Fotoshoot med tre søte små

Dagen i dag har gått som alle andre dager – i ett. Tok med meg alle tre på fotoshoot med søte Theresa, og det ble forhåpentligvis noen veldig fine bilder. Jeg gleder meg virkelig til å se, og til å vise dere! 

Bare for å ha det sagt. Det er jammen ikke lett å få tre søte små til å sitte stille samtidig, og enda verre, å se på kamera samtidig.  Synes likevel det gikk veldig fint, og de var superflinke! Glad for at jeg endelig har fått noen ordentlige bilder av Sienna. Det ble jo aldri tid til noen nyfødtfotografering, som jeg egentlig hadde lovet meg selv at jeg skulle få til denne gangen. Men tiden har rett og slett bare rent ut mellom hendene mine i en voldsom fart, og nå er frøkna snart fire måneder. Men bedre sent enn aldri! 

Bortsett fra fotografering har vi spist fikseboller i hvitsaus til middag, levert storebror til pappaen sin for siste samvær før vi reiser hjem igjen, og jeg og jentene har vært på besøk hos ei venninne av meg og hennes søte lille datter. Veldig koselig! Har jo egentlig ikke fått gjort så mye som jeg hadde planlagt mens vi har vært her i Alta, ettersom jeg ble ganske syk samme dag vi kom hit, og har vært syk hele tiden mens vi har vært her. Men vi har fått vært mye ute, og besøkt familie og venner, så da sier jeg meg fornøyd med det! 

Blogges

9 kommentarer

Siste innlegg