70% hos Knerten og Karoline!

Som dere alle vet, er søndag den ultimate shoppedagen. Det skjer som oftest ikke så veldig mye på søndager, så hvorfor ikke bruke den på nettshopping? Jeg har nemlig en svært så gledelig nyhet til dere!

//Inneholder annonselenker

På denne vakre søndagen får dere nemlig hele 70% på en mengde varer hos Knerten og Karoline ved bruk av rabattkoden Rannveig70! Ungene har så mye fint tøy fra Knerten og Karoline, og de er alltid raske med leveringen. Storebror her i huset er en ihuga lego-fan, så nå nettopp bestilte jeg blandt annet to lego-gensere til han derfra. Storfornøyd gutt! Fra jeg bestiller, til jeg har klærne, går det ca en til to dager. Det er hva man kaller god kundeservice og rask leveringstid!

Nå er våren i full anmarsj, og da er det alltid kjekt å friske opp litt i garderoben til våre søte små med vårens nyheter♥ 

 

Denne søte sparkedressen i deilig,myk bomull falt godt i smak hos bittelillesøster, og er en av vårens nyheter! Jeg er egentlig ikke så veldig fan av sparkedresser, men denne var faktisk utrolig fin! Finnes også tilsvarende i rosa, samt at det finnes body og bukse i samme hjertemønster. Utrolig fint! 

Sparkedress HER, Body HER


Lego-Chima genser HER,  Turkis bomullsbukse HER

For å si det sånn, Nathaniel er en ordentlig gutte-gutt! Får han på seg en sånn lego-genser, så skal han leke de figurene! Det er så utrolig søtt og sjarmerende, og jeg merker godt at jeg er en gutte-mamma, mer og mer jo eldre han blir. Da er det bare en ting å gjøre, og det er å hive seg med. Det er i grunn ganske “uvant”, ettersom jeg selv aldri har hatt noe forhold til action-figurer, eller lego for den saks skyld. I min barndom var det Barbie og sminke som opptok min interesse, som jenter flest. 

Han syntes i alle fall denne genseren var skikkelig “kul”, og jeg syntes den turkise bomullsbuksen var knallfin til han! Og ikke minst komfortabel å ha på. Jeg er selv muligens over gjennomsnittet opptatt av at klærne til ungene skal være komfortable å være og bevege seg i, ettersom jeg selv for eksempel hater å gå i jeans. Så det er noe jeg aldri putter på ungene mine, haha! Da går det heller i bomullsbukser, joggebukser og jeans-tights. 

 

 

Og som om ikke 70% på “ryddesalget” skulle være nok, så har jeg enda en god nyhet å dele med dere. Dere får nemlig 20% på HELE nettbutikken til Knerten og Karoline fram til onsdag ved bruk av rabattkoden “Rannveig20“. Det vil med andre ord si at dere nå har muligheten til å skaffe dere vårens nyheter til en billig penge.

Så… god shoppesøndag! Shop til’ you drop! 

10 kommentarer
    1. Hei Ranveig! Synes at du gjør en super jobb med ungene! Stå på, selv om det er tungt per dags dato så blir det bedre jo eldre ungene blir.
      Jeg lurte på om du kanskje kunne skrive litt om familien din og hvilke forhold du har til de forskjellige?

    2. Du er morsom du,hver gang det kommer kommentarer du ikke liker og som stemmer overens med virkeligheten,skriver du enten et eget innlegg til haterne dine,eller gjør som nå, å legger ut mange nye innlegg på kort tid i håp om at ikke sannheten i kommentarfeltet på tidligere innlegg blir sett av altfor mange…Nei,det er på ingen måte synd på deg!

    3. Til Trude over her: Du er morsom du! Men egentlig er det mest synd på deg som er så bitter at du må bruke søndagen din på å spre møkk på nettet. Hvor kommer all hatet fra?

    4. Tror nesten dette må være den vakreste beisen jeg noen gang har sett!! Vær stolt og glad for at du bar henne fram, og gav henne livet. En pappa er ikke essensielt for at et barn skal få et godt liv, hans tap. Og hvem vet, kanskje møter du en, som vil elske dere alle sammen, som hun kan kalle pappa!

    5. Så nydelige barn, du gjør jobben fordi du må, men du gjør den knallbra!!
      Savner at du tar vare på de leserene som faktisk støtter deg. :))

    6. Dokker som spørr/påstår/gjette kem farn e:
      Synes dere d er normal folkeskikk? Ville du sport en perosn du ikke kjenner rett ut om det samme? guess not. Så ikke gjør d anonymt på en blogg heller.
      Uansett kem som e farn, så kan man vel konkludere med; han er en asshole. Treng man å vite å spekulere hvem det er fordeom?.. Omså rannveig hadde gått ut med hvem d var, ville du blitt.. Glad? Bryr det der såppas mye om å vite d? Er d ditt mål i livet? Ikke? Then stop it.
      Få et eget liv å bekymre deg over. Pass på deg selv å hvem du får barn med, noe annet er ikke ditt problem eller sak.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg