10 uker!

Da var altså helgen kommet, og helgen passert. Jeg slokner som regel sammen med lille prinsessa på kveldene, etter det som skal ryddes er ryddet, matpakker laget, det som skal organiseres og planlegges er gjort, og etter klesvask er hengt opp og tørre klær brettet og plassert i skapene.

Nå i kveld var det akkurat 10 uker siden vår vakre bittelillesøster Sienna kom ut til oss! Jeg klarer virkelig ikke skjønne hvor tiden ble av. Dagene går i ett føler jeg. Det er altså ikke mye utenom akkurat det nødvendige jeg rekker å gjøre. Å lage slike minnerammer til alle 3 står på “to do” lista, men jeg tror nok ikke det blir noe særlig tid til det med det første. Jeg synes nemlig det er viktig å ta vare på minnene, for skal tiden fortsette å flyge unna i dette tempoet, rekker jeg jo omtrent ikke blunke to ganger før de har nådd konfirmasjonsalder. Jeg skulle virkelig ønske den tiden bare kunne stoppe litt opp. Går så alt for fort, og det er litt trist å tenke på. Man må prøve å nyte hvert øyeblikk, og leve i nuet. Lettere sagt enn gjort, men likevel så utrolig viktig.

Ønsker dere en fin kommende uke!

Blogges

10 kommentarer
    1. Anbefaler deg “Anmegruppen” på fb. Mange mødre med spmbig bekymring rundt amming og implantat, kanskje du kan bidra med råd 🙂

    2. Å! Så nydelig lille Sienna er! Og så stor hun har blitt allerede! <3 Tiden går virkelig fort.. Skulle ofte ønske det ikke fantes noe som heter klokke. Små barn vokser så utrolig fort og klokken slik vi kjenner den får det bare til å gå eller virke som det går enda fortere..
      Ønsker deg en fin start i den nye uken! Kos deg med dine små. <3 🙂

    3. Så utrolig nydelig liten prinsesse <3 du er knall flink!! Jeg har vært "alenemor" til mine 3 år gamle tvillinger i 2 mnd mens far er på jobb og wow, du gjør en utrolig god jobb!! <3

    4. Kan du ikke skrive litt om hvordan du får inntekt nå som du faller nedover på blogglisten? Det koster jo å livnære en famile på 4 med 3 små barn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg