innlegget her fortjener du værtfall ikke en ordentlig gentleman. Takk for meg, og lykke til

    7. Jeg faller også kun for drittsekker, så har også gitt opp menn! Jeg har kun vært sammen med en i løpet av de siste 6 årene. Fordi jeg tenkte at jeg skulle prøve å være sammen med en som var ganske motsatt de jeg faller for både utseendemessig og oppførsel da jeg tenkte at det sikkert kom til å bli en god match, at han sikkert er snill og at følesene ville komme etterhvert som tiden gikk. Men den planen fungerte selvsagt dårlig, ikke var han så snill som jeg forestilte meg heller, men viste seg å oppføre seg som en skikkelig sutrete tenåring enda han var i midten av 20-årene.
      Eller jo, når jeg tenker meg om begynte jeg faktisk å få ganske store følelser for en mann for rundt 2 år siden. Som virket helt perfekt, snill, omsorgsfull men også barsk -helt til han plutselig fikk en bråvending og ble en av de som faktisk har såret meg mest siden jeg var tenåring selv og hadde mine første kjærlighetssorger. Men vi var aldri helt sammen, så det telles egentlig ikke.
      Men jeg vet jo at det finnes snille menn, jeg har jo venninner som er sammen med noen skikkelige kjernekarer. Men jeg finner dem bare ikke :p
      Håper du finner den perfekte mannen for deg og dine barn 🙂

    8. Vet så godt hva du mener! Svik, skuffelse, håp, drømmer og virkeligheten som brast og knuser alt en tror på..
      Men det finnes noe mer, noe bedre. Jeg fant det selv, da jeg sluttet å lete.
      Sjekk gjerne ut bloggen vår, der deler vi litt av oss.

    9. Men så bra 🙂 det var snilt. Men igjen, for alt du vet så kan han være en skikkelig jævel. Så håper du tullet med det gifteklar greiene.. man bør kjenne den man skal gifte seg med.

    10. Morsomt innlegg. Synes flere (både menn og kvinner) kunne vært mer hjelpsomme i hverdagen. Det gjør livet så mye finere!
      Du kommer helt sikkert til å finne en mann som godtar deg som du er, og dine små skatter også 🙂 I dagens samfunn er det jo ikke så uvanlig å ha barn fra før, kanskje ikke i din aldersgruppe men de som er passert 30 har ofte barn i bagasjen.
      Hva synes du forresten om å bli sammen med en mann som har flere barn fra før? Jeg har ei venninne som har 3 barn med 3 menn, og hun er gift med han siste barnefaren, som også har 3 barn fra før. De har tilsammens 6 barn, og de er under 30! Det funker bra for de, men selvfølgelig utfordrende til tider, siden det tilsammen er 5 foreldre om de 6 ungene 😛

    11. Det er Idar Nordy Lysgård som er faren til Sienna! Fant det ut nå. Hun kommenterte et bilde på facebooken hans og skrev kjekkas med hjerte ca når sienna ble unnfanget i 2015. Trykka liker på nesten alle bildene hans rundt den datoen. Og nå er de ikke venner på face lenger, det er han!!

    12. Herregud!! Hva er galt med deg?? Snoke på en manns profil og trekke egne konklusjoner. Er vel ikke din sak hvem far til S er.. skaff deg et liv, eventuelt søk hjelp!

    13. En ting er å brenne seg på mannfolk, det har vel alle gjort, men på toppen av det hele, få barn med dem, som du ikke heller var skikkelig glad i? Det finnes mange bra menn der ute, du må bare slutte å spille på sex, du kommer ikke langt med en mann på den måten.

    14. Ser kommentarene over her, om at ” var du ikke forelsket når du hadde sex med fedrene til barna dine?” Det er faktisk HELT NORMALT å ha sex med folk man evnt ikke er forelsket i, går ann å like noen, ha litt følelser – men ikke være forelsket!!! Jeg har ligget med fler . feks one nigth stands – der ikke forelskelse er innblandet. Har vært sammen med fler ( og hatt sex med de ) hvor jeg har kanskje har hatt litt følelser for de, men ikke vært forelsket, langt ifra. Jeg har også kun vært forelsket en gang i mitt liv. Og feks one nigth stands så er det mulig å bli gravid, uten at det er følelser innblandet. Så la vær å lev i gamle Norge og samfunnet der, det er normalt å ha sex – sex er deilig og sex er nytelse. Ikke misforstå, kan også være kjærlighet og følelser innblandet. Men ikke si at hun er løs osv fordi hun har fått barn med de, er ikke sikkert det er planlagt engang. SLUTT Å KOMMENTERE Å SNAKK OM SÅNT NÅR DERE IKKE VET EN DRITT.

    15. Til “:)”
      Skal si du vet å brette ut hele den seksuelle CV’en din, og skrive den som en femtenåring. Takk for at du nå har minnet oss på hvor livsviktig kondom er. (Overførbare kjønnsykdommer, in case you didn’t noticed)
      Synes synd på deg om du aldri får hatt sex med følelser (eventuelt med “litt følelser”) involvert. Da går du glipp av den beste nytelsen med sex 🙂

    16. Får sikkelig vondt av deg som blir “forelsket” (vet det bare var skrive måte) i en mann som bare pakket varene i posen og bærte til bilen din… Din fremtidige mann kommer nok!

    17. Hold ut,han kommer nok til slutt. Bra menn finnes faktisk,selv om de er sjeldne.
      Jeg var alene med tre barn selv,og etter å ha skjønt at jeg var en drittsekkmagnet valgte jeg å være alene en stund.
      Men så møtte jeg en snill og bra mann etter noen år.
      Selv med tre barn. Med to fedre.
      Tenk det,dere som bare slenger dritt i kommentarfeltet her.

    18. Jeg har akkurat samme syn som deg på mannfolk. Har opplevd at synet mitt stemmer veldig bra også. Har forsåvidt aldri vært forelsket før, men har vært i to forhold.

    19. Til deg som svarte tilbake, jeg bestemmer vel selv hvordan sex jeg liker best. Og bare sånn siden du misforstod – er noe som heter kondom ja, og det brukte jeg. Jeg er nå i et forhold hvor det er mye følelser inni bildet og har mye sex, er mye bedre det ja. Men når jeg var singel så ville jeg ha sex, så da hadde jeg sex , med personer jeg fant tiltrekkende og ville ha sex med.

    20. Hei du! Satt å snakket med noen venner at folk nå til dags blir så overrasket når dem blir tilbydd hjelp også kom jeg på denne hendelsen og måtte bare finne igjen innlegget.

      Så gøy å lese at dette gjorde dagen din såppas bra ❤️ Håper alt er bra med deg og barna å at du er lykkelig forelsket!

      Ha det fint!

      Hilsen

      Mannen fra Rema 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg